Tuning BMW G30 540D – chiptuning plus aktywny wydech
Tuning tej czarnej BMW G30 540D z 320 konnym silnikiem diesla obejmował prace nad podniesieniem mocy oraz montaż aktywnego wydechu w wersji elektronicznej. Taka modyfikacja zapewniła szerokie spectrum nowych doznań. Jednych i dźwiękowych ???
Chiptuning BMW G30 540D 320 HP
Chiptuning beemki to naprawdę godne polecenia rozwiązanie. Bezpieczne i przede wszystkim odczuwalne.
✅ + 58 HP
✅ + 90 NM
A teraz czas na ciekawostki.
Po pierwsze, okazało się iż seria posiada większą moc, aniżeli ta którą rekomenduje niemiecki producent. Z pozostałych godnych odnotowania informacji to fakt, że pod względem temperatury w dolocie BMW dosłownie zmiata pod dywan konkurencję. Zastosowany w BMW seryjny „icek” sprawdza się po prostu fenomenalnie ??
Seryjny Intercooler jest wręcz niesamowicie wydajny. Dla przykładu, podczas zbliżonych warunków pogodowych w Audi A7 na oryginalnej mapie, a także podobnym, 3 litrowym silniku na dwóch turbinach oraz seryjnym coolerze, wartość ta wynosiła 78 stopni Celsjusza. Natomiast w BMW G30 – uwaga – jedynie 25 stopni…
Zbliżone, a i tak wyższe temperatury w Audi można uzyskać dopiero po wymianie icka na renomowany dedyk od Wagner Tuning. A po modyfikacji i tak należy spodziewać się wyższych wartości, oscylujących w okolicy 38 stopni.
Aktywny wydech BMW G30 540D 320 HP
Aktywny wydech dopełnił dzieła i uzbroił auto w zupełnie nowe brzmienie. Od tej chwili ten diesel nie tylko zacnie się rozpędza, ale przede wszystkim – brzmi. A to za sprawą bezinwazyjnego wydechu elektronicznego, którego na próżno odróżniać od mocnej benzyny.
A morał?
Propsy dla niemieckiego producenta z Monachium i pewna deklaracja, że G30 świetnie nadaje się do podnoszenia mocy ✅??