Usterka AdBlue w Mercedesie V Class 300D z 2020 roku

Usterka AdBlue w modelu Mercedes V Class 300D to częsta przypadłość nie tylko tego modelu, ale niestety całej gamy modeli Mercedesa. O tym, że jest to problem niezwykle kosztowny, a zarazem nieskuteczny we wszelkich możliwych wariantach naprawy, przekonał się każdy właściciel, który choć raz z tym tematem przekroczył próg w ASO marki Mercedes.

mercedes vclass

 

Problemy z AdBlue to początek koszmaru!

Problemy z AdBlue, niestety, to historia mająca zawsze ten sam scenariusz. Notoryczne tryby awaryjne, kasowanie błędów, ponowne występowanie błędów i odliczanie kilometrów. Z przerwami na ponowne wizyty w ASO lub zaprzyjaźnionego mechanika. Efekt? Zawsze ten sam! Wyłącznie strata pieniędzy. O nerwach i stanie emocjonalnym nie wspominając.

 

Wyłącz AdBlue zamiast naprawiać system w ASO…

W praktyce, usuwanie AdBlue to nic innego jak modyfikacja oryginalnego oprogramowania w sterowniku, która pozwala pozbyć się błędów, usterek, trybów awaryjnych i co gorsza – odliczania możliwych do pokonania kilometrów. I to bez najmniejszej szkody w świetle eksploatacji auta czy ekologii. Ot, taki paradoks. Niestety, każdy kto postępuje według szablonu i fizycznie udaje się z naprawą w ASO, „zostawia tam” z reguły niemałe kwoty. Bo zazwyczaj rekomendowana jest wymiana kilku elementów – jak pompa, zbiornik – rzadko tylko same czujniki NOX. I efekt jest taki, że z serwisu człowiek wychodzi lżejszy od kilku do kilkunasty polskich tysięcy złotych.

I najgorsze jest to, że problem często powraca. U niechlubnych rekordzistów, już następnego dnia.

problem z adblue mercedes vclass

 

Nie powielaj błędów innych osób, umów wizytę u nas i rozwiąż swój problem!

Jeśli nie chcesz zmarnować pieniędzy, jeszcze więcej nerwów lub notorycznie obawiać się dłuższej trasy, bo znów „coś się wydarzy”. Zgłoś się do nas. Rozwiążemy Twój problem i dajemy na to 100% gwarancję!

5/5 - (3 votes)