Indywidualna mapa
Korzystamy wyłącznie z tworzonych przez siebie, autorskich i tworzonych na indywidualne potrzeby Klienta map, odpowiadających za wyłączenie systemu SCR z poziomu sterownika (ECU).
Gwarancja na usługę
Na cały proces wykonanych prac dajemy dożywotnią gwarancję. Usunięty systemowo układ SCR nie ma prawa ponownie emitować błędów związanych z mocznikiem AdBlue.
Dojazd do Klienta
Wiemy, że problem z systemem SCR i mocznikiem AdBlue potrafi pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie, ale spokojnie. Na Twoje życzenie, przyjedziemy do Ciebie, gdziekolwiek jesteś.
Usuwanie AdBlue, czyli programowe wyłączenie systemu SCR
Usuwanie adblue, a tak właściwie programowe wyłączenie systemu SCR z poziomu sterownika za pomocą indywidualnej mapy, to jedyna, relatywnie najtańsza i skuteczna opcja umożliwiająca uporanie się z dość uporczywym i niezwykle kosztownym w naprawie systemem oczyszczania spalin SCR. W praktyce, taka modyfikacja jest zupełnie bezpieczna i pozbawiona jakichkolwiek niepożądanych objawów, takich jak dymienie, zwiększone spalanie, zapychanie filtra cząstek stałych czy nieprawidłowa praca silnika. Auto zachowuje się dokładnie tak jak starsze egzemplarze tego samego modelu z poprzednich lat, które w system AdBlue po prostu nie były wyposażone! Mało tego, normy emisji spalin pozostają w normie dla każdego pojazdu, więc nasuwa się pytanie, czy na pewno w przypadku tego systemu chodzi o ekologię czy może jednak bardziej o biznes…?
Jak wygląda proces usuwania AdBlue w naszej firmie?
- najpierw wykonujemy diagnostykę komputerową celem potwierdzenia konkretnego defektu i usterki AdBlue
- następnie zgrywamy oryginalną mapę sterownika, zachowując jej kopię na swoich serwerach
- proces zgrywania mapy odbywa się poprzez złączę OBD bez konieczności otwierania sterownika
- piszemy nowy, indywidualny soft pod Twój konkretny model samochodu, celem wyłączenia wszystkich aspektów SCR i AdBlue
- wgrywamy mapę
- testujemy auto i wykonujemy resety
Objawy problemów z AdBlue:
- komunikaty o konieczności dolania płynu AdBlue mimo pełnego zbiornika.
- kontrolki sygnalizujące błędy na desce rozdzielczej.
- odczuwalne ograniczenie mocy pojazdu.
- komputerowe ograniczanie prędkości.
- komunikaty z odliczanymi kilometrami do czasu unieruchomienia pojazdu.
Jak możemy Ci pomóc? Są tak naprawdę 3 opcje.
- Opcja 1. Zadzwoń do nas i umów wizytę w naszym serwisie. Operacja trwa około 2 godzin i nie koliduje z naszymi terminami, więc data Twojej wizyty u nas może mieć miejsce od razu po Twoim telefonie do nas. Ważne jest wyłącznie to, aby uprzedzić nas, że potrzebujesz naszej pomocy.
- Opcja 2. Jeśli Twój pojazd sprawia problemy do tego stopnia, że nie ma sensu się nim poruszać lub jest to już niemożliwe, a masz podstawową wiedzę w zakresie mechaniki, to możesz wyjąć sterownik ze swojego auta i przesłać go kurierem do naszej firmy. W takiej sytuacji proces wykonamy poprzez otwieranie sterownika, ale to żaden problem. Bardziej archaiczna metoda do walki z problemem.
- Opcja 3. Możesz zamówić nasz mobilny serwis, który przyjedzie na wskazany przez Ciebie adres, tak więc operacja zostanie wykonana w miejscu Twojego zamieszkania, firmy lub miejsca, w którym Twój samochód utknął na dobre. Jesteśmy w stanie przyjechać do Ciebie na terenie całej Polski, a nawet krajów Europy, jednak należy w tej kwestii uwzględnić koszty dojazdu.
Czego unikaj i na co musisz uważać?
Po pierwsze, jeżeli już wiesz, że problemy Twojego auta osobowego, busa, ciężarówki czy maszyny budowlanej dotyczą AdBlue (a dzieje się to notorycznie we wszystkich rocznikach pojazdów od czasu montowania systemu SCR), unikaj naprawy na własny rachunek w autoryzowanych serwisach, gdyż wydasz w nich majątek! Zazwyczaj są to koszty od kilku do kilkunastu tysięcy złotych! Wymiana czujników, zbiorników czy pomp na używane, też obarczona jest ogromnym ryzykiem. I warto o tym pamiętać.
I na koniec, ważna uwaga. W sytuacji gdy auto jeszcze się porusza, ale na komputerze pojawi się odliczanie kilometrów to pamiętaj, że po ich wyzerowaniu auto przestanie odpalać. Dlatego jeśli jesteś akurat w trasie, NIE GAŚ SILNIKA! W takiej sytuacji pojazd na pewno sam się nie zatrzyma, ponieważ proces blokady unieruchomienia auta pojawi się dopiero po wyłączeniu zapłonu i próbie jego ponownego uruchomienia. Tak więc zatrzymuj się w trasie, ale bez gaszenia zapłonu.
Jakie pojazdy obsługujemy?
Samochody osobowe
Diagnostyka komputerowa to pierwszy etap w ramach wykonywanej usługi usuwania AdBlue, mający na celu potwierdzenie błędów wynikających z usterek systemu SCR.
Pojazdy ciężarowe
Po wykonanej diagnostyce dla każdego pojazdu tworzona jest indywidualna mapa mająca na celu wyłączenie systemu z poziomu sterownika i oprogramowania komputera.
Maszyny budowlane
By zachować najwyższy poziom świadczonych usług, po wgraniu nowej mapy ponownie analizujemy i diagnozujemy pojazd, by upewnić się, że wszystkie usterki i błędy systemu zostały skutecznie naprawione.
Opinie naszych klientów
Skontaktuj się z nami!
Jeśli chcesz pozbyć się uciążliwego systemu jakim jest układ AdBlue lub już w tym momencie Twój pojazd trawią problemy wynikające z jego zastosowania, auto traci moc wchodząc w tryb awaryjny lub pojawiają się błędy komputera – odezwij się do nas!
Zapewniamy profesjonalną usługę wyłączania AdBlue obejmującą diagnostykę komputerową, indywidualną mapę oraz rzecz jasna gwarancję na wykonywane usługi w autach osobowych, pojazdach ciężarowych i maszynach budowlanych.
Zadzwoń lub napisz do nas, by poznać szczegóły. Czekamy na Twój kontakt.
Odezwij się i poznaj szczegółyNasze realizacje
BMW G30 Tuning STAGE1 + xHP TCU
6 grudnia, 2024
Tuning BMW G30 530D 265 HP. Dodatkowe 42 HP i 80 NM w pakiecie z ECU, TCU xHP oraz masą innych dodatków ✅
»Chiptuning Mercedes GLC 220D
6 grudnia, 2024
Chiptuning STAGE1 w Mercedesie GLC 220D + soft AdBlue OFF. Większa moc, większa, elastyczność, mniejsze spalanie i koniec problemów! A 45 HP i 99 NM robi robotę ✅
»BMW M4 F82 Tuning STAGE2
27 listopada, 2024
Tuning STAGE2 w 1 z 40 sztuk na świecie BMW M4 F82 Edition Performance ❤️ Dodatkowe 91 HP i 109 NM, o niebo lepszy dźwięk i rewelacyjna praca skrzyni z softem xHP!
»Aktywny w Mercedesie CLS 350 CDI
20 listopada, 2024
Aktywny wydech w wersji elektronicznej w Mercedesie CLS 350 CDI ✅
»BMW G20 Chiptuning
31 października, 2024
Chiptuning STAGE1 w BMW G20 330i 258 HP, czyli 300 koni mechanicznych za sprawą jedynie modyfikacji sterownika silnika! ✅
»Chiptuning w BMW X4M Competition 510 HP G02
30 października, 2024
Chiptuning w BMW X4M Competition. Nietypowa realizacja, zobacz dlaczego! ✅
»FAQ
Pojazd sygnalizuje błędy, które należy odczytać za pomocą diagnostyki komputerowej. Objawem usterki będzie również brak mocy, nadmierny pobór mocznika i tryb awaryjny w pojeździe.
Nasza bezpośrednia ingerencja w mapę sprawia, że system SCR zostaje „zaślepiony” z poziomu komputera, wobec czego nie będzie funkcjonował.
Jego wyłącznie nie generuje żadnych problemów, a samo usuwanie adblue ma charakter wyłącznie programowy.
Tak, jak najbardziej. W ramach wykonywanej usługi tworzymy kopię zapasową oryginalnego oprogramowania wobec czego zawsze można przywrócić pierwotne ustawienia.
Nie, nie będzie. Wyłączenie AdBlue sprawia, że system nie będzie pobierał mocznika.
Każdy z Klientów wykonuje operacje wyprogramowania systemu AdBlue na własne życzenie. Zgodnie z polskim prawem, poruszanie się autem po drogach publicznych w takim stanie jest nielegalne.
Problemy z systemem SCR i mocznikiem AdBlue
Jeśli jesteś posiadaczem nowego auta zaopatrzonego w system SCR z mocznikiem AdBlue, który spędza Ci sen z powiek, wykonamy dla Ciebie usługę serwisową w postaci wyłączenia owego systemu. Ta metoda jest całkowicie bezpieczna i odwracalna dla Twojego pojazdu. Bez znaczenia czy jest to samochód osobowy, bus, pojazd ciężarowy czy maszyna budowlana.
Nieodwracalne będą jedynie korzyści wynikające z zaoszczędzonych przez Ciebie pieniędzy.
Jak to jest z tym AdBlue – usuwamy czy wyłączamy?
Jak usuwamy system SCR z poziomu oprogramowania pojazdu? I jakie będą tego korzyści?
W gruncie rzeczy to naprawdę nie o usuwanie tu chodzi, szczególnie te fizyczne. Nasza modyfikacja polega jedynie na emulacji, a ściślej pisząc, programowej ingerencji w sterownik silnika (ECU). Możliwość modyfikacji oprogramowania w Twoim pojeździe sprawi, że system SCR zostanie zahibernowany, a proces ten jest w 100% bezpieczny i odwracalny.
Efektem tych zmian będzie brak konieczności ciągłego uzupełniania płynu AdBlue, co bezpośrednio przełoży się na pozostałe elementy układu – takie jak pompa czy zbiornik. Dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze, a codzienna eksploatacja Twojego auta stanie się znacznie tańsza.
CZYM JEST AdBlue?
Pytasz „co to jest adblue”?
Odpowiadamy. Jest to wodny roztwór mocznika spełniający rolę reduktora, którego celem jest rozłożenie szkodliwych tlenków azotu w katalizatorze SCR. Mocznik ten wykorzystywany jest w przemyśle motoryzacyjnym jako jeden z elementów mających wpływać na niwelowanie wydostawanych się, szkodliwych dla środowiska substancji w samochodach napędzanych silnikiem diesla. Jeśli Twoje auto napędza wysokoprężny silnik diesla i wyprodukowano je w okolicach 2014 roku, to istnieje bardzo duża szansa, że system ten jest zamontowany w Twoim aucie.
Czy wykonujemy usługę naprawy AdBlue w samochodach osobowych? Jak najbardziej. Jeśli Twój samochód nagle stracił moc, a komputer pokładowy sygnalizuje błędy, może to być właśnie problem z mocznikiem, którego nie można bagatelizować. Problemy z systemem SCR i AdBlue w skutek nieodpowiedniej eksploatacji są w stanie całkowicie unieruchomić auto.
Stosowanie systemu SCR w samochodach osobowych zostało wymuszone przez normy unijne i dla użytkowników aut posiadających tego typu układ stanowi to dodatkowe koszty. Konieczne jest stałe uzupełnianie płynu AdBlue, czyli wspomnianego mocznika. To także eksploatacja pomp AdBlue i specjalnego zbiornika wchodzącego w skład całego systemu. A to generuje dla Ciebie dodatkowe, stałe koszty.
Które marki samochodów osobowych najczęściej mają problem z AdBlue?
Z perspektywy doświadczeń możemy wyróżnić kilka firm, w których problemy z AdBlue występują najczęściej. Jak widać w zestawieniu tym znajdują się również marki premium, co wskazuje jasno na fakt, że problem ten dotyczy większości znanych producentów bez względu na segmen rynku, w jakim operują.
Usuwanie AdBlue Wrocław
Usuwanie AdBlue wykonujemy w mieście Wrocław, ale kwestia ta dotyczy głównie aut osobowych, busów i pojazdów ciężarowych. Celem wykonania usługi zapraszamy Klientów do naszego centrum w stolicy Dolnego Śląska, jednakże w przypadku maszyn budowlanych, jesteśmy w stanie przyjechać na wskazane miejsce w dowolnym miejscu na terenie całego kraju. Jeśli nie możesz nas odwiedzić, zamów mobilny serwis!
Odłączenie Adblue to jedyny skuteczny sposób na pozbycie się usterki i problemów!
Odłączenie AdBlue w dobie dzisiejszych problemów z częściami, a także horrendalnymi kwotami wydawanymi bez skutku w autoryzowanych serwisach okazuje się być jedynym sensowym rozwiązaniem. Dlaczego? Przede wszystkim wszelkie próby naprawy czy regeneracji kończą się fiaskiem. Niemal każdego dnia umawia się do nas Klient, który finalnie zdecydował się wyłączyć Ad Blue po długich bojach i nieskutecznych naprawach tudzież regeneracjach. Pieniądze zostały wydane. I zmarnowane.
Tak niestety właśnie wygląda kwestia awaryjnego i niezwykle podatnego na wszelkie usterki systemu. W związku z powyższym szczerze radzimy sprzedać swój pojazd lub odłączyć system AdBlue, ponieważ wszelkie inne próby rozwiązania problemu, zawsze kończą się w ten sam sposób. Ogromnym rozczarowaniem i goryczą wynikającą ze zmarnowanych pieniędzy. A kwoty porażają, bo rekordziści wydają na naprawy AdBlue kwoty rzędu 15 000 pln netto, a finalnie i tak decydują się odłączyć system za ledwie promil tej kwoty.
Na czym polega wyłączenie AdBlue?
Programowe wyłączenie AdBlue to ingerencja w sterownik silnika – czasem również w sterownik AdBlue. Alternatywą dla tego typu rozwiązania są zewnętrzne emulatory, jednak nie zawsze jest to po pierwsze skuteczne rozwiązanie. A po drugie, w pełni profesjonalne. Sęk właśnie w tym, że profesjonalne firmy, które w zakresie swoich usług rozwiązują tego typu problemy bazują na modyfikacjach oryginalnego oprogramowania w mapach silnika.
Zakres prac w tym przypadku polega więc na modyfikacjach odpowiednich sekcji sterownika silnika w zakresie czujników NOX, pracy pompy, a także pracy samego sterownika AdBlue. W ten sposób wyłączane są kolejno elementy, które uległy uszkodzeniu, a skutkuje to brakiem konieczności wymiany wadliwych komponentów, które w większości przypadków i awarii należy wymieniać kompletnie. A to wiąże się z horrendalnymi kosztami.