Indywidualne mapy
Nie korzystamy z gotowców! Każdy przypadek to inna historia, dlatego nie wrzucamy zbliżonych wartości do „jednego worka” powielając sprawdzone schematy. Każde auto to indywidualnie traktowany pacjent, dla którego piszemy dedykowane oprogramowanie!
Chiptuning w aucie na gwarancji?
Żaden problem! Piszemy nowe mapy zachowując kopie oryginału, którą możemy wgrać przed wizytą w ASO. Takie rozwiązanie działa w ten sam sposób jak zewnętrzne powerboxy, nie koliduje z gwarancją, a daje znacznie lepsze rezultaty. I jest bezpieczniejsze dla auta! Nie wierzysz? Sprawdź nasze realizacje.
Hamownia 4x4
Nasza praca jest w pełni transparentna i weryfikowalna. Wszystkie auta poddawane są darmowemu, dwukrotnemu pomiarowi na profesjonalnej hamowni 4×4 Maha LPS 3000. Dzięki temu czarno na białym przedstawiamy wyniki naszej pracy z przed i po modyfikacji. Masz pytania? Dzwoń: 790 454 283
Chip tuning Wrocław - szereg korzyści i gwarancja jakości.
Chip tuning Wrocław, który oferujemy w szeregach naszych usług to bezpieczne i indywidualnie pisane programy. Żadnych gotowców, wgrywanych z auta do auta. Każda modyfikacja to holistyczna diagnostyka z kompleksową weryfikacją samochodu na naszej hamowni stacjonarnej wraz z logo i weryfikacją wszystkich kluczowych parametrów. Poza wieloletnim doświadczeniem posiadamy najnowszy sprzęt, który umożliwia wgrywanie i zgrywanie map poprzez złącze OBD. Nie otwieramy sterowników i nie narażamy ich na uszkodzenie. Tak realizowany tuning auta to gwarancja oczekiwanych i deklarowanych przez nas rezultatów.
Chiptuning Wrocław – modyfikacja map i wzrost mocy
Modyfikacja map gwarantuje poprawę „krzywych wykresu”, a także podniesienie mocy wykorzystując skryty potencjał każdej jednostki silnikowej. Gwarantuje to zupełnie inne wrażenia i odczucia z jazdy. Proszę mieć na uwadze, że każdy silnik może być zestrojony lepiej, aniżeli to co oferuje fabryka. Mało tego, sporo wersji silnikowych w kontekście mocy jest sztucznie ograniczana przez koncerny, celem tworzenia oferty sprzedażowej dla wybranych modeli. Reszta natomiast po prostu ma ku temu potencjał. W niektórych przypadkach samą tylko mapą uzyskujemy bezpieczne przyrosty nawet na poziomie 100 HP i 150 NM bez modyfikacji mechanicznych!
Auto Tuning Wrocław – pakiety dla BMW i Supra
Dla właścicieli modeli BMW oraz Supra, jako autoryzowany partner marki xAutomotive oferujemy także autoryzowane softy:
- xHP STAGE1
- xHP STAGE2
- xHP STAGE3
- xHP Custom Mape
- xDelete
Ofertę i ceny znajdziesz w linku o pakietach xFlashTool – tutaj.
Warto dodać, że odpowiednio dobrane oprogramowanie znacząco poprawia osiągi i komfort jazdy.
Chiptuning cena – jakie korzyści daje modyfikacja?
Jakie korzyści niesie ze sobą nasz chiptuning Wrocław? Zalety tej usługi to m.in.:
- Poprawa elastyczności silnika – szybsza reakcja na gaz i lepsze przyspieszenie.
- Lepsza charakterystyka momentu obrotowego – optymalne wykorzystanie potencjału silnika.
- Bezpieczne zwiększenie mocy – dostosowane do kondycji i możliwości jednostki napędowej.
- Mniejsze spalanie – efektywniejsza praca silnika przy zachowaniu odpowiednich parametrów.
Jeśli chodzi o chiptuning, cena usługi zależy od modelu pojazdu, zakresu modyfikacji oraz wybranego pakietu.
Szczegółową wycenę dla Twojego auta uzyskasz po diagnostyce i analizie na hamowni.
Mapowanie silnika Wrocław – w jakich pojazdach wykonujemy chiptuning?
Chiptuning Wrocław to w gruncie rzeczy napisanie nowej mapy dla bieżącego programu sterownika. Tym samym usługę podniesienia mocy możemy wykonać praktycznie w każdym pojeździe.
- samochody osobowe – w ramach usługi, jaką jest tuning mechaniczny, można zwiększyć moc i moment obrotowy, poprawiając osiągi oraz komfort jazdy;
- samochody ciężarowe – chip tuning ciężarówek pozwala na optymalizację spalania i uzyskanie lepszej wydajności, co przekłada się na niższe koszty eksploatacyjne;
- maszyny budowlane – zwiększenie efektywności i oszczędność paliwa poprzez indywidualne dostrojenie parametrów jednostki napędowej.
Dodatkowo, dla osób poszukujących lepszych wrażeń akustycznych i poprawy brzmienia jednostki napędowej, dostępne są rozwiązania takie jak aktywny wydech oraz sportowe układy wydechowe.
W jakich sytuacjach odradzamy chiptuning Wrocław?
Chiptuning Wrocław nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Odradzamy go w następujących przypadkach:
- w autach z silnikiem wolnossącym, gdzie przyrosty są nieproporcjonalne do wydawanych pieniędzy;
- w autach objętych usterkami mechanicznymi (wszystko to możemy zweryfikować podczas wizyty klienta).
Fakty i mity – czy chiptuning jest groźny dla auta?
Negatywne opinie o chiptuningu nie pojawiły się bez powodu, dlatego warto otwarcie mówić o faktach. W trosce o rzetelność i renomę firm tuningowych istotne jest, by przedstawiać rzeczywisty obraz tej usługi. Bezpieczny chip tuning to standard, jeśli jest przeprowadzany zgodnie z zasadami i na sprawnym technicznie pojeździe.
Skąd więc biorą się obawy? Kiedy chiptuning może przynieść negatywne skutki? Jakie błędy sprawiają, że zamiast poprawy osiągów pojawiają się problemy?
Chiptuning Wrocław – przyczyny negatywnych skutków
Jednym z największych błędów w chip tuningu jest stosowanie gotowych map, które nie uwzględniają indywidualnego stanu technicznego pojazdu. Każdy silnik zużywa się w innym tempie, a różnice w osprzęcie, przebiegu czy historii serwisowej mają istotny wpływ na to, jak powinien być dostrojony.
Wgrywanie uniwersalnych map, bez wcześniejszej diagnostyki i pomiarów na hamowni, może prowadzić do:
- nieprawidłowej mieszanki paliwowo-powietrznej, co skutkuje zbyt wysokimi temperaturami spalin i uszkodzeniem turbosprężarki;
- zbyt agresywnego momentu obrotowego, przez co może dojść do nadmiernego zużycia skrzyni biegów lub układu napędowego;
- niekontrolowanych wahań ciśnienia doładowania, co może prowadzić do uszkodzenia intercoolera lub układu dolotowego.
Każde auto powinno być indywidualnie dostrajane na hamowni oraz poddane weryfikacji pod kątem mechaniki i kondycji silnika. W przeciwnym razie, zamiast poprawy osiągów, można doprowadzić do poważnych awarii i kosztownych napraw.
Brak hamowni i diagnostyki
Wiele firm oferujących chip tuning nie dysponuje profesjonalną hamownią, a jedynie podstawowym oprogramowaniem do modyfikacji map. Brak precyzyjnych pomiarów oznacza, że zmiany są wprowadzane „na ślepo”, bez weryfikacji efektów.
Profesjonalna hamownia pozwala na:
- mierzenie rzeczywistej mocy i momentu obrotowego przed i po modyfikacji;
- monitorowanie kluczowych parametrów silnika, takich jak AFR (stosunek paliwa do powietrza), temperatura spalin czy ciśnienie doładowania;
- eliminację niepożądanych efektów, np. spadków mocy w określonym zakresie obrotów czy nagłych wzrostów ciśnienia doładowania.
Brak rzetelnej diagnostyki i odpowiedniego sprzętu może prowadzić do sytuacji, w której auto generuje większą moc tylko na papierze, a w rzeczywistości pracuje nieoptymalnie lub jest narażone na przyspieszone zużycie podzespołów.
Pogoń za zyskiem kosztem bezpieczeństwa auta
Nie każde auto nadaje się do chiptuningu, ale nie wszystkie firmy informują o tym klientów. Niektóre silniki, zwłaszcza te z dużymi przebiegami lub wątpliwą historią serwisową, mogą być zbyt zużyte, by bezpiecznie podnieść ich moc. W takich przypadkach chip tuning może prowadzić do poważnych uszkodzeń, m.in.:
- zatarcia panewek;
- przegrzania turbosprężarki;
- uszkodzenia tłoków i pierścieni;
- nadmiernego zużycia sprzęgła i skrzyni biegów.
Zdarza się również, że niektóre firmy tuningowe podnoszą moc maksymalnie, bez uwzględnienia realnych możliwości pojazdu. Zbyt agresywna mapa może skrócić żywotność silnika i osprzętu, prowadząc do kosztownych napraw.
Nasz chip tuning Wrocław uczciwie informuje klientów, gdy usługa nie ma sensu lub jest ryzykowna dla auta. Każda modyfikacja jest poprzedzona kompleksową diagnostyką, aby zapewnić bezpieczne i trwałe efekty.
Bezpieczny chip tuning – indywidualne podejście i profesjonalizm
Nasz warsztat tuningowy zawsze stawia na indywidualne podejście oraz bezpieczeństwo. Wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, wykonujemy szczegółową diagnostykę i dostosowujemy mapy do konkretnego pojazdu, aby zapewnić najlepsze efekty bez ryzyka uszkodzenia silnika czy skrzyni biegów.
Zapraszamy do naszego warsztatu Chip Tuning Wrocław. Gwarantujemy profesjonalne podejście i w pełni kontrolowany proces optymalizacji jednostki napędowej.


Diagnostyka komputerowa
Diagnostyka to podstawa, ponieważ odpowiadamy za Twój samochód. Z tego właśnie względu nim zaczniemy jakiekolwiek prace nad Twoim pojazdem, najpierw sprawdzimy jego stan.


Hamownia 4x4
Gdy nie znajdziemy żadnych przeciwwskazań do modyfikacji, wykonamy dwukrotny pomiar mocy, przed i po wgraniu indywidualnej mapy do sterownika Twojego samochodu. A wszystko po to, by przedstawić Ci rezultaty naszej pracy za pomocą profesjonalnych wykresów.


Indywidualna mapa
Chiptuning polega na umiejętnych modyfikacjach mapy w sterowniku Twojego auta. Posiadamy nie tylko wiedzę, doświadczenie, ale i profesjonalny sprzęt najnowszej generacji, dzięki czemu wszystko „idzie po kablu”, bez konieczności otwierania ECU.
Opinie naszych klientów












































Chiptuning Twojego auta w mieście Wrocław? Żaden problem. Zapytaj o ofertę w BMG Tuning!
Wykorzystaj potencjał swojego samochodu, dokonaj jego modyfikacji i spełniaj swoje motoryzacyjne marzenia.
Skontaktuj się z nami i zapytaj o bezpłatną i niezobowiązującą wycenę przygotowaną specjalnie dla Ciebie.
Dorzućcie mi więcej mocy!Nasze realizacje


Mercedes S Klasa Tuning W222 4.7L 455 HP
13 lutego, 2025
Tuning S Klasy W222 4.7 455 HP ✅ Strojenie STAGE1 + sportowy układ wydechowy. Efekt? Niesamowity dźwięk oraz dodatkowe 31 HP i aż 138 NM!
»

Tuning STAGE2 BMW X5 G05 V8 4.4 BiTurbo 530 HP
10 lutego, 2025
STAGE2 w BMW X5 G05 4.4 BiTurbo V8 530 HP. Strojenie ECU, xHP, sportowy wydech i filtry BMC pozwoliły uzyskać wynik 725 HP i 886 NM 🔥
»

Chiptuning BMW 650i 4.4 BiTurbo 449 HP z 2014 + STAGE3 xHP
5 lutego, 2025
Chiptuning w BMW 650i 4.4 BiTurbo 449 HP z 2014 roku + soft xHP TCU STAGE3 ✅ Dodatkowe 96 HP i 67 NM bez najmniejszej modyfikacji mechanicznej.
»

BMW M340i Tuning STAGE2
18 grudnia, 2024
BMW M340i Tuning STAGE2 + soft STAGE3 xHP flashtool. Efekt? W tym przypadku dodatkowe aż + 151 HP i 75 NM. Zobacz dlaczego! ✅
»

BMW G30 Tuning STAGE1 + xHP TCU
6 grudnia, 2024
Tuning BMW G30 530D 265 HP. Dodatkowe 42 HP i 80 NM w pakiecie z ECU, TCU xHP oraz masą innych dodatków ✅
»

Chiptuning Mercedes GLC 220D
6 grudnia, 2024
Chiptuning STAGE1 w Mercedesie GLC 220D + soft AdBlue OFF. Większa moc, większa, elastyczność, mniejsze spalanie i koniec problemów! A 45 HP i 99 NM robi robotę ✅
»

BMW G20 Chiptuning
31 października, 2024
Chiptuning STAGE1 w BMW G20 330i 258 HP, czyli 300 koni mechanicznych za sprawą jedynie modyfikacji sterownika silnika! ✅
»

Chiptuning w BMW X4M Competition 510 HP G02
30 października, 2024
Chiptuning w BMW X4M Competition. Nietypowa realizacja, zobacz dlaczego! ✅
»

Chiptuning w Peugeot Expert 2.0 Blue HDI 120 HP
28 października, 2024
Chiptuning w modelu Peugeot Expert 2.0 Blue HDI 2.0 120 HP. Auto trafia na naszą listę "fajnych modyfikacji", bo przyrosty są niesamowite! +71 HP oraz 102 NM ✅
»FAQ
Tak, jak najbardziej. Zarówno dla silnika, skrzyni biegów, turbiny i innych podzespołów, jest jednak jeden warunek.
Usługa musi zostać zrealizowana przez specjalistów, którzy w dodatku dysponują nowoczesnym sprzętem najwyższej klasy.
Obecnie korzystamy z bardzo kosztownego dla nas narzędzia jakim jest AutoTuner – Automotive Tool. Za jego równowartość moglibyśmy zakupić kilkuletnie auto klasy premium. Nie wspominając o hamowni MAHA LPS 4×4 3000 🙂
Jednym z walorów naszego sprzętu jest możliwość wgrywania nowej mapy „po kablu”, bez konieczności otwierania sterownika, co dla wielu Klientów jest niezwykle istotnym aspektem. Dodamy, że mit o zagrożeniach wynikających z chiptuningu zrodził się przez pseudo specjalistów, którzy „żyłowali” wszelkie możliwe parametry.
My natomiast wiemy jak modyfikować wszelkie limitery, by nie uszkodzić podzespołów. Nasze know-how pozwala na bezpieczne wyeksponowanie możliwości danej jednostki i drzemiącego w niej potencjału.
Cena uzależniona jest od rocznika, mocy wyjściowej, rodzaju silnika oraz sterownika. Ceny zaczynają się już od poziomu 950 zł netto dla starszych roczników i wraz z wiekiem auta, rosną w górę z uwagi na poziom zaawansowania i trudności w modyfikacji danego egzemplarza.
Jeśli chcesz wiedzieć jaka cena będzie dla Ciebie – zadzwoń lub napisz do nas podając rocznik auta, model i rodzaj jednostki oraz skrzyni biegów, a podamy Ci konkretną wycenę.
I tak, i nie. Najlepsze rezultaty możemy uzyskać w jednostkach benzynowych doposażonych w turbinę lub kompresor, a także w jednostki napędzane dieslowskim sercem.
W przypadku silników wolnossących odradzamy taką modyfikację, gdyż szanujemy portfel i oczekiwania naszych Klientów.
Rezultaty na poziomie kilku-kilkunastu koni mechanicznych nie są atrakcyjnym przyrostem. Może kto inny chciałby „nabić Klienta”, ale na pewno nie my.
Z uwagi na marne możliwości jednostek wolnossących, odradzamy ich modyfikację wyłącznie za pomocą samej mapy.
Absolutnie NIE.
Każda wgrywana przez nas mapa jest indywidualnie napisaną modyfikacją. Stawiamy na jakość i maksymalny poziom indywidualizacji, by osiągać jak najlepsze i najbezpieczniejsze rezultaty.
Musisz wiedzieć, że na rynku, bez względu na model i markę pojazdu, znaczna część jednostek jest po prostu… zdławiona fabrycznie!
Co to oznacza? Nie mniej, nie więcej, że producent celowo zaniża wartości, by w swojej ofercie sprzedawać ten sam model o różnych parametrach, wpływając na sztuczny wybór jednostek i generowanej mocy oraz przede wszystkim na cenę auta podczas zakupu.
Dla przykładu, niektóre silniki o mocy zbliżonej do 120 koni mechanicznych jesteśmy w stanie rozwinąć o dodatkowe 50-60 HP i około 80 – 100 NM, a wszystko to bez ingerowania w jakiekolwiek limitery! Jak to możliwe? Część mocy zostanie po prostu odblokowana, a część dodana. Stąd takie przyrosty. Przykładem tych słów jest chociażby BMW F30 318D.
W większości przypadków należy spodziewać się bezpiecznych przyrostów oscylujących wokół dodatkowych 30% wyjściowej mocy.
Niestety nie. Poza wspomnianymi jednostkami wolnossącymi, które nie są podatne na chiptuning, nie podejmujemy się modyfikacji w przypadku aut starszych niż rocznik 2004 lub tych, których stan wyeksploatowania przeszkadzałby w osiąganiu oczekiwanych rezultatów. To jednak możemy zweryfikować na naszej hamowni oraz podczas diagnostyki przed docelowym chip tuningiem.
Oczywiście, że nie. Z powodzeniem piszemy mapy dla pojazdów ciężarowych, a nawet maszyn rolniczych czy budowlanych, sprawiając, że pojazdy są znacznie bardziej ekonomiczne, żwawsze i elastyczne na każdym biegu. Wówczas mowa o ecotuningu.
Z uwagi na gabaryty pojazdów, niestety, nie wykonamy jednak pomiarów na hamowni, ale efekty będą na pewno zauważalne.
Tak naprawdę jedynym przeciwwskazaniem jest ewentualna i poważna usterka mechaniczna lub problemy z turbiną, wtryskami, ekologią (DPF / FAP / GPF / EGR / AdBlue).
Podczas ewentualnej wizyty gwarantujemy nieodpłatną diagnostykę oraz pomiary na hamowni będące nieodłącznymi działaniami podjętymi w ramach prac nad podnoszeniem mocy.
Jeżeli nasi mechanicy zdiagnozują usterki, zalecimy ich rozwiązanie i z chip tuningiem wstrzymamy się do czasu rozprawienia się z problemami.
Powerbox to nic innego jak zewnętrzne urządzenie, które posiada wewnątrz gotowy program napisany przez określonego producenta, zwiększający moc pojazdu „z zewnątrz”.
Możliwość podłączenia go pod komputer i bez konieczności ingerowania w oryginalną mapę sprawia, że korzystają z niego właściciele aut będących na gwarancji lub objętych leasingiem.
Nie zmienia to faktu, że możliwe jest również wgranie mapy napisanej przez nas, a przywrócenie oryginału przed wizytą w ASO.
Kwestia wyboru.
Niestety żaden powerbox nie zapewni takich możliwości, przyrostów i gwarancji bezpieczeństwa jak indywidualnie napisana mapa.
Powerbox to po prostu uniwersalne rozwiązanie z takimi samymi paramterami dla wszystkich modeli konkretnego auta. Tak więc nie ma tu mowy o indywidualnych ustawieniach i skrupulatnym podejściu do każdego auta z osobna.
Z doświadczenia wiemy też, że efekty chiptuningu na bazie zewnętrznych powerboxów NIGDY nie gwarantują przyrostów jakie deklaruje producent, a nawet zdarza się, że po montażu powerboxa moc pojazdu spada…
A te przecież potrafią kosztować nawet kilka tysięcy złotych!
Teoretycznie jest to możliwe, ale nie u nas. To właśnie hamownia jest jednym z kluczowych elementów każdej modyfikacji. To dzięki niej jesteśmy w stanie zdiagnozować różne rodzaje usterek, a przede wszystkim czarno na białym udokumentować naszym Klientom efekty i rezultaty wykonanej pracy.
Hamownia sprawia, że nasza praca jest wiarygodna i bezpieczna.
Jak ma się chip tuning wobec gwarancji i leasingu? W teorii taka modyfikacja rzutuje na rękojmie, ale w praktyce nie ma najmniejszego problemu, aby napisać mapę w praktycznie salonowym modelu.
W przypadku wizyt w ASO na standardowych akcjach serwisowych takie modyfikacje nie są weryfikowane i nie przeszkadza to w użytkowaniu i eksploatacji auta. Mimo to każdy z naszych Klientów ma możliwość wgrania oryginalnego oprogramowania przed planowym serwisem w autoryzowanym serwisie. Wystarczy nas odwiedzić i zaplanować około 30 minut na przeprowadzeniem migracji oprogramowania.
Chiptuning aut, indywidualne mapy i pomiary na hamowni w firmie, która zadba o bezpieczeństwo i indywidualny zakres modyfikacji Twojego auta
Profesjonalny chiptuning w BMG Tuning we Wrocławiu – czyli jak zyskać nawet 40% więcej mocy! Podniesiemy moc w Twoim aucie gwarantując w pełni zadowalające przyrosty mocy bez ryzyka uszkodzenia jednostki silnikowej. Indywidualnie dostosowane mapy przez naszych profesjonalistów są dla Twojego auta w pełni bezpieczne. Korzystamy wyłącznie z profesjonalnego oprogramowania oraz własnej hamowni 4×4. To nasza gwarancja wobec Ciebie na bezpieczne mapowanie silnika.
Co ważne, jeżeli nie chcesz abyśmy zweryfikowali moc Twojego auta po modyfikacjach na naszej hamowni, wówczas usługę chiptuningu możemy wykonać nie tylko we Wrocławiu, ale w całej Polsce! Wystarczy, że nas o to poprosisz! Jednocześnie informujemy, że usługa chip tuningu ma sens wyłącznie w autach napędzanych silnikiem diesla lub benzyną z turbo. W przypadku jednostek wolnossących takie modyfikacje nie mają sensu.
Boisz się o gwarancję Twojego auta?
Nie ma problemu! Podniesiemy w nic moc za pomocą specjalnego Power Box`a, czyli zewnętrznego urządzenia operującego mocą Twojego auta. Takie rozwiązanie daje możliwość natychmiastowego powrotu do stanu pierwotnego!
A co daje nasz chiptuning?
- poprawią się osiągi Twojego auta
- odczuwalna poprawa elastyczności
- zwiększona zostanie moc oraz moment obrotowy
- zmaleje spalanie
- posługujemy się światowej klasy sprzętem i oryginalnym oprogramowaniem
- pomiar mocy na hamowni MAHA 4×4 LPS 3000
- 100% bezpieczeństwa dla silnika i gwarancja na usługę
- możliwość podniesienia mocy przez zewnętrzny Power Box
- moc podnosimy u nas we Wrocławiu, ale możemy przyjechać do Ciebie nawet na drugi koniec Polski
CHIPTUNING WROCŁAW W BMG Tuning
Zobacz jakie są tego efekty, a jeśli masz pytania, dzwoń do nas 🙂
BMG Tuning
Ul. Krakowska 30, Wrocław
Telefon: 790 454 283
Potrzebujesz więcej mocy w swoim aucie? Świetnie, bo właśnie jesteś w miejscu, które specjalizuje się w chiptuningu i poprawie osiągów. Jak to robimy? Przede wszystkim skutecznie, sprawnie i bezpiecznie dla Twojego auta. Choć nie jesteśmy magikami, to potrafimy zaczarować samochód do tego stopnia, że poczujesz w nim nowe doznania i pokochasz go na nowo.
CHIP TUNING WE WROCŁAWIU KROK PO KROKU
Chiptuning w naszym centrum BMG we Wrocławiu to nie tylko wgranie mapy i chęć jak najszybszego wyprowadzenia auta z hamowni, by pozyskać kolejnego Klienta. Naszą markę tworzą specjaliści i pasjonaci aut, dlatego wizyta u nas to przede wszystkim kompleksowa obsługa o holistycznym podejściu do tematu zwiększenia mocy w Twoim aucie.
Jak to u nas wygląda?
Zacznijmy od tego, że usługę chiptuningu traktujemy jako pakiet składający się z kilku kroków. Pakiet, który powinien cechować profesjonalne centrum podnoszące moc w samochodach swoich Klientów. Naszym zdaniem jest to podstawa do osiąganych i w pełni zadowalających rezultatów, które sprawią, że Twoje auto będzie szybsze, żwawsze i uwaga – bardziej ekonomiczne.
KROK 1 – diagnostyka i serwis.
Zanim zaczniemy działać nad przyrostem mocy w Twoim aucie, najpierw skupimy się na jego stanie technicznym zadając sobie pytanie – czy to w ogóle ma sens i czy nasza praca przyniesie oczekiwane rezultaty? W innym przypadku nie byłoby mowy o naszej satysfakcji z wykonanej pracy, podobnie u Ciebie. My byśmy stracili czas, a Ty pieniądze.
By tak nie było, najpierw przeprowadzimy dla Ciebie zaawansowaną diagnostykę komputerową oraz serwis, który zweryfikuje stan kluczowych dla zwiększenia mocy podzespołów. Zbadamy nie tylko serce Twojego auta, ale niczym lekarze, przebadamy całego pacjenta, by stwierdzić, że jest gotów do wysiłku mając odpowiedni stan kondycji. Chiptuning w naszym centrum to naprawdę sowicie przemyślany proces, a wszystko w trosce o Twoje auto i poziom zadowolenia z wykonanych usług.
KROK 2 – Hamownia Maha 4×4 LPS 3000
Zakładając, że pacjent jest zdrowy, sprawdzimy jak spisze się na naszej „bieżni”. A jest to nie byle „bieżnia”, tylko światowej klasy Hamownia Maha LPS 3000 4×4. Specyfikacja techniczna naszej „rolki” umożliwia weryfikację mocy w autach napędzanych na jedną lub wszystkie osie.
Z powodzeniem sprawdzimy ile koni ”wypluje” auto napędzane na przednią, tylną lub cztery osie w napędzie quatro. Dla nas to bez różnicy. Atutem naszej hamowni we Wrocławiu będzie również możliwie najniższy błąd pomiarowy. Słynąca z jakości ”rolka” zamontowana w naszym centrum cechuje się precyzją pomiarów, zwłaszcza, że wspiera ją profesjonalne i oryginalne oprogramowanie. Oraz my – doświadczeni tunerzy 🙂
Celem drugiego kroku jest więc weryfikacja mocy i osiągów auta, aby czarno na białym pokazać efekty naszej pracy dopiero po modyfikacjach. Z drugiej strony podczas pierwszego hamowania zweryfikujesz obecną moc swojego auta w oparciu o zakładaną, pierwotną wartość podaną przez producenta.
KROK 3 – Chip tuning (+ tuning mechaniczny)
Mając za sobą dwa poprzednie kroki, dochodzimy do docelowego etapu podnoszenia mocy w Twoim aucie. W tym miejscu do gry wkraczają nasi specjaliści wraz ze specjalistycznym i profesjonalnym oprogramowaniem WinOls oraz Swiftec , a także Kess V2, NewTrasdata i Texa.
Miej na uwadze fakt, że zawsze bazujemy na indywidualnym programie i mapie przygotowanej specjalnie dla Ciebie. Dokonując modyfikacji po wstępnej analizie stanu Twojego auta wiemy, jakie parametry będą dla niego optymalne. A to przełoży się na ostateczny efekt i Twoje zadowolenie.
Modyfikacje Twojej jednostce napędowej, których celem jest podniesienie mocy i osiągów auta z powodzeniem mogą zostać wsparte modyfikacjami mechanicznymi, a sama usługa chiptuningu może zostać rozwinięta o szereg dodatkowych usług – zakładka tuning mechaniczny. Dodatkowe prace nad mocą i osiągami Twojego auta kierujemy do grona pasjonatów motoryzacji, stale szukających dodatkowej mocy i adrenaliny. Wsparcie chiptuningu modyfikacjami mechanicznymi z reguły pozwala na jeszcze bardziej spektakularne, ale bezpieczne dla podzespołów finalne rezultaty.
KROK 4 – Hamownia Maha 4×4 LPS 3000 (zakładając usługę na terenie Wrocławia)
Ponowna weryfikacja mocy na hamowni Maha 4×4 LPS 3000. Na tym etapie, stanowiącym już wyłącznie analizę i weryfikację jakości naszej usługi sprawdzimy ostateczną moc i osiągi Twojego auta. Będzie to test wykonanej przez nas usługi i weryfikacja pierwotnych przypuszczeń i deklaracji co do ostatecznego efektu.
Mamy nadzieję, że na tym etapie zobaczymy również uśmiech na Twojej twarzy i zdążymy pomachać do Ciebie nim „spalisz laczka” na naszym parkingu.
CHIP TUNING AUT WE WROCŁAWIU
Jakie marki obsługujemy?
- chiptuning Audi
- chiptuning BMW
- chiptuning Mercedes
- chiptuning Porsche
- chiptuning Jaguar
- chiptuning Skoda
- chiptuning Volkswagen (VW)
- chiptuning Opel
- chiptuning Ford
- chiptuning Seat
- i inne
Nie widzisz tu marki swojego auta? Nic nie szkodzi. Zadzwoń do nas i zapytaj czy nasze usługi wykonamy również w Twoim aucie. Odwiedź nasze centrum we Wrocławiu lub poproś nas o przyjazd do Ciebie.