Problem z AdBlue w Peugeot Traveller 2.0 HDI 180 hp z 2018

Usuwanie AdBlue, to jedyna opcja na walkę z systemem oczyszczania spalin w modelu Peugeot Traveller 2.0 HDI o mocy 180 koni mechanicznych. Taka awaria to wręcz klasyka gatunku. Niestety, system ten sprawuje się również fatalnie w pozostałych modelach marki Peugeot. Serwisy auta w tym zakresie są bardzo kosztowne, ale na domiar złego, nieskuteczne. Problemy z AdBlue dotyczą nie tylko czujników, ale również pompy AdBlue jak i samego zbiornika. Z autopsji wiemy, że generalnie marka Peugeot ma spore problemy ze swoim systemem oczyszczania spalin, bo jej Klienci to bardzo często również… nasi Klienci. Na brutalne pocieszenie dodamy, że z tymi samymi mankamentami borykają się również klienci innych producentów, bez względu na segment samochodu.

Na szczęście w przeciwieństwie do serwisu my faktycznie możemy rozwiązać problem i dajemy na to gwarancję. Rozwiązaniem problemu z AdBlue jest napisanie nowej, indywidualnej mapy w sterowniku, która wyłącza programowo system z poziomu komputera. Mechanicznie, cały system jest nietknięty, a cały proces można z powodzeniem przywrócić do stanu pierwotnego. Praktycznie zerowym kosztem i nakładem finansowym i w dosłownie 20 minut.

 

adblue peugeot traveller

 

Problemy z AdBlue w sterowniku ECU DELPHI DCM7.1 nie każdy potrafi wyłączyć

Wydawać by się mogło, że każda firma zajmująca się usuwaniem AdBlue poradzi sobie z zaistniałą sytuacją. Niestety, bardzo często zdarza się, że przyjmujemy Klientów z różnych części Polski, którzy usiłowali wyłączyć system w innych warsztatach. Z tego miejsca zaznaczamy, że nie mamy na celu chwalenia się oferowaną przez nas jakością czy porównywaniem z innymi podmiotami. Nie chcemy też nikogo dyskredytować. Niestety, pisząc o naszych realizacjach zawsze informujemy potencjalnych Klientów naszej marki, jakie problemy mogą ich czekać z określoną usterką. I to właśnie jest taka sytuacja. Bardzo często odbiegające od standardowych wycen naprawy, po prostu są nieskuteczne.

Warto też zaznaczyć, że sterowniki ECU DELPHI DCM 7.1 są bardzo kapryśne i trudne do okiełznania. Może rzecz, dość niestandardowe. Dlatego standardowa praktyka bardzo często nie zapewnia oczekiwanych rezultatów.

Błędy na kokpicie znikają na kilka kilometrów, po czym ponownie dają o sobie znać. Wówczas trzeba ponownie szukać pomocy, a wydane pieniądze nie zawsze można odzyskać. Tak więc jeśli i Ciebie spotkał podobny problem, walcz o swoje i żądaj zwrotu poniesionych kosztów. Jeżeli firma podjęła się programowego usunięcia AdBlue w Peugeot ze sterownika, to błędy nie mają prawa powrócić. Wszelkie próby tłumaczenia ponownego wyświetlenia się błędów na desce, odliczania kilometrów czy innych objawów uszkodzenia systemu, to jedynie nieudolne próby zmycia z siebie winy i odpowiedzialności za nieudolną obsługę. Bo tak na logikę, jeżeli coś jest usunięty, niby dlaczego ma pojawić się ponownie 😉

 

Masz podobny problem w swoim aucie marki Peugeot? Zgłoś się do nas!

Jeżeli Twój samochód sprawia Ci podobne kłopoty, których masz już serdecznie dosyć i wiesz już, że nie zamierzasz wydać kolejnej złotówki na kolejną próbę ratowania systemu oczyszczania spalin w autoryzowanych serwisach marki, odezwij się do nas i na pewno rozwiążemy Twój problem. Warto dodać, że obsługujemy w tym zakresie większość samochodów osobowych, busów, ciężarówek, a nawet maszyn budowlanych i wózków widłowych.

Serdecznie zapraszamy!

Rate this post