Indywidualna mapa
Korzystamy wyłącznie z tworzonych przez siebie, autorskich i tworzonych na indywidualne potrzeby Klienta map, odpowiadających za wyłączenie systemu SCR z poziomu sterownika (ECU). W niektórych przypadkach rekomendujemy również specjalne emulatory.
Podwójna diagnostyka komputerowa
Stawiamy na jakość i efektywność naszych prac, dlatego zanim napiszemy mapę dla Twojego pojazdu, najpierw wykonamy diagnostykę komputerową. Tę czynność powtórzymy po zakończeniu prac, aby mieć pewność, że usługa została wykonana poprawnie.
Dojazd do Klienta
Wiemy, że problem z systemem SCR i mocznikiem AdBlue potrafi pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie, ale spokojnie. Na Twoje życzenie, przyjedziemy do Ciebie, gdziekolwiek jesteś.
Usuwanie AdBlue, czyli programowe wyłączenie systemu SCR
Usuwanie adblue, a tak właściwie programowe wyłączenie systemu SCR z poziomu sterownika za pomocą indywidualnej mapy, to tylko jeden z czynników umożliwiający uporanie się z dość uporczywym systemem SCR. Jaki zakres usług wykonamy dla Ciebie i Twojego pojazdu wyposażonego w mocznik AdBlue?
- diagnostyka komputerowa
- serwis adblue / scr
- naprawa adblue / scr
- emulator systemu adblue / scr
- usuwanie adblue, bazujące na programowym wyłączeniu systemu SCR
Jakie pojazdy obsługujemy?


Samochody osobowe
Diagnostyka komputerowa to pierwszy etap w ramach wykonywanej usługi usuwania AdBlue, mający na celu potwierdzenie błędów wynikających z usterek systemu SCR.


Pojazdy ciężarowe
Po wykonanej diagnostyce dla każdego pojazdu tworzona jest indywidualna mapa mająca na celu wyłączenie systemu z poziomu sterownika i oprogramowania komputera.


Maszyny budowlane
By zachować najwyższy poziom świadczonych usług, po wgraniu nowej mapy ponownie analizujemy i diagnozujemy pojazd, by upewnić się, że wszystkie usterki i błędy systemu zostały skutecznie naprawione.
Skontaktuj się z nami!
Jeśli chcesz pozbyć się uciążliwego systemu jakim jest układ AdBlue lub już w tym momencie Twój pojazd trawią problemy wynikające z jego zastosowania, auto traci moc wchodząc w tryb awaryjny lub pojawiają się błędy komputera – odezwij się do nas!
Zapewniamy profesjonalną usługę wyłączania AdBlue obejmującą diagnostykę komputerową, indywidualną mapę oraz rzecz jasna gwarancję na wykonywane usługi w autach osobowych, pojazdach ciężarowych i maszynach budowlanych.
Zadzwoń lub napisz do nas, by poznać szczegóły. Czekamy na Twój kontakt.
Odezwij się i poznaj szczegółyNasze realizacje


Aktywny wydech w BMW X5 40D
14 kwietnia, 2021
Aktywny wydech w nowej BMW X5 G05 2021 🔥😎
»

Aktywny wydech w Skoda Octavia VRS
6 kwietnia, 2021
Aktywny wydech w modelu Skoda Octavia VRS ✅😎
»

BMW M8 Chiptuning
19 marca, 2021
BMW M8 Competition Chiptuning STAGE2 +800 HP 🔥😎
»

Tuning Ateca Cupra
25 lutego, 2021
Aktywny wydech w nowym najmocniejszym modelu Seata Ateca 😎🔥
»

Chiptuning w Mercedes CLS 550 W218 408 HP
19 lutego, 2021
Chiptuning w Mercedesie CLS 550 W218. Dodatkowe 73 HP i 121 NM ✅🔥
»

Chiptuning BMW X5 F15 M50D 381 HP
4 lutego, 2021
Chiptuning w BMW F15 M50d i montaż aktywnego wydechu. Dodatkowe 67 HP i 59 NM ✅
»FAQ
Pojazd sygnalizuje błędy, które należy odczytać za pomocą diagnostyki komputerowej. Objawem usterki będzie również brak mocy, nadmierny pobór mocznika i tryb awaryjny w pojeździe.
Nasza bezpośrednia ingerencja w mapę sprawia, że system SCR zostaje „zaślepiony” z poziomu komputera, wobec czego nie będzie funkcjonował.
Jego wyłącznie nie generuje żadnych problemów.
Tak, jak najbardziej. W ramach wykonywanej usługi tworzymy kopię zapasową oryginalnego oprogramowania wobec czego zawsze można przywrócić pierwotne ustawienia.
Nie, nie będzie. Wyłączony system nie będzie pobierał mocznika.
Problemy z systemem SCR i mocznikiem AdBlue
Jeśli jesteś posiadaczem nowego auta zaopatrzonego w system SCR z mocznikiem AdBlue, który spędza Ci sen z powiek, wykonamy dla Ciebie usługę serwisową w postaci wyłączenia owego systemu. Ta metoda jest całkowicie bezpieczna i odwracalna dla Twojego pojazdu. Bez znaczenia czy jest to samochód osobowy, bus, pojazd ciężarowy czy maszyna budowlana.
Nieodwracalne będą jedynie korzyści wynikające z zaoszczędzonych przez Ciebie pieniędzy.
Jak to jest z tym AdBlue – usuwamy czy wyłączamy?
Jak usuwamy system SCR z poziomu oprogramowania pojazdu? I jakie będą tego korzyści?
W gruncie rzeczy to naprawdę nie o usuwanie tu chodzi, szczególnie te fizyczne. Nasza modyfikacja polega jedynie na emulacji, a ściślej pisząc, programowej ingerencji w sterownik silnika (ECU). Możliwość modyfikacji oprogramowania w Twoim pojeździe sprawi, że system SCR zostanie zahibernowany, a proces ten jest w 100% bezpieczny i odwracalny.
Efektem tych zmian będzie brak konieczności ciągłego uzupełniania płynu AdBlue, co bezpośrednio przełoży się na pozostałe elementy układu – takie jak pompa czy zbiornik. Dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze, a codzienna eksploatacja Twojego auta stanie się znacznie tańsza.
CZYM JEST AdBlue?
Pytasz „co to jest adblue”?
Odpowiadamy. Jest to wodny roztwór mocznika spełniający rolę reduktora, którego celem jest rozłożenie szkodliwych tlenków azotu w katalizatorze SCR. Mocznik ten wykorzystywany jest w przemyśle motoryzacyjnym jako jeden z elementów mających wpływać na niwelowanie wydostawanych się, szkodliwych dla środowiska substancji w samochodach napędzanych silnikiem diesla. Jeśli Twoje auto napędza wysokoprężny silnik diesla i wyprodukowano je w okolicach 2014 roku, to istnieje bardzo duża szansa, że system ten jest zamontowany w Twoim aucie.
Czy wykonujemy usługę naprawy AdBlue w samochodach osobowych? Jak najbardziej. Jeśli Twój samochód nagle stracił moc, a komputer pokładowy sygnalizuje błędy, może to być właśnie problem z mocznikiem, którego nie można bagatelizować. Problemy z systemem SCR i AdBlue w skutek nieodpowiedniej eksploatacji są w stanie całkowicie unieruchomić auto.
Stosowanie systemu SCR w samochodach osobowych zostało wymuszone przez normy unijne i dla użytkowników aut posiadających tego typu układ stanowi to dodatkowe koszty. Konieczne jest stałe uzupełnianie płynu AdBlue, czyli wspomnianego mocznika. To także eksploatacja pomp AdBlue i specjalnego zbiornika wchodzącego w skład całego systemu. A to generuje dla Ciebie dodatkowe, stałe koszty.