Układy wydechowe Akrapovic. Od doboru optymalnej konfiguracji, po zamówienie, montaż i ewentualne strojenie.

Nasze usługi są kompleksowe, bo jesteśmy autonomiczną jednostką, która swoich Klientów obsługuje kompleksowo, a my doskonale ogarniamy kwestie modyfikacji samochodów. Rzuć okiem na nasze realizacje. Decydując się na naszą firmę zyskujesz psychiczny komfort i masz tę pewność, że zostaniesz obsłużony przez profesjonalistów na każdym etapie realizacji Twojego przyszłego zamówienia. Jak wygląda proces kontaktu z nami?

Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

  1. Podajesz nam dane swojego auta: marka, model, rocznik, silnik, moc.
  2. Nasz team dobiera optymalną konfigurację i setup, adekwatną do Twoich oczekiwań i potrzeb.
  3. Rozpoczynamy proces zamówienia poprzez wystawienie stosownego dokumentu jakim jest faktura.
  4. Składamy zamówienie i czekamy na wysyłkę wydechu: do nas lub jeżeli chcesz zamontować go we własnym zakresie, wysyłamy go na dowolnie wskazany przez Ciebie adres.
  5. Zakładając wysyłkę do nas, ustalamy termin Twojej wizyty i zapraszamy Cię na montaż wydechu do naszej firmy.
  6. W ramach zleconej modyfikacji możemy z powodzeniem wykonać dodatkowe prace jak pomiary na naszej hamowni, strojenie ECU i TCU, podniesienie mocy i tuning mechaniczny.

 

Jak brzmi wydech Akrapovic?

Wszystko zależy od auta, modelu, silnika i konfiguracji. Ale praktycznie zawsze – wyśmienicie!

W przypadku roczników 2021 w górę (nie licząc BMW, w którym mamy sprawdzony patent na pominięcie sond i filtrów OPF) mamy obecnie globalny problem z dostępem do sterowników, które po prostu są zablokowane. Takie szyfrowanie nowej generacji sterowników nie pozwala na modyfikację softu w zakresie sond, katalizatora czy filtrów OPF/GPF, które są zmorą nowych aut. Szczególnie sportowych, które z założenia powinny wspaniale brzmieć, a jest zupełnie na odwrót. W takich przypadkach jedyne możliwe i sensowne rozwiązanie to wydechy typu SLIP ON, które stosuje się w formie wydechów końcowych.

Należy jednak pamiętać o odpowiednim doborze konstrukcji, aby nie zostać z wydechem, który de facto nie pasuje do posiadanego modelu auta. A takich historii znamy znamy niestety całą masę, ponieważ Klienci bezwiednie i we własnym zakresie, zamawiali konstrukcje do modeli z wersji USA, gdzie nie stosuje się filtrów w silnikach benzynowych. I problem gotowy.

wydech akrapovic

Co powinieneś wiedzieć przed zamówieniem wydechu?

Przede wszystkim musisz wiedzieć, że:

✅ najlepszy rezultat i przyrosty zapewnia kompletna konfiguracja. Od sekcji downpipe po końcowy układ wydechowy.

✅ we wszystkich autach do roku 2020 nie ma absolutnie żadnego problemu z modyfikacją softu idącą w parze ze zmianami mechanicznymi.

✅ marka BMW jako pierwsza zablokowała sterowniki w połowie roku 2020, a w ślad za nią pozostałe marki.

✅ wszystkie nowe auta (paradoksalnie poza BMW, na które mamy patent) po 2021 roku są niemożliwe do obsłużenia z poziomu softu, a to uniemożliwia operację usuwania filtrów OPF/GPF i sond katalizatorów. W takich sytuacjach możliwe jest wyłącznie zamontowanie końcowych sekcji, ale dobra informacja jest taka, że Akrapovic jako jedyna marka faktycznie robi różnicę w brzmieniu takiego układu względem seryjnych puszek.

✅ auta na Europę, a USA i inne kontynenty różnią się konfiguracją wydechów, szczególnie od czasów stosowania filtrów OPF/GPF w silnikach benzynowych.

✅ działając samodzielnie możesz natknąć się na problemy z montażem lub błędami komputera, w skutek których, auto może poruszać się w trybie awaryjnym.

✅ wszystkie realizowane u nas zamówienia traktowane są indywidualnie, a my poświęcimy Tobie nasz czas i uwagę celem wyboru idealnej konfiguracji.

Złóż niezobowiązujące zapytanie o wycenę wydechu Akrapovic do Twojego auta!

Opinie naszych klientów

Назар Наконечний
Назар Наконечний
07:06 17 Oct 23
Polecam! Bardzo profesjonalna i przemiła obsługa.
P MO
P MO
13:20 07 Oct 23
Adblue / Peugeot 3008 1.5hdi - wszystko ok, miła obsługa, polecam
Grzegorz Rojek
Grzegorz Rojek
06:59 25 Sep 23
Robert
Robert
09:33 24 Sep 23
Miałem problem z DPF i EGR w moim mondeo MK4 przedlift. Po wysłaniu zapytania do różnych warsztatów BMG zareagował najszybciej. Miła,kulturalna i profesjonalna obsluga plus dogodny termin równa się drugie życie mojego pojazdu. Szczerze polecam?
Łukasz Karulek
Łukasz Karulek
16:14 22 Sep 23
Pełna profeska! Zostawiłem auto na chip tuning, przyrost mocy ze 130 do 200 koni, przeszło to moje najśmiejsze oczekiwania. Leci teraz jak rakieta :) Panowie bardzo mili i rzeczowi, profesjonalnie odpowiadają na wszelkie pytania. Każdemu polecam wizytę w tym miejscu! :)
Krystian Kadłubowski
Krystian Kadłubowski
12:54 16 Sep 23
Sprawna, szybka obsługa. Chiptuning w BMW 540i wyszedł bardzo dobrze, po modyfikacjach moc 415 KM oraz moment obrotowy 550 Nm. Po kilku dniach użytkowania auto działa bez zarzutu. Polecam.
Mateusz Klepadło
Mateusz Klepadło
12:58 06 Sep 23
Szybko, sprawnie, wzorowy kontakt ;)Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam
Mirosław Barszczewski
Mirosław Barszczewski
18:12 01 Sep 23
Profesjonalizm i perfekcja!
Szymon Koźbielski
Szymon Koźbielski
13:34 29 Aug 23
Szybko i fachowo wykonana usługa.
Leanid Semianiuk
Leanid Semianiuk
09:18 29 Aug 23
Zostawiliśmy pojazd Renault Master na naprawę EGR, po naprawie jak pojazd wyjechał w trasę, stracił moc i komputer nie pokazał żadnego błędu. Wróciliśmy na "serwis", gdzie panowie z BMG powiedzieli że sprawdzą i to zrobią, ale po 2 tygodniach dowiedziałem się że oni nie mają pojęcia co się stało, gdy zabrałem do innego serwisu i po weryfikacji powiedzieli, że EGR został naprawiony w zupełnie nie prawidłowy sposób, zostało wgrane nie prawidłowe oprogramowanie i to że robota wykonany bardzo kiepska, wróciłem jeszcze do BMG i po przekazaniu tej informacji, panowie podjęli próbę naprawić to jeszcze raz i tym razem zepsuli całkowicie główny sterownik i auto zostało scholowane do innego serwisu. Między tym wszyscy z BMG poszli sobie na urlop i nawet mnie o tym nie poinformowali, co jest dla mnie zbyt ważne, ponieważ dzięki temu pojazdowi zarabiam na życie. Minął 5 tydzień panowie wrócili z urlopu i mnie poinformowali, że auto zrobione i jest gotowe. Zabieram swoją kochaną renówkę, a ona nie ma mocy, na komputerze brak usterek, niby wszystko działa a mocy nie ma. Odstawiłem pojazd do innego serwisu i się okazało, że oni założyli sterownik od innego pojazdu, jakimś cudem wgrali jeszcze od innego pojazdu oprogramowanie i skasowali kolumnę błędów żeby nie było widać błędów. MASAKRA!!! Co prawda wrócili mi 60% zapłaconej kwoty faktury, ale wydałem w innym warsztacie na nowy sterownik i wgranie prawidłowego oprogramowania 5 tyś zł. po czym Renówka poleciała pracować w pełnej mocy.DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"________________________________________Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.
Rob J
Rob J
14:57 28 Aug 23
Szybko sprawnie i bezproblemowo, auto jezdzi inaczej, lepiej. Polecam !
Paulina Figurska
Paulina Figurska
13:21 09 Aug 23
Bardzo polecam! Dziś robiony chiptuning. Komunikacja, umówienie terminu, wykonanie - wszystko sprawnie i bez zarzutu.
Krzyś Tarkiewicz
Krzyś Tarkiewicz
14:17 08 Aug 23
Z perspektywy modów w 3 autach a 4 tym kompletnej naprawy elektroniki daje 5 gwiazdWeryfikacja OPINI.Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.
Damian Zienkiewicz
Damian Zienkiewicz
13:23 04 Jul 23
Serdecznie polecam BMG tuning pod kątem obsługi / hamowni.W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.Oby tak dalej obsługiwano klientów!Pozdrawiam cały zespół :)
Remigiusz Zapolski
Remigiusz Zapolski
13:46 26 Jun 23
Samochód stary ale Panowie się nim z zajęli należycie. Zakres prac egr,dpf,klapy off oraz chiptuning. Silnik 1.9 jtd 150 km w Saabie 9-5. Po wykonanych pracach auto zmieniło charakterystykę jazdy nie do poznania. Za pierwszym podejściem nie udało się zostały wykryte usterki, czyli podejście odpowiedzialne. Porównując przebiegi krzywych momentu i mocy z prezentacjami internetowymi innych firm, nie spotkałem się z analogicznymi wykresami oraz uwzględniono moje uwagi na temat osiągów przy wyższych obrotach - wniosek program to nie gotowiec, tylko dopasowany do samochodu indywidualny set.
Aneta
Aneta
10:41 24 Apr 23
Witam,Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.
Remigiusz Perskawiec
Remigiusz Perskawiec
20:25 02 Mar 23
Dzisiaj w firmie BMG TUNING został zrobiony program mojego BMW G31 530d 265 Koni oraz zabieg wyłączenia Adblue i chcę powiedzieć że jestem bardziej niż zadowolony?? Seria wyszła dużo wyższa niż deklarowana przez BMW. Panowie z BMG stwierdzili że jednostka napędowa mojego BMW jest bardzo zdrowa. Po modyfikacji wyszło 329,3 KM i 692,5 Nm! Jest super! Po modyfikacji udałem się do De gdzie na autostradzie bez problemu osiągnąłem prędkość 265 Km/h i myślę że można osiągnąć więcej. Elastyczność silnika jest teraz niesamowita. Jestem bardzo zadowolony z modyfikacji którą chłopacy zrobili. Pełen profesjonalizm. Cena również jak dla mnie nie wygórowana. Mogę z czystym sumieniem polecić firmę BMG TUNING !
Kacper S
Kacper S
21:04 07 Nov 22
Usługa wykonana na bardzo wysokim poziomie. Dobry kontakt z serwisem. Znakomite efekty. Oddałem samochód w dobre ręce. Dało się odczuć zainteresowanie tym, żeby samochód jeździł dobrze, a nie tylko wykonaniem kolejnego zlecenia. Liczby na hamowni nie do końca oddają to jak bardzo zmieniła się dynamika jazdy. W połączeniu z wydechem i hamulcami M-Performance czysta radość.
Jarek Grybel
Jarek Grybel
06:08 10 Nov 21
Polecam / Pełen Profesjonalizm / Na Końcu Uśmiech Klienta ????
Wiktor
Wiktor
17:42 21 Sep 21
Kawa wypita , chip zrobiony , auto mniej spala i szybciej przyspiesza. Cena też bardzo dobra , w dodatku można było sporo się dowiedzieć od mechanika. Ja jestem zadowolony i mogę śmiało polecać.
Krzysztof Popczyk
Krzysztof Popczyk
11:10 13 Aug 21
Super obsługa, profesjonalne podejście do klienta, oby więcej takich firm świadczących usługi związane z naprawą samochodów. Ja zdecydowanie poleca i warto było jechać do nich 60 km.
Ireneusz Kwiatkowski
Ireneusz Kwiatkowski
23:04 27 Jul 21
Zrobilem czip tuning w firmie BGM Wroclaw 27 07 2021 i wyjechalem o 14 pacjent to Audi q7 4,2 tdi i do teraz czyli 28 07 2021 banan z twarzy niechce mi zejsc a wszyscy co sie tak cieszysz a ja na to przejedz sie moja q7 wrazenia z jazdy niesamowite znaja sie w 100% polecam warto jechac do nich nawet 1000km i napewno tam wróce z nastepnymi modyfikacjami z 320ps wykrzesano 370ps po prostu czarodzieje Pozdro BGM
Krzysztof Szalek
Krzysztof Szalek
20:44 16 Jul 21
Bardzo konkretne i profesjonalne podejście do klienta. Bez nawijania makaronu na uszy-ta praca jest zarówno pasja tych chłopaków.Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Damian K
Damian K
05:34 10 Jul 21
Obsługa na najwyższym poziomie. Panowie znają się na swojej robocie. Problem w postaci dpf-a został usunięty w umówionym czasie pomimo utrudnionego dostępu. Cena nie uległa zmianie, co nie jest niestety standardem u wszystkich. Auto złapało drugi oddech, będę polecał i na pewno jeszcze wpadnę na chipa.Peugeot 508Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Patryk Rogowicz
Patryk Rogowicz
17:46 12 Jun 21
pacjent mercedes w212fl 2.2 cdi 170KM/400Nm pierwsze hamowanie pokazało 185KM/390Nm Stage 1 podniesienie mocy do 208KM/430Nm, usługa była prezentem na dzień ojca, auto miałem do dyspozycji dosłownie na chwile, zostałem obsłużony szybko, sprawnie i profesjonalnie, bez zbędnych niespodzianek, wybór padł na bmg bo zależało mi na bezproblemowej usłudze, nie zawiodłem się, a radość ojca bezcenna jeszcze raz wielkie dzięki za znalezienie terminu
Następne Opinie
js_loader

Zacznij robić terror w tunelu z wydechem Akrapovic. Złoż niezobowiązujące zapytanie o nowy wydech.

Napisz do nas, a nasz profesjonalny zespół dobierze dla Ciebie odpowiedni setup. Adekwatny do Twoich potrzeb i oczekiwań. Dzięki nam unikniesz ewentualnych problemów z montażem układu wydechowego czy niewłaściwym doborem konstrukcji. Wybierając nas masz tę pewność, że cały proces od zamówienia po montaż układu zostanie wykonany przez profesjonalny warsztat tuningu samochodów.

Darmowa wycena

FAQ

Mówiąc o oryginalnym wydechu, a nie o „Atrapovic`iu” należy liczyć się z kosztami co najmniej kilku tysięcy złotych za elementy takie jak downpipe czy front pipe. Choć wszystko uzależnione jest od litrażu, pojemności i producenta.

Kompletne układy wydechowe marki Akrapovic oscylują zazwyczaj w przedziale rzędu 12 000 – 45 000 PLN mając na myśli popularne usportowione lub sportowe modele takich producentów jak BMW, Mercedes, Audi czy Porsche.

W przypadku aut o zaledwie zacięciu sportowym wydech może być dużo tańszy, a w przypadku exotyków, co nie trudno stwierdzić, jeszcze większy. Oczywistym jest fakt, że wydech Akrapovic do Lamborghini Urusa będzie droższy niż w przypadku Fiata Abarth 500.

Lista jest tak długo, że nie sposób tego zestawić w jednym miejscu. Jest tego na prawdę sporo we wszelakich konfiguracjach. Chcesz poznać dostępność wydechu do Twojego auta? Napisz do nas!

Z naszego doświadczenia największą sprzedaż generują właściciele takich aut jak BMW w wersjach M i M Competition, ale prawdę mówiąc lista ta jest naprawdę długa i barwna. Jak

Wydech Akrapovic Exhaust dla aut i motocykli

Pasja łączy, a nie dzieli. Dla nas nieistotne jest czy szukasz wydechu do auta czy motocykla. Jeżeli możemy pomóc w spełnieniu Twojego motoryzacyjnego marzenia, to nic nie stoi na przeszkodzie. A już w zupełności ilość kół, na których się poruszasz. Jeśli marzysz o rasowym brzmieniu w swoim ukochanym pojeździe, zgłoś się do nas. Zatroszczymy się o Twoje cacko i chętnie przyłożymy swoją cegiełkę do realizacji Twoich motoryzacyjnych marzeń.