Serwis wymiany plików
Zamów narzędzie AutoTuner i załóż konto na naszym serwisie wymiany plików, otrzymując wsparcie techniczne i merytoryczne. Zgrywaj oprogramowanie AutoTunerem, wysyłaj nam oryginalne pliki i odbieraj je za pośrednictwem naszej platformy.
Otrzymasz gotowy plik w 1h!
Wybierając sprzęt marki AutoTuner i zostając naszym partnerem zapewniasz sobie kompleksowe wsparcie naszej marki, a także możliwość odbioru zmodyfikowanego pliku w zaledwie 1h! Lub samodzielnie modyfikuj sterowniki i zarabiaj na swojej pasji do tuningu.
Zostań naszym partnerem i zarabiaj z nami
Nominalna wartość urządzenia AutoTuner w wersji Master to 4900 Euro netto, ale u nas będzie duuużo taniej. Chcesz zaoszczędzić? Odezwij się do nas! Mamy dla Ciebie spory rabat!
AutoTuner Master dla warsztatów i mechaników
Jesteś właścicielem warsztatu samochodowego, prowadzisz własny serwis, a może stację diagnostyczną? Masz stały kontakt z potencjalnymi Klientami, którzy potrzebują profesjonalnego wsparcia w zakresie modyfikacji sterowników, ale obróbka plików nie należy do Twojej specjalności? A może w przeszłości już próbowałeś takiego rozwiązania, ale Twoi ówcześni partnerzy nie wykazali się jakością zostawiając Cię w pojedynkę z pierwszym lepszym napotkanym problemem w sofcie, który pierwotnie sami wgrali?
Z naszą marką, zapewniamy Cię, jest zupełnie inaczej. Nasza firma może pochwalić się 15 letnim doświadczeniem oraz autorskim projektem stworzonym w celu możliwości podjęcia współpracy z nami z dowolnego miejsca na ziemi. A wszystko to dzięki narzędziu AutoTuner oraz serwisowi wymiany plików ChipMasters.Online.
Co zrobić, aby zacząć zarabiać z nami na modyfikacji sterowników?
- zamów narzędzie AutoTuner w wersji Master / Slave
- załóż konto na naszym serwisie wymiany plików Chipmasters.Online
- otrzymaj od nas zagwarantowane wsparcie merytoryczne i techniczne
- nawiąż stałą współpracę z naszą marką
- zarabiaj na obróbce plików i modyfikacji sterowników z naszym udziałem
Nasz serwis wymiany plików ChipMasters Online to gwarancja natychmiastowej obróbki pliku oraz nasze wsparcie techniczne. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej w linku tutaj.
Jeśli zakupisz narzędzie AutoTuner będziesz w stanie przyjąć zlecenie na:
- usuwanie adblue
- usuwanie dpf
- usuwanie egr
- usuwanie klap wirowych
- chiptuning STAGE1 / STAGE2 / STAGE3 wraz z wykonywaniem logów i diagnostyki w czasie rzeczywistym
- modyfikacje ECU w maszynach
- modyfikacje ECU w pojazdach ciężarowych
- modyfikacje ECU w wózkach widłowych
- modyfikacje ECU w koparkach
Jak wygląda obsługa sterownika za pomocą AutoTunera i ile kosztuje narzędzie?
AutoTuner oferuje opcje wyczytywania ECU poprzez OBD2, bench, a także boot. Jeśli obsługujesz głównie pojazdy od 2005 do teraz, to ten sprzęt jest właśnie dla Ciebie. Zapewnia masę udogodnień i wyjątkowy komfort pracy.
Potrzebujesz więcej informacji? Pobierz naszą aktualną ofertę oraz zobacz nasz serwis!
Ile kosztuje AutoTuner w wersji Master? Nominalnie jest to 4900 Euro netto, ale zamawiając sprzęt u nas otrzymasz spory rabat! A może dopiero stawiasz pierwsze kroki w strojenie sterowników i wolisz zlecić wykonanie softu profesjonalistom? Zobacz wersję Slave.
Dla kogo Slave, a dla kogo Master?
Jeśli nie masz doświadczenia w chiptuningu i modyfikacji sterowników i nie chcesz działać samodzielnie w tym zakresie, to Slave będzie dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem. Zapewnisz sobie możliwość obsługi sterowników skupiając się na zlecenia wykonania plików przez specjalistę. Jeśli jednak jesteś w stanie samodzielnie napisać modyfikację i mieć wgląd do szczegółowych danych pliku, Master będzie dla Ciebie lepszym wyborem.
Chcesz więcej informacji? Pobierz katalog: ChipMasters.Online
Serwis wymiany plików: tutaj


Samochody osobowe
Decydując się na narzędzie AutTuner będziesz w stanie obsłużyć niemal każde auto osobowe.


Busy i pojazdy ciężarowe
AutoTuner to także możliwość modyfikacji sterowników silników w pojazdach ciężarowych.


Ciągniki i maszyny
Sięgając po sprzęt marki AutoTuner będziesz w stanie obsłużyć również rozmaite maszyny budowlane, przemysłowe i rolnicze.
Opinie naszych klientów




po modyfikacji auta i przejechaniu ok 50km wyświetla się informacja o wypalaniu filtra DPF. Problem w tym, że nie kończy cyklu i w kółko trwa wypalanie. Po kilku próbach kontaktu nie wiedzą co jest nie tak. Każą czekać tygodniami. Inny warsztat poradził sobie, ale zostawianie klienta na przeczekanie jest trochę nie fair. Na plus , miła obsługa.
Niestety nie polecam.






Jako klient tej firmy, chciałbym wyrazić to jak bardzo jestem zadowolony z usługi lecz nie da się tego wyrazić za pomocą słów 🤩
Panowie zrealizowali mój projekt Stage 2 wraz z firmą BAQ Exhaust, którą też swoją drogą bardzo mocno polecam! Samochód jest nie do poznania oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Zwiększenie mocy bardzo wyczuwalne i przyjemne. Ponad 330 km w porównaniu do serii 258km wg producenta.
Wszystko zrobione bezpiecznie, wszystko wytłumaczone, ogromna wiedza na temat tego co robią, wszystko zgodnie ze sztuką, a nie szukanie tylko cyferek jak to bywa w innych firmach.
Nie dość, że auto zrobione perfekcyjnie to sama obsługa i podejście do klienta przez Panów w biurze jak i w warsztacie na najwyższym miłym i uprzejmym poziomie. Czułem się jak u siebie w domu, gdyż atmosfera była idealna
Auto dodatkowo z programem XHP do skrzyni, czyni je zupełnie innym niż dotychczas
Podsumowując, jest to jeden z najlepszych warsztatów tuningowych w Polsce, a dla mnie najlepszy gdyż miałem już porównuje z innymi „specjalistami” i jest dzień do nocy na korzyść BMG TUNING. Warto przejechać dla nich pół Polski.
Z czystym sumieniem POLECAM!!! 😎


obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie 👌










W której była mapa ściągnięta chyba z innej planety
Panowie szybko zdiagnozowali problem naprawili go i z tuningowali auto
Jedyny minus który zauważyłem to aby jeździć autem muszę zrobić licencję na pilota myśliwca ale oprócz tego to bardzo polecam










Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀
Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam




Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.
Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.
Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!


z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!









Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam



DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"
________________________________________
Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG
1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)
2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)
3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )
4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?
5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)
Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.



Weryfikacja OPINI.
Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.

W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.
Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.
Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.
Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.
Oby tak dalej obsługiwano klientów!
Pozdrawiam cały zespół :)


Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.
Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.
Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.
Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.
Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.


Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Peugeot 508
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Skontaktuj się z nami i poznaj aktualną wycenę na narzędzie AutoTuner Master
Jeśli nasza propozycja wydała się dla Ciebie interesująca i widzisz potencjał narzędzia AutoTuner, a także naszego serwisu wymiany plików, koniecznie odezwij się do nas. Możesz zostać naszym partnerem i zarabiać na naszej wiedzy i doświadczeniu. Uzyskując kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne.
Odezwij się i poznaj szczegółyNasze realizacje


AdBlue OFF Chiptuning Opel Vivaro 2019 2.0 122 HP
3 lipca, 2025
Pakiet STAGE1 i AdBlue OFF w Oplu Vivaro 122 HP 2019 ✅ +101 HP i aż 135 NM 🔥


Chiptuning STAGE1 Mercedes G-klasa 3.0 CDI 211 HP
28 kwietnia, 2025
Chiptuing Gelendy w Brabusie z trzylitrowym silnikiem diesla ✔️ Dodatkowe 37 HP i 43 NM ✔️


BMW G20 Tuning STAGE2 330i 258 HP
17 kwietnia, 2025
Tuning STAGE2 w BMW G20 330i 258 HP. Efekt? 332 HP i 457 NM z czasem 0-100km/h lepszym aż o 1.2 sek ✅


Mercedes AMG GLE 63 S i aktywny wydech
9 kwietnia, 2025
Mercedes AMG GLE 63S i aktywny wydech. Tym razem konfig elektroniczny, ale jest też Akrapovic ✅


Active Exhaust BMW 840D
8 kwietnia, 2025
Rozszerzenie fabrycznej konfiguracji aktywnego wydechu w BMW 840D ✅


xDelete w BMW 850i
7 kwietnia, 2025
Soft xDelete, czyli opcja na wyłączenie napędu xDrive w BMW 850i ✅


Mercedes B Klasa Tuning Stage 1
4 kwietnia, 2025
Chip tuning STAGE1 w Mercedesie B Klasa 2.0 Turbo 184 HP. Finalny wynik na poziomie 230 HP i 365 NM robi robotę ✅


Volvo V40 Tuning
2 kwietnia, 2025
Chip tuning Volvo V40 2.0D 120 HP. Dodatkowe 40 HP i 90 NM ✅


Porsche Macan Tuning STAGE1
26 marca, 2025
Porsche Macan Tuning STAGE1 w ECU & TCU ✔️ +60 HP i 78 NM ✔️ Możliwość jeszcze lepszych przyrostów z modyfikacjami mechanicznymi.


Tuning STAGE1 Ford Kuga 2.0 TDCI 140 HP
14 marca, 2025
Tuning STAGE1 w modelu Ford Kuga 2.0 TDCI. Dodatkowe 51 HP i 55 NM ✅


Ford Transit Chip Tuning 2.0 TDCI 105 HP
11 marca, 2025
Zwykły blaszak, wół roboczy, Ford Transit 2.0 TDCI o seryjnej mocy 105 koni mechanicznych, który został przemieniony na wariata wyrywającego kierownicę z ręki przy pustej pace... Finalny wynik na poziomie 188 HP i aż 63 NM więcej.


Leon Cupra Tuning STAGE2
10 marca, 2025
Leon Cupra Tuning STAGE2 i strojenie ECU oraz TCU DQ250 ✅ Dodatkowe 80 HP i 129 NM!
Zamów sprzęt AutoTuner w wersji Master i zacznij zarabiać na modyfikacji sterowników
Zamów nowoczesny sprzęt jakim bez wątpienia jest AutoTuner i zacznij zarabiać na naszym wsparciu i wiedzy. Obsługa narzędzia jest niezwykle banalna, więc jedyne co musisz zrobić to zaczytać oryginalny program ze sterownika silnika czy skrzyni biegów i wysłać o za pośrednictwem naszego systemu wymiany plików. Jako oficjalny dystrybutor marki AutoTuner na Polskę i jednocześnie centrum tuningu, zapewniamy Ci możliwość rozszerzenia usług Twojej marki o kolejną gałąź. Od tej pory nie musisz polegać na wątpliwej jakości „fachowcach” od modyfikacji sterowników.
Zapewnij swojej marce nowoczesny sprzęt oraz nasze partnerstwo!