Problemy z AdBlue w samochodach marki Mazda
Twoja Mazda boryka się z problemami z AdBlue? Jeśli tak, mamy na to sposób. Z naszego doświadczenia wiemy, że problemy z systemem oczyszczania spalin w modelach Mazdy to przysłowiowa klasyka gatunku. Wszelkie próby naprawy usterki kończą się jej ponownym wystąpieniem, a wizyty w autoryzowanych serwisach marki kończą się wydaniem fortuny. Wymiana czujników, zbiornika czy pompy często jest niestety nieskuteczna. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Ten system jest po prostu wadliwy i kosztowny w naprawach.
Zapewniamy, że proces usuwania AdBlue polegający na programowym wyłączeniu systemu z poziomu sterownika komputera to jedyne relatywnie tanie i przede wszystkim skuteczne rozwiązanie na pozbycie się problemu. Proces ten jest zupełnie bezpieczny dla samochodu. Po takiej modyfikacji auto nie dymi, nie spala więcej paliwa, wbrew pozorom nie wpływa to na filtr cząstek stałych, a sytuację tę można przywrócić do pierwotnego stanu przysłowiowym, jednym kliknięciem. Normy i emisje spalin, również pozostają w normie!
Na czym polega wyprogramowanie AdBlue ze sterownika w modelach Mazdy?
Modyfikacja to nic innego jak programowe wyłączenie AdBlue z poziomu sterownika, czyli wszystkich sekcji powiązanych z jego funkcjonowaniem. Są to działania dotyczące takich komponentów jak czujniki NOX, pompa, zbiornik i funkcje w komputerze pokładowym. W praktyce, każdy model Mazdy, które zostanie poddane takiej modyfikacji zachowuje się zwyczajnie, jak każdy model niebędący wyposażony w SCR fabrycznie.
Jak wygląda proces usuwania AdBlue?
- Proces zgrania i zaczytania oryginalnej mapy profesjonalnym komputerem.
- Wykonanie kopii zapasowej programu.
- Pełna diagnostyka.
- Przygotowanie nowego, indywidualnego softu.
- Wgranie nowej mapy i wykonanie testów.
Objawy usterki AdBlue w Mazdach
- Komunikaty o dolaniu AdBlue mimo pełnego zbiornika.
- Błędy na desce rozdzielczej.
- Ograniczenie maksymalnej prędkości.
- Ograniczenie mocy.
- Odliczanie kilometrów do momentu unieruchomienia auta.
Na co uważać i co warto wiedzieć!?
Jeżeli Twoja Mazda jest już na finiszu problemów z AdBlue, a jazdę ograniczają tryby awaryjne, NIE GAŚ SILNIKA! Musisz wiedzieć, że proces blokady unieruchomienia auta pojawi się dopiero po wyłączeniu zapłonu i jego ponownej próbie odpalenia. Dopóki nie wyłączysz silnika, z powodzeniem możesz jechać dalej choćby i 1000 kilometrów.
Jak rozwiążemy Twój problem z AdBlue?
Jeżeli autem nadal można jechać, wówczas przyjedź do naszego centrum we Wrocławiu gdzie rozprawimy się z Twoim problem w maksymalnie 1,5 godziny. Jeżeli jednak Mazda została już uziemiona na dobre, albo nie pozwala na dalszą jazdę z sensownymi prędkościami to możesz:
- W pierwszej opcji możesz zdecydować się wyjąć sterownik ze swojego auta i przesłać go kurierem do naszej firmy. W takiej formie naszą pracę wykonamy zdalnie poprzez modyfikację sterownika, zgrywając oryginalny soft i wgrywając nowy.
- Możesz też zamówić nasz mobilny serwis, który przyjedzie na wskazany przez Ciebie adres, jednak należy w tej kwestii uwzględnić dodatkowe koszty dojazdu.
W jakich modelach marki najczęściej wykonujemy operacje usuwania AdBlue?
Problem z adblue w Mazda CX3
Problem z adblue w Mazda CX5
Problem z adblue w Mazda CX7
Masz problem z AdBlue? Kliknij w zakładkę kontakt, wyślij wiadomość, maila lub zadzwoń i ustal szczegóły ewentualnej naprawy auta w naszym serwisie. We Wrocławiu, zdalnie lub z wizytą u Ciebie!