Problemy z AdBlue w modelach Iveco Daily

Problem z AdBlue w Iveco Daily to standard. Usterka systemu oczyszczania spalin dotyka wszystkie modele bez względu na silnik i rocznik. W tym zakresie mamy ogromne doświadczenie, ponieważ obsługujemy całe floty tych samochodów. Jeśli mielibyśmy zliczyć wszystkie operacje usuwania AdBlue w modelach Iveco Daily, liczba wykonanych realizacji na przestrzeni raptem kilku lat z pewnością przekroczyłaby 100 sztuk. Wymieniać można po kolei czujniki, zbiornik czy pompę, a problem i tak nadal może występować. System SCR w naprawie jest horrendalnie drogi, ale jak już napisaliśmy powyżej, często nieskuteczny. Jeśli nie chcesz wyrzucić pieniędzy w błoto, zgłoś się do nas!

usuwanie adblue

 

Z naszego doświadczenia możemy zapewnić, że proces programowego wyłączenia AdBlue to jedyne słuszne rozwiązanie mając na uwadze potencjalne koszty oraz gwarancję pozytywnych rezultatów wynikających z wyboru decyzji odnośnie metody naprawy tejże usterki.

 

Na czym polega wyprogramowanie AdBlue ze sterownika w dostawczakach Iveco Daily?

Modyfikacja to nic innego jak programowe wyłączenie AdBlue z poziomu sterownika, czyli wszystkich sekcji powiązanych z jego funkcjonowaniem. Są to działania dotyczące takich komponentów jak czujniki NOX, pompa, zbiornik i funkcje w komputerze pokładowym. W praktyce, każde Iveco, które zostanie poddane takiej modyfikacji zachowuje się zwyczajnie, jak każdy model niebędący wyposażony w SCR fabrycznie.

 

Jak wygląda proces usuwania AdBlue?

  1. Zgrywamy oryginalną mapę sterownika poprzez złącze OBD
  2. Wykonujemy kopię zapasową i zapisujemy ją w naszej wewnętrznej bazie.
  3. Wykonujemy dalszą diagnostyką mającą na celu potwierdzenie usterki i jej szczegóły.
  4. Piszemy nową mapę do sterownika (ECU)
  5. Wgrywamy mapę, wykonujemy testy i resety.

 

Objawy usterki AdBlue w modelach Iveco Daily

  1. Sygnalizacja o konieczności dolania mocznika AdBlue mimo faktu, że zbiornik jest pełny.
  2. Błędy na komputerze pokładowym.
  3. Odczuwalne ograniczanie mocy.
  4. Ograniczenie prędkości z jaką może poruszać się pojazd.
  5. Odliczanie kilometrów do czasu unieruchomienia pojazdu.

 

Jakich błędów unikać!?

Jeżeli Twój bus jest już na przysłowiowym finiszu problemów z AdBlue, a jego jazdę ograniczają tryby awaryjne z odliczaniem dystansu kilometrów do pokonania, NIE GAŚ SILNIKA! Wiedz, że proces blokady unieruchomienia auta pojawi się dopiero po wyłączeniu zapłonu i jego ponownej próbie odpalenia. Dopóki nie zgasisz silnika, możesz jechać dalej choćby i 1000 kilometrów.

 

Jak możemy rozwiązać Twój problem z AdBlue?

Jeżeli Twój bus nadal jeździ, przyjedź do naszego centrum we Wrocławiu gdzie rozprawimy się z Twoim problem w maksymalnie 1,5 godziny. Jeżeli jednak Iveco zostało już uziemione, albo nie pozwala na dalszą jazdę z sensownymi prędkościami to możesz:

  1. Możesz wyjąć sterownik ze swojego auta i przesłać go kurierem do naszej firmy. Wówczas proces ten wykonamy zdalnie, ale w tym przypadku koniecznym będzie otworzenie sterownika – które de facto nie jest niczym złym, a raczej archaiczną metodą walki z seryjnym i wadliwym oprogramowaniem.
  2. Możesz zamówić nasz mobilny serwis, który przyjedzie na wskazany przez Ciebie adres, tak więc operacja zostanie wykonana w miejscu Twojego zamieszkania, firmy lub miejsca, w którym Twój samochód już stanął na dobre. Jesteśmy w stanie przyjechać do Ciebie na terenie całej Polski, a nawet krajów Europy, jednak należy w tej kwestii uwzględnić koszty dojazdu.

 

Rozwiąż problem z AdBlue w swoim Iveco Daily

Masz problem z AdBlue w swoim BMW? Kliknij w zakładkę kontakt, wyślij wiadomość, maila lub zadzwoń i ustal szczegóły ewentualnej naprawy auta w naszym serwisie. We Wrocławiu, zdalnie lub z wizytą u Ciebie!