Zarabiaj na modyfikacji sterowników i naszym doświadczeniu
Wybierając narzędzie AutoTuner i decydując się na współpracę z nami będziesz w stanie samodzielnie modyfikować sterowniki w zakresie podnoszenia mocy (STAGE 1/2), usuwania AdBlue, DPF, EGR, klap wirowych, a także na wielu innych płaszczyznach! Skala możliwości jest ogromna!
Dostęp do naszego autorskiego systemu wymiany plików ChipMasters.Online
ChipMasters.Online to nasz autorski serwis wymiany plików skierowany do naszych partnerów, za pośrednictwem którego dostarczamy zamówione pliki i to maksymalnie w 1H!
Koniec męczarni z pseudofachowcami
Nie masz doświadczenia w samodzielnym modyfikowaniu oprogramowania i w przeszłości musiałeś polegać „na fachowcach”, przez których miałeś więcej problemów niż pożytku?
Zostań naszym partnerem i otrzymaj dostęp do naszych plików, wsparcie techniczne i merytoryczne. Jesteśmy firmą specjalizującą się w modyfikacji i tuningu aut przeszło od kilkunastu lat i naprawdę znamy się na rzeczy!
Nasz autorski serwis wymiany plików online ChipMasters.Online
Nie masz jak obsłużyć plików? Zamów narzędzie AutoTuner i zostań naszym partnerem!
Zakup narzędzia AutoTuner to tylko początek drogi. Sprzęt możesz zamówić bezpośrednio u producenta, w porządku, ale co dalej? AutoTuner to dopiero uzyskanie możliwości obsługi sterownika silnika samochodu, busa, pojazdu ciężarowego czy maszyny – budowlanej, przemysłowej czy rolniczej. I to za sprawą narzędzia w bardzo prosty i intuicyjny sposób bez konieczności rozklejania sterownika, a w większości przypadków nawet bez konieczności wyciągania go z miejsca, w którym się znajduje, wykonując całą operacją przez złączę OBD.
Ale przecież to wciąż dopiero zaledwie możliwość podjęcia modyfikacji, bo kluczowa dla Ciebie i Twojego Klienta okaże się umiejętność modyfikacji seryjnego softu w taki sposób, aby osiągnąć zamierzony cel bez wystąpienia innych, nieplanowanych problemów. A to już jest zupełnie inna liga potrzeb. Nie mając odpowiednich umiejętności i wiedzy będziesz zmuszony polegać na człowieku, od którego przyjdzie Ci zakupić plik. Plik, którego pochodzenie, jakość i poprawność działania może być jedynie Twoją fantazją.
Takich możliwości nie znajdziesz nigdzie, poza nami!
Aby obsłużyć pliki sterowników silników musisz najpierw zainwestować w profesjonalny sprzęt. My polecamy narzędzie AutoTuner, na którym sami od lat pracujemy, i z którego jesteśmy bardzo zadowoleni. Tobie też polecamy! Urządzenie możesz zamówić bezpośrednio u producenta – żaden problem. Lub zamówić sprzęt u nas i uzyskać kilka dodatkowych procent rabatu, Twój wybór! Ale chyba wspólnie uznajemy, że korzystniej jest zamawiać produkty i dobra wszelkiej maści, po niższej niż standardowa cenie. Dlatego szczerze zachęcamy, odezwij się do nas, bo mamy dla Ciebie konkretną zniżkę na zakup urządzenia!Ile kosztuje AutoTuner?
Wersja Master: 4900 Euro netto, ale u nas otrzymasz spory rabat! Szczegóły oferty tutaj.
Wersja Slave: 2900 Euro netto, ale u nas otrzymasz spory rabat! Szczegóły oferty tutaj.
Ważne: zarówno tańsza jak i droższa wersja zapewnia ten sam zakres funkcjonalności, jedyna różnica między wersjami to kwestia szyfrowania informacji dotyczących zgrywanego pliku.
Jakie możliwości zapewnia AutoTuner?
- usuwanie adblue
- usuwanie dpf
- usuwanie egr
- usuwanie klap wirowych
- chiptuning STAGE1
- chiptuning STAGE2
- możliwość wykonania logów
- analiza licznych parametrów w czasie rzeczywistym
Jak można zgrywać pliki AutoTunerem?
AutoTuner oferuje opcje wyczytywania ECU poprzez OBD2, bench, a także boot. Jeśli obsługujesz głównie pojazdy od 2005 do teraz, to ten sprzęt jest właśnie dla Ciebie. Zapewnia masę udogodnień i wyjątkowy komfort pracy.
Pobierz katalog: ChipMasters.Online


Jesteś w dobrych rękach
Znamy się na rzeczy i wiemy co robimy. Spójrz z jakimi autami mamy na co dzień do czynienia i co jesteśmy w stanie z nimi zrobić.
Kliknij i poznaj szczegóły.


Dostęp do serwisu ChipMasters.Online
Dostęp do autorskiego systemu wymiany plików zapewniający nasze wsparcie 24/7H i możliwość otrzymania gotowego softu w mniej niż 1H! I do tego wsparcie techniczne i merytoryczne.


Zakup narzędzia AutoTuner w dużo niższej cenie!
Nominalnie narzędzie AutoTuner w wersji SLAVE to wartość 2900 Euro, a MASTER 4900 Euro. U nas będzie duuużo taniej! Chcesz poznać rabat dla Ciebie? Odezwij się do nas!
Kliknij i poznaj szczegóły.
Opinie naszych klientów



























Zainteresowany? Odezwij się do nas, by uzyskać więcej szczegółów i rabat na zamówienie i dostęp do platformy!
Zakup narzędzia AutoTuner to 100% pewność zwrotu z inwestycji! A dostęp do naszego serwisu wymiany plików, to tylko potwierdzenie tych słów. Wybierając zakup narzędzia AutoTuner w naszej firmie już na starcie zaoszczędzisz niemałą sumę pieniędzy w oparciu o nasz rabat, ale dodatkowo otrzymasz od nas nasze wsparcie i partnerstwo, dzięki czemu rozwiniesz kompetencje i usługi swojej firmy, zarabiając na modyfikacji sterowników!
Odezwij się i poznaj szczegółyNasze realizacje


Chiptuning w Audi A7 50 TDI 286 HP
4 grudnia, 2023
Chiptuning w Audi A7 50TDI 286 HP. Pakiet ECU + TCU oraz AdBlue OFF.


Chiptuning Mercedes CLA 1.6 156 HP
4 grudnia, 2023
Chiptuning w Mercedesie CLA 1.6 Turbo 156 HP. Dodatkowe 20 HP i 54 NM!


Chiptuning BMW G31 2.0 190 HP
29 listopada, 2023
Chiptuning w BMW G31 2.0 190 HP + programowe wyłączenie AdBlue. Efekt? Dodatkowe 47 HP i aż 113 NM!


Chiptuning w Audi SQ7
27 listopada, 2023
Chip Tuning Audi SQ7 4.0 V8 TDI 435 HP w pakiecie ECU & TCU. Dodatkowe 44 HP i 65 NM.


Wydech Milltek w BMW M4 F82
24 listopada, 2023
Montaż wydechu Milltek w BMW M4 F82. Czy wybór setupu OPF Back ma sens?


Chiptuning w VW Tiguan 2.0 TDI 150 HP
23 listopada, 2023
Chiptuning w modelu VW Tiguan 2.0 TDI. Strojenie ECU & TCU. Efekt? Większa moc, mniejsze spalanie!


Chiptuning w Renault Clio 1.5 DCI 75 HP
20 listopada, 2023
Chiptuning w Renault Clio 1.5 75 HP. Dodatkowe 29 NM i aż 62 NM!


Chiptuning Audi Q7 45 TDI 231 HP
16 listopada, 2023
Chiptuning w Audi Q7 45 TDI. Niekwestionowane podium wśród "królów" przyrostów STAGE1. Dodatkowe 109 HP i aż 177 NM!


Chiptuning ECU & TCU w Audi SQ8
14 listopada, 2023
Chiptuning i indywidualny soft ECU & TCU dla czterolitrowego diesla w modelu Audi SQ8!


Usuwanie AdBlue w pojazdach ciężarowych MAN
10 listopada, 2023
Usuwanie AdBlue w dwóch pojazdach ciężarowych MAN. MAN TGS 35.400 i MAN TGL 12.250. Szybka akcja i problem z głowy!


Usuwanie AdBlue w Mercedesie CLS 350D
10 listopada, 2023
Usuwanie AdBlue w Mercedesie CLS 350D. Jedyny sensowny sposób na pozbycie się usterki!


VW Troc tuning STAGE1
23 października, 2023
Tuning w VW T ROC 1.5 TSI na bazie indywidualnej mapy STAGE1. Efekt świetny, dodatkowe 46 HP i 89 NM!


Chiptuning BMW M2 F87
16 października, 2023
Chiptuning w BMW M2 F87 370 HP. Dodatkowe 31 HP oraz 43 NM z potencjałem na drugie tyle w bardzo prosty sposób.


Aktywny wydech w Audi Q8 50 TDI
12 października, 2023
Aktywny wydech w nowej Audi Q8 50 TDI.


Usuwanie AdBlue, DPF i EGR w koparce Yanmar B95W
5 października, 2023
Serwis koparki Yanmar B95W. Usuwanie AdBlue, DPF i EGR.


Aktywny wydech w BMW F31 2.0D
5 października, 2023
Aktywny wydech w BMW F31 2.0D


Chiptuning w Renault Laguna 3 2.0D 130 HP
26 września, 2023
Chiptuning w Renault Laguna 3. Wynik ponad 200 koni mechanicznych z wyjściowych 136!


Chiptuning STAGE1 w BMW 850i
19 września, 2023
Kolejna BMW M850i z wizytą na chiptuning STAGE1 bez modów mechanicznych. Efekt? Dodatkowe 119 HP i 74 NM!


Tuning BMW 540i G30
15 września, 2023
Tuning w BMW 540i G30, czyli dodatkowe 56 HP i 98 NM za sprawą samej mapy! A może być znacznie lepiej!


Usuwanie AdBlue, DPF i EGR w MAN TGE 3.180
14 września, 2023
Usuwanie AdBlue, DPF i EGR w modelu MAN TGE 3.180 to idealny pakiecik na pozbycie się wielu problemów 😉


Chiptuning w Mercedes S350 D W222 286 HP
6 września, 2023
Chiptuning w Mercedesie S 350D 286 HP. Bez gwiazdy nie ma jazdy, a my dorzucamy do niej 88 HP i aż 203 NM!


Chiptuning w Audi A6 3.0 286 HP
22 sierpnia, 2023
Chiptuning w Audi A6 C8 3.0 286 HP. Koniec z zamuloną skrzynią biegów, opieszałą reakcją na pedał gazu i problematycznym systemem START STOP


Chiptuning Seat Leon 1.6 105 HP 2015
9 sierpnia, 2023
Chiptuning w Seacie Leon 1.6 TDI 105 HP. Efekt? Dodatkowe 41 HP i 28 NM, czyli 38% mocy więcej!


Chiptuning w VW Passat B8 2.0 TDI 150 HP
7 sierpnia, 2023
Chiptuning w zdławionym modelu Passata B8 2.0 TDI 150 HP. Finalny wynik na poziomie 194 HP i 432 NM.


Tuning w Skoda Yeti 1.8 TSI 4×4 160 HP
1 sierpnia, 2023
Tuning w modelu Skoda Yeti 1.8 TSI 4x4 160 HP. Niby zwykły chiptuning, a wynik na poziomie 216 HP i 292 NM daje do myślenia 😎


Chiptuning w BMW G31 518D 2.0 150D
7 lipca, 2023
Chiptuning w BMW G31 518D 150 HP. Dodatkowe 46 HP i 102 NM w zdławionej elektronicznie jednostce!


Tuning w VW Golf 7R 2.0 TSI
6 lipca, 2023
Tuning w VW Golf 7R 2.0 TSI (USA). Chiptuning, strojenie ECU i skrzyni biegów + montaż dp typu freeflow. Efekt? Dodatkowe 65 HP i 68 NM!


Chiptuning w BMW F30 320D
6 lipca, 2023
Chiptuning w BMW F30 320D 190 HP. Dodatkowe 43 HP i 68 NM!


Chiptuning w Volvo XC60 2.0 150 HP
6 lipca, 2023
Chiptuning w Volvo XC60 z dwulitrowym silnikiem diesla. Dodatkowe 65 HP i 91 NM!