Nasze realizacje


Mercedes S Klasa Tuning W222 4.7L 455 HP
13 lutego, 2025
Tuning S Klasy W222 4.7 455 HP ✅ Strojenie STAGE1 + sportowy układ wydechowy. Efekt? Niesamowity dźwięk oraz dodatkowe 31 HP i aż 138 NM!
»

Tuning STAGE2 BMW X5 G05 V8 4.4 BiTurbo 530 HP
10 lutego, 2025
STAGE2 w BMW X5 G05 4.4 BiTurbo V8 530 HP. Strojenie ECU, xHP, sportowy wydech i filtry BMC pozwoliły uzyskać wynik 725 HP i 886 NM 🔥
»

Chiptuning BMW 650i 4.4 BiTurbo 449 HP z 2014 + STAGE3 xHP
5 lutego, 2025
Chiptuning w BMW 650i 4.4 BiTurbo 449 HP z 2014 roku + soft xHP TCU STAGE3 ✅ Dodatkowe 96 HP i 67 NM bez najmniejszej modyfikacji mechanicznej.
»

Aktywny wydech w Porsche Boxster T 718
22 stycznia, 2025
Aktywny wydech w Porsche Boxster 718 T z 2022 roku ✅
»

Downpipe Armytrix Mercedes CLA 45 AMG
3 stycznia, 2025
Downpipe Armytrix do CLA 45 AMG. Radykalna poprawa dźwięku po usunięciu seryjnej sekcji z katalizatorem i filtrem OPF zapewnia drastyczną różnicę, bez konieczności wymiany całego układu! ✅
»

BMW M2 G87 Tuning STAGE2
18 grudnia, 2024
BMW M2 G87 Tuning STAGE2 na zblokowanym ECU vs możliwości po dekodowaniu sterownika 🔥
»REGENERACJA TURBIN W BMG WROCŁAW
Regeneracja turbin w BMG Tuning Wrocław. Jak wygląda u nas naprawa turbosprężarek i jakie spectrum usług oferujemy w ramach serwisu turbin?
- regeneracja turbin
- naprawa turbin
- demontaż turbosprężarki
- montaż turbosprężarki
- analiza stanu technicznego turbiny
- oględziny i sprawozdanie
Skontaktuj się z nami lub przeczytaj poniżej w jaki sposób możemy pomóc Ci rozprawić się z problemami dotyczącymi Twojej turbosprężarki.
BMG Tuning
Ul. Krakowska 30, Wrocław
Telefon: 790 454 283
PROBLEMY Z TURBINĄ
Jeśli Twój silnik diesla lub benzyny posiada turbinę, a Ty w ostatnim czasie masz wrażenie, że turbo działa głośniej niż zwykle, słyszysz metaliczne dźwięki, z wydechu wydostaje się błękitny ogień lub czarna chmura, zwiększa się podaż poboru oleju, a auto „nie jedzie”, nie mówiąc już o zauważalnym wycieku w okolicach samej turbiny – to znak, że awarii uległa turbosprężarka.
Teoretycznie żywot turbosprężarki jest taki sam jak zamontowanego silnika. W praktyce jest na ogół zupełnie inaczej. Przyczyny usterek turbiny najczęściej wynikają z nieodpowiedniej eksploatacji samochodu, a że turbina nie lubi być traktowana inaczej niż „piszę o niej książka”, to mamy już przyczynę wspomnianej awarii. Bywa też, że problem z turbosprężarką jest następstwem usterki innego podzespołu – w silnikach diesla taka korelacja występuje na przykład z uwagi na zapchany filtr cząstek stałych (DPF / FAP).
Skąd pojawiają się problemy z turbo?
- najczęściej, brak odpowiedniego smarowania.
- zapchany filtr DPF (silniki diesla).
- zapchany katalizator (silniki benzynowe).
- nieodpowiednia eksploatacja, czytaj brak chłodzenia turbiny po jeździe.
REGENERACJA TURBIN WROCŁAW UL. KRAKOWSKA 30
Objawów wadliwej turbosprężarki nie można bagatelizować. Konsekwencje wynikające ze zwlekania z naprawą będą wiązać się z jeszcze większymi kosztami w przyszłości. Skrajnym przypadkiem będzie uszkodzenie innych podzespołów oraz z uwagi na rozległe uszkodzenia, brak możliwości regeneracji turbiny. Najwięcej zła może wydarzyć się w silniku diesla.
W sytuacji, kiedy wadliwa turbosprężarka poza powietrzem zacznie zasysać olej, może dojść do spektakularnej awarii określonej mianem „rozbiegania silnika” – sytuacja ta może doprowadzić wręcz do eksplozji silnika i jego totalnej zagłady. Działając w sposób natychmiastowy, będziesz w stanie zaoszczędzić sporo pieniędzy. Z tego względu naprawdę sugerujemy nie zwlekać z naprawą.
Zakładając, że Twoje turbo jest uszkodzone, być możesz zastanawiasz się co faktycznie uległo destrukcji? Skala uszkodzeń może być dość rozległa. Począwszy od uszkodzenia łopatek, po zużycie łożysk, a nawet pęknięcie obudowy samej turbosprężarki.
PROBLEM Z TURBINĄ? REAGUJ SZYBKO!
O tym co faktycznie jest problemem, dowiemy się dopiero podczas Twojej wizyty w naszym centrum BMG we Wrocławiu. Proces naprawy turbosprężarki odbędzie się w kilku krokach.
KROK 1 – Analiza usterki.
Na tym etapie poddamy analizie Twoją turbosprężarkę i ocenimy jej stan. Być może problem będzie niewielki jak na przykład luz promieniowo – osiowy. Zweryfikujemy też zawór upustu spalin i zmienną geometrię .
KROK 2 – Rozkręcenie turbosprężarki
Rozebranie turbo ”do naga” i rozłożenie jej na czynniki pierwsze. Na tym etapie dokładnie zdiagnozujemy przyczynę powstałej usterki i skalę uszkodzeń.
KROK 3 – Montaż nowych podzespołów
Na tym etapie skupimy się na ponownym montażu turbiny, ale już na nowych i oryginalnych podzespołach, gwarantujących przywrócenie pierwotnego stanu Twojej turbiny.
KROK 4 – Wyważenie turbosprężarki
Jest to kluczowy etap regeneracji i naprawy turbosprężarki. Po zamontowaniu nowych elementów turbo, konieczne będzie wyważenie wirnika jak i całego układu.
KROK 5 – montaż pozostałych elementów
Mając za sobą owocne testy potwierdzające odpowiednie działanie, dokonujemy montażu całości elementów, dokonując precyzyjnej regulacji wartości ciśnienia doładowania. Dopiero ten etap zapoczątkuje ponowny montaż sprawnej turbiny w Twoim samochodzie.
Regeneracji i naprawy turbosprężarki wykonamy w autach producentów takich jak:
- Audi
- BMW
- Mercedes
- Porsche
- Jaguar
- Volvo
- Skoda
- Volkswagen (VW)
- Opel
- Ford
- Seat
- Mazda
- Toyota
- Renault
- Nissan
- KIA
- Citroen
- Peugeot
Nie widzisz tu marki swojego auta? Nic nie szkodzi. Zadzwoń do nas i zapytaj czy nasze usługi wykonamy również w Twoim aucie. Odwiedź nasze centrum we Wrocławiu lub poproś nas o przyjazd do Ciebie.
BMG Tuning
Ul. Krakowska 30, Wrocław
Telefon: 790 454 283