Problem z AdBlue w Peugeot Traveller 2.0 HDI 180 hp z 2018

Problem z systemem oczyszczania spalin i mocznikiem AdBlue w modelu Peugeot Traveller 2.0 HDI o mocy 180 koni mechanicznych to wręcz klasyka gatunku. Niestety, system ten sprawuje się również fatalnie w pozostałych modelach marki Peugeot. Serwisy auta w tym zakresie są bardzo kosztowne, ale na domiar złego, nieskuteczne. Problemy z AdBlue dotyczą nie tylko czujników, ale również pompy AdBlue jak i samego zbiornika. Z autopsji wiemy, że generalnie marka Peugeot ma spore problemy ze swoim systemem oczyszczania spalin, bo jej Klienci to bardzo często również… nasi Klienci. Na brutalne pocieszenie dodamy, że z tymi samymi mankamentami borykają się również klienci innych producentów, bez względu na segment samochodu.

Na szczęście w przeciwieństwie do serwisu my faktycznie możemy rozwiązać problem i dajemy na to gwarancję. Rozwiązaniem problemu z AdBlue jest napisanie nowej, indywidualnej mapy w sterowniku, która wyłącza programowo system z poziomu komputera. Mechanicznie, cały system jest nietknięty, a cały proces można z powodzeniem przywrócić do stanu pierwotnego. Praktycznie zerowym kosztem i nakładem finansowym i w dosłownie 20 minut.

 

adblue peugeot traveller

 

Problemy z AdBlue w sterowniku ECU DELPHI DCM7.1 nie każdy potrafi wyłączyć

Wydawać by się mogło, że każda firma zajmująca się usuwaniem AdBlue poradzi sobie z zaistniałą sytuacją. Niestety, bardzo często zdarza się, że przyjmujemy Klientów z różnych części Polski, którzy usiłowali wyłączyć system w innych warsztatach. Z tego miejsca zaznaczamy, że nie mamy na celu chwalenia się oferowaną przez nas jakością czy porównywaniem z innymi podmiotami. Nie chcemy też nikogo dyskredytować. Niestety, pisząc o naszych realizacjach zawsze informujemy potencjalnych Klientów naszej marki, jakie problemy mogą ich czekać z określoną usterką. I to właśnie jest taka sytuacja. Bardzo często odbiegające od standardowych wycen naprawy, po prostu są nieskuteczne.

Warto też zaznaczyć, że sterowniki ECU DELPHI DCM 7.1 są bardzo kapryśne i trudne do okiełznania. Może rzecz, dość niestandardowe. Dlatego standardowa praktyka bardzo często nie zapewnia oczekiwanych rezultatów.

Błędy na kokpicie znikają na kilka kilometrów, po czym ponownie dają o sobie znać. Wówczas trzeba ponownie szukać pomocy, a wydane pieniądze nie zawsze można odzyskać. Tak więc jeśli i Ciebie spotkał podobny problem, walcz o swoje i żądaj zwrotu poniesionych kosztów. Jeżeli firma podjęła się programowego usunięcia AdBlue ze sterownika, to błędy nie mają prawa powrócić. Wszelkie próby tłumaczenia ponownego wyświetlenia się błędów na desce, odliczania kilometrów czy innych objawów uszkodzenia systemu, to jedynie nieudolne próby zmycia z siebie winy i odpowiedzialności za nieudolną obsługę. Bo tak na logikę, jeżeli coś jest usunięty, niby dlaczego ma pojawić się ponownie 😉

 

Masz podobny problem w swoim aucie marki Peugeot? Zgłoś się do nas!

Jeżeli Twój samochód sprawia Ci podobne kłopoty, których masz już serdecznie dosyć i wiesz już, że nie zamierzasz wydać kolejnej złotówki na kolejną próbę ratowania systemu oczyszczania spalin w autoryzowanych serwisach marki, odezwij się do nas i na pewno rozwiążemy Twój problem. Warto dodać, że obsługujemy w tym zakresie większość samochodów osobowych, busów, ciężarówek, a nawet maszyn budowlanych i wózków widłowych.

Serdecznie zapraszamy!

Rate this post