Porsche Cayenne Turbo S E-hybrid
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid to najmocniejszy SUV ze stajni niemieckiego producenta. Model ten napędza doładowany silnik benzynowy wspierany przez jednostkę elektryczną. Taki zestaw zapewnia łącznie mocarne 680 koni mechanicznych i 900 niutonometrów. Takich parametrów nie powstydziłby się żaden sportowy samochód, a wśród nich przecież znajdzie się niejeden, który może ich jedynie pozazdrościć. Z taką mocą pod maską, ten rodzinny model Porsche przyspiesza do setki w zaledwie 3,8 sekundy.
Ale nie jesteśmy gazetą motoryzacyjną specjalizującą się w opisach samochodów, a podmiotem specjalizującym się w tuningu. I z tego właśnie względu ten cukierkowy Cayenne trafił w nasze ręce. Co w nim zrobiliśmy?
Aktywny wydech w Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid
Aktywny wydech radykalnie poprawia brzmienie auta i występuje w postaci dwóch wariantów. Elektronicznym, nie kolidującym z tak ważną dla Klientów Porsche gwarancją, szczególnie Porsche+ lub klasycznym, poprzez modyfikację seryjnego układu wydechowego. Taka modyfikacja wiąże się z montażem sportowego układu wydechowego. Jednak w tej konkretnej realizacji nasz Klient postawił na wersję bezinwazyjną.
Jakie są najważniejsze atuty takiego rozwiązania?
✅ system nie koliduje leasingiem czy gwarancją
✅ system można zdemontować i przełożyć w przyszłości do dowolnego auta
✅ system działa automatycznie za sprawą trybów jazdy
✅ system posiada dodatkową aplikację iOS / Android do zarządzania wariantami dźwięku
✅ system zapewnia stosunkowo szybki montaż, bo usługę wykonujemy w skali jednego dnia
Dodatkowo w tym modelu zamontowaliśmy eleganckie, czarne końcówki.
A jakie są alternatywy dla wersji elektronicznej wydechu?
Sportowy układ wydechowy!
Dla wszystkich Klientów nie obawiających się o gwarancję lub posiadających układy w ASO 🙂 zapewniamy szereg alternatyw w postaci sportowego układu wydechowego. Dla auta tej klasy rekomendujemy jedynie flagowe produkty wraz ze wszystkimi koniecznymi certyfikatami potwierdzającymi spełnianie restrykcyjnych norm dotyczących emisji spalania.
Wybierać możemy w kilku różnych światowej klasy producentach. Oferujemy sprawdzone i wysokiej jakości układy wydechowe w różnych konfiguracjach, występujących również w wersjach z aktywnymi klapami. Są to produkty takich firm jak:
Capristo
Quicksilver Exhaust
Armytrix
Fi Exhaust
Akrapović
Supersprint
Tneer Exhaust
Warto zaznaczyć, że podczas mechanicznej modyfikacji seryjnego układu wydechowego mamy do czynienia z tuningiem, który przy okazji zmiany brzmienia zapewnia dodatkowe przyrosty. A to powinno cieszyć podwójnie wszystkich fanów modelu Cayenne Turbo S E-Hybrid.
Chiptuning Porsche Cayenne Turbo S E Hybrid
Przy takich modyfikacjach mechanicznych warto rozważyć chiptuning, który zapewni optymalizację seryjnych parametrów wraz z dostrojeniem nowych komponentów. Choć i bez nich taka modyfikacja byłaby wskazana, aby w pełni wykorzystać możliwości drzemiące w tej jednostce. Dzięki bazowemu strojeniu STAGE1 z powodzeniem można uzyskać okolice dodatkowych 60 HP i 100 NM, które są zupełnie bezpiecznymi wartościami nie wpływającymi na nadmierną eksploatację auta. W połączeniu z „luźniejszym wydechem”, który zapewni świetne brzmienie auta, wartości te mogą sięgać dodatkowych przyrostów rzędu 100 HP i 150 NM.
Jednak dla wszystkich osób, które obawiają się ingerowania w oryginalną mapę możemy zaproponować zewnętrzny powerbox marki JB4 wraz z indywidualnie przygotowaną pod ten model mapą. Jest to wówczas alternatywa dla wszystkich modeli objętych gwarancją. Tak więc chiptuning modelu Porsche Cayenne Turbo S E Hybrid jest doskonałą opcją dla wszystkich fanów bezpiecznego tuningu swoich ukochanych samochodów.