Tuning BMW M3 F80 Competition
Tuning w BMW M3 F80. Montaż sportowej sekcji downpipe oraz strojenie pop&bangs ze strzałami układu wydechowego mperformance. Godnym uwagi w tym modelu jest jeszcze chiptuning, który z tego sedana czyni jeszcze bardziej hadrcore`ową maszynę do zamiatania bokiem przy każdej okazji.
W tym konkretnym przypadku Klient chciał jedynie poprawić seryjne brzmienie. Nadać układowi wydechowemu więcej pazura, który będzie komponował się z niezwykle zadziorną i piękną naszym zdaniem bryłą auta. Warto wspomnieć, że te modele nie zaznały unijnych kastracji i seryjny catback mperformance, sam w sobie jest naprawdę w porządku. I choć może być jeszcze lepiej w przypadku pełnego wydechu o większej średnicy, to na ten fabryczny naprawdę nie można narzekać.
Decydując się na dekaty w tym modelu, pozbywamy się seryjnych katalizatorów. Następstwem takiej modyfikacji jest dodatkowy przyrost mocy, nieco inna charakterystyka układu wydechowego, a połączona ze strojeniem, daje naprawdę rewelacyjny efekt. Dla osób, które nie chcą inwestować w nowy, kompletny układ wydechowy, jest to naprawdę rewelacyjna opcja. Rozwiązanie, które bezapelacyjnie zapewni jeszcze więcej doznań płynących z użytkowania tego modelu.
Downpipe M3 F80
Decydując się na downpipe do modelu M3 F80 możemy wybierać w niezliczonej ilości produktów. Drogich, tanich, z katalizatorem lub bez niego. Ale który będzie najlepszy? Myślimy, że znaleźliśmy złoty środek pomiędzy ceną, a jakością wykonania. I przekonali się o tym wszyscy nasi dotychczasowi Klienci, którzy zdecydowali się na modyfikacje swoich BMW w naszym centrum. Możemy również zapewnić optymalny wybór w postaci nowego, kompletnego układu wydechowego o większej niż fabryczna średnicy oraz z klapami w sekcji catback.
Takie rozwiązanie kierujemy do wszystkich osób, które chcą zoptymalizować wynik mocy w swoim samochodzie.
Chiptuning BMW M3 F80
Chiptuning w BMW M3 F80 to dość szeroki i ogólny termin. W tym konkretnym przypadku modyfikacja sterownika bazowała na napisaniu programu POP&BANGS, którego celem było uzyskanie strzałów z wydechu. Zarówno przy przyspieszaniu jak i odpuszczaniu pedału gazu. Uzyskany rezultat trafił idealnie w oczekiwania Klienta, a co najważniejsze jest doskonałą bazą pod dalsze modyfikacje.
Gdyby ze strony właściciela „emki” nie narzekającego na seryjny brak mocy pojawiła się chęć podniesienia mocy w aucie, to naprawdę mielibyśmy przyjemną pracę przy tym modelu, choć i taka przecież już przy nim właśnie była. Niemniej, potencjał do tuningu drzemiący w modelach F80 jest naprawdę spory i sięga dużo dalej niż bieżący zakres prac.
Auto napędza seryjnie trzylitrowy doładowany motor o mocy 450 koni mechanicznych, a więc o jakim potencjale tu piszemy? A no sporawym, ponieważ przy takim właśnie setupie podczas strojenia powinniśmy uzyskać wynik w okolicy dodatkowych i nadal bezpiecznych mocy rzędu 100 HP i 140 NM, co powinno przełożyć się na realny poziom 550 koni mechanicznych i aż 690 niutonometrów, przekazywanych w brutalny sposób, wyłącznie na tylną oś.
Jeżeli jesteś szczęśliwym posiadaczem modelu M3 Competition F80, śmiało odezwij się do nas, a my przedstawimy Ci możliwe i rekomendowane przez nas warianty tuningu względem Twoich oczekiwań. Możliwości jest sporo, a my zapewnimy optymalny setup.
Aha, spodobał Ci się carbonowy body kit w tym M3 F80?
Możemy go dla Ciebie sprowadzić 😉