Chiptuning w Mini Cooper S R56

Za nami kolejne strojenie. Tym razem była to znów czerwona pchełka. To już chyba taka tradycja, że co Mini Cooper to czerwony lakier. Sprawdza się tu doskonale powiedzenie, że „jak czerwony to szybszy” ??? W tym przypadku mieliśmy do czynienia z modelem R56 z silnikiem o fabrycznej mocy na poziomie 176 HP i 240 NM.

 

chiptuning-mini-cooper-s-r56

 

Ważna informacja jest taka, że mieliśmy tu do czynienia ze zmienionym dolotem oraz wydechem, tak więc finalny wynik już na dzień dobry już wyższy aniżeli deklaruje seria wedle producenta. I jeszcze jedna uwaga. Klient przyjechał do nas na baku zalanym paliwem pb95. Sugerujemy unikać takiego rozwiązania, ponieważ mniej kaloryczne paliwo naprawdę wpływa na osiągi auta, a podczas strojenia samochodu naprawdę stanowi to problem w uzyskaniu oczekiwanych efektów. Zakładamy więc, że finalny wynik jest wyższy o co najmniej kilka koni mechanicznych i kilkanaście niutków.

Na lepszym paliwie wynik na pewno będzie lepszy ✌?Uwierzcie, wiemy co piszemy.

Było ➡️ 197 HP i 271 NM
Jest ➡️ 214 HP i 302 NM

Przyrost względem pomiaru po modyfikacjach mechanicznych:

 + 17 HP
 + 31 NM

Przyrost z modyfikacjami mechanicznymi względem serii:

+ 40 HP
+ 62 NM

 

tuning mini cooper s

 

chip tuning mini cooper s r56

Tuning mechaniczny – dolot & wydech Miltek

Klient przyjechał do nas z założonym już nowym wydechem marki Miltek oraz wydajniejszym, oryginalnym dolotem. Niebawem wpadnie tu jeszcze intercooler od Wagner Tuning i spodziewamy się wówczas wyniku lepszego o kolejne 15 – 20 HP oraz 30 NM. Wówczas ta pchełka będzie naprawdę śmigać po drodze.

Rate this post