Części OEM Skoda
Dla osób nie szukających oszczędności oferujemy serwis na oryginalnych częściach OEM.
Części aftermarket performance
Przy okazji serwisu można siegnąć po części aftermarket performance, które po prostu są wydajniejsze, efektywniejsze i sprawują się lepiej, aniżeli to, co oferuje nam seryjne auto i części.
Tańsze zamienniki
Jest też opcja dla osób, które serwis chcą wykonać na nowych, ale ekonomicznych i sprawdzonych częściach, które nierzadko są nawet o połowę tańsze niż produkty w ASO. Dla tych osób oferujemy więc sprawdzone zamienniki.
Oddaj swoją Skodę na serwis, profilaktyczny przegląd, a nawet racjonalny tuning usprawniający Twoje auto

Pakiety "must have" do Skody z silnikiem diesla
Masz Skodę z silnikiem diesla? Ten pakiet jest dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną
– czyszczenie układu paliwowego za pomocą specjalnych dodatków
– czyszczenie kolektora dolotowego
– weryfikacja stanu klap wirowych
– programowanie EGR
– diagnostyka turbin, poziomu zapylenia DPF i układu dolotowego
– diagnostyka i modyfikacje programowe ECU w zakresie, DPF, AdBlue
– Eco Tuning zmniejszający spalanie
– optymalizacja pracy skrzyni biegów DSG

Pakiety "must have" do Skody z silnikiem benzynowym
Masz Skodę z silnikiem benzynowym? Ten pakiet jest dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną
– czyszczenie układu paliwowego za pomocą specjalnych dodatków do paliwa
– wymiana świec zapłonowych
– wymiana cewek
– optymalizacja pracy skrzyni biegów DSG
– chiptuning

Pakiety "must have" do modeli RS oraz V-RS
Jesteś właścicielem sportowego egzemplarza Skody RS lub VRS? Ten pakiet jest dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną co 10 000km i zastosowaniem najwyższej jakości oleju Liqui Molly, Millers lub Motul o zwiększonej lepkości
– wymiana świec i cewek
– przegląd układu hamulcowego
– przegląd układu dolotowego
– wymiana seryjnego intercoolera
– kompleksowa diagnostyka i analiza logów z pomiarami na hamowni
– optymalizacja pracy skrzyni biegów DSG
– chiptuning

Serwis olejowo-filtrowy
Standardowy serwis filtrowo-olejowy na częściach OEM Skody lub aftermarket z zastosowaniem wyższej jakości oleju Liqui Molly, Millers lub Motul o zwiększonej lepkości.

Serwis hamulcowy
Wymiana klocków hamulcowych, tarcz, płynu hamulcowego, a nawet zacisków w usportowionych modelach. Części OEM, performance aftermarket lub tańsze zamienniki.

Podstawowa diagnostyka komputerowa
Podstawowa diagnostyka komputerowa z analizą błędów i typowaniem naprawy potencjalnych usterek, najczęściej problemy z EGR, DPF, AdBlue czy NOX.

Rozszerzona diagnostyka komputerowa
Diagnostyka komputerowa rozszerzona o analizę logów, kluczowych parametrów i komunikatów weryfikująca stan auta na hamowni i kluczowych podzespołów, jak silnik, turbina, układ zapłonowy i dolotowy, ekologia: DPF, EGR, SCR, AdBlue, OPF / CAT.

Strojenie skrzyni biegów DSG
Strojenie skrzyni biegów DSG w zakresie zwiększenia ekologii i zmniejszenia spalania, po radykalne i stricte sportowe doznania w trybach sportowych.

Chiptuning STAGE1 i STAGE2
Strojenie aut na bazie naszych indywidualnych map pod kątem ecotuningu lub stricte sportowych doznań w zależności od posiadanego modelu Skody – od skromnych jednostek diesla, ograniczonych fabrycznie egzemplarzy po usportowione modele VRS.

Modyfikacja ECU
Modyfikacja sterowników w wybranych obszarach:
– start stop off
– vmax off
– cat off
– opf off
– dpf off
– egr off
– klapy wirowe off
– adblue off
– nox off
– scr off
– dawki startowe
– STAGE1/2
Opinie naszych klientów



Autko bardziej dynamiczne, przy wyprzedzaniu b duży plus, spalanie na podobnym poziomie.





Jako klient tej firmy, chciałbym wyrazić to jak bardzo jestem zadowolony z usługi lecz nie da się tego wyrazić za pomocą słów 🤩
Panowie zrealizowali mój projekt Stage 2 wraz z firmą BAQ Exhaust, którą też swoją drogą bardzo mocno polecam! Samochód jest nie do poznania oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Zwiększenie mocy bardzo wyczuwalne i przyjemne. Ponad 330 km w porównaniu do serii 258km wg producenta.
Wszystko zrobione bezpiecznie, wszystko wytłumaczone, ogromna wiedza na temat tego co robią, wszystko zgodnie ze sztuką, a nie szukanie tylko cyferek jak to bywa w innych firmach.
Nie dość, że auto zrobione perfekcyjnie to sama obsługa i podejście do klienta przez Panów w biurze jak i w warsztacie na najwyższym miłym i uprzejmym poziomie. Czułem się jak u siebie w domu, gdyż atmosfera była idealna
Auto dodatkowo z programem XHP do skrzyni, czyni je zupełnie innym niż dotychczas
Podsumowując, jest to jeden z najlepszych warsztatów tuningowych w Polsce, a dla mnie najlepszy gdyż miałem już porównuje z innymi „specjalistami” i jest dzień do nocy na korzyść BMG TUNING. Warto przejechać dla nich pół Polski.
Z czystym sumieniem POLECAM!!! 😎


obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie 👌










W której była mapa ściągnięta chyba z innej planety
Panowie szybko zdiagnozowali problem naprawili go i z tuningowali auto
Jedyny minus który zauważyłem to aby jeździć autem muszę zrobić licencję na pilota myśliwca ale oprócz tego to bardzo polecam










Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀
Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam



Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.
Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.
Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!


z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!








Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam



DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"
________________________________________
Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG
1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)
2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)
3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )
4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?
5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)
Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.



Weryfikacja OPINI.
Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.

W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.
Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.
Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.
Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.
Oby tak dalej obsługiwano klientów!
Pozdrawiam cały zespół :)


Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.
Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.
Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.
Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.
Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.


Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Peugeot 508
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Wybierz nasz nieautoryzowany serwis Skody we Wrocławiu i umów wizytę już teraz!
W naszym serwisie oferujemy zarówno pojedyncze elementy usług serwisowych, jak i całe pakiety uznawane przez nas za kluczowe w świetle bezpieczeństwa, ochrony i bezproblemowej eksploatacji Twojej Skody. Są to pakiety usług serwisowych zarówno dla standardowych modeli Skody z silnikiem diesla jak i benzynowym, a także dla flagowych modeli z linii RS oraz VRS. Doskonale znamy charakterystykę tych aut, ich mocne i słabe strony oraz wiemy co zrobić, by Twoja Skoda była sprawna, dynamiczna i bezproblemowa w eksploatacji.
Umów serwis Twojej SkodyNasze realizacje

AdBlue OFF Chiptuning Opel Vivaro 2019 2.0 122 HP
3 lipca, 2025
Pakiet STAGE1 i AdBlue OFF w Oplu Vivaro 122 HP 2019 ✅ +101 HP i aż 135 NM 🔥

Chiptuning STAGE1 Mercedes G-klasa 3.0 CDI 211 HP
28 kwietnia, 2025
Chiptuing Gelendy w Brabusie z trzylitrowym silnikiem diesla ✔️ Dodatkowe 37 HP i 43 NM ✔️

BMW G20 Tuning STAGE2 330i 258 HP
17 kwietnia, 2025
Tuning STAGE2 w BMW G20 330i 258 HP. Efekt? 332 HP i 457 NM z czasem 0-100km/h lepszym aż o 1.2 sek ✅

Mercedes AMG GLE 63 S i aktywny wydech
9 kwietnia, 2025
Mercedes AMG GLE 63S i aktywny wydech. Tym razem konfig elektroniczny, ale jest też Akrapovic ✅

Active Exhaust BMW 840D
8 kwietnia, 2025
Rozszerzenie fabrycznej konfiguracji aktywnego wydechu w BMW 840D ✅

xDelete w BMW 850i
7 kwietnia, 2025
Soft xDelete, czyli opcja na wyłączenie napędu xDrive w BMW 850i ✅

Mercedes B Klasa Tuning Stage 1
4 kwietnia, 2025
Chip tuning STAGE1 w Mercedesie B Klasa 2.0 Turbo 184 HP. Finalny wynik na poziomie 230 HP i 365 NM robi robotę ✅

Volvo V40 Tuning
2 kwietnia, 2025
Chip tuning Volvo V40 2.0D 120 HP. Dodatkowe 40 HP i 90 NM ✅

Porsche Macan Tuning STAGE1
26 marca, 2025
Porsche Macan Tuning STAGE1 w ECU & TCU ✔️ +60 HP i 78 NM ✔️ Możliwość jeszcze lepszych przyrostów z modyfikacjami mechanicznymi.

Tuning STAGE1 Ford Kuga 2.0 TDCI 140 HP
14 marca, 2025
Tuning STAGE1 w modelu Ford Kuga 2.0 TDCI. Dodatkowe 51 HP i 55 NM ✅

Ford Transit Chip Tuning 2.0 TDCI 105 HP
11 marca, 2025
Zwykły blaszak, wół roboczy, Ford Transit 2.0 TDCI o seryjnej mocy 105 koni mechanicznych, który został przemieniony na wariata wyrywającego kierownicę z ręki przy pustej pace... Finalny wynik na poziomie 188 HP i aż 63 NM więcej.

Leon Cupra Tuning STAGE2
10 marca, 2025
Leon Cupra Tuning STAGE2 i strojenie ECU oraz TCU DQ250 ✅ Dodatkowe 80 HP i 129 NM!

Mercedes CLS Tuning
4 marca, 2025
Sportowe sekcje downpipes z katalizatorami 100 CPSI wraz ze strojeniem ECU w modelu Mercedes CLS 53 AMG. Efekt? Dodatkowe 50 HP i 67 NM plus bardzo przyjemny, basowy dźwięk ✅

Mercedes S Klasa Tuning W222 4.7L 455 HP
13 lutego, 2025
Tuning S Klasy W222 4.7 455 HP ✅ Strojenie STAGE1 + sportowy układ wydechowy. Efekt? Niesamowity dźwięk oraz dodatkowe 31 HP i aż 138 NM!

Aktywny wydech w Porsche Boxster T 718
22 stycznia, 2025
Aktywny wydech w Porsche Boxster 718 T z 2022 roku ✅

Downpipe Armytrix Mercedes CLA 45 AMG
3 stycznia, 2025
Downpipe Armytrix do CLA 45 AMG. Radykalna poprawa dźwięku po usunięciu seryjnej sekcji z katalizatorem i filtrem OPF zapewnia drastyczną różnicę, bez konieczności wymiany całego układu! ✅

BMW M2 G87 Tuning STAGE2
18 grudnia, 2024
BMW M2 G87 Tuning STAGE2 na zblokowanym ECU vs możliwości po dekodowaniu sterownika 🔥

BMW G30 Tuning STAGE1 + xHP TCU
6 grudnia, 2024
Tuning BMW G30 530D 265 HP. Dodatkowe 42 HP i 80 NM w pakiecie z ECU, TCU xHP oraz masą innych dodatków ✅

Chiptuning Mercedes GLC 220D
6 grudnia, 2024
Chiptuning STAGE1 w Mercedesie GLC 220D + soft AdBlue OFF. Większa moc, większa, elastyczność, mniejsze spalanie i koniec problemów! A 45 HP i 99 NM robi robotę ✅

BMW M4 F82 Tuning STAGE2
27 listopada, 2024
Tuning STAGE2 w 1 z 40 sztuk na świecie BMW M4 F82 Edition Performance ❤️ Dodatkowe 91 HP i 109 NM, o niebo lepszy dźwięk i rewelacyjna praca skrzyni z softem xHP!

Aktywny w Mercedesie CLS 350 CDI
20 listopada, 2024
Aktywny wydech w wersji elektronicznej w Mercedesie CLS 350 CDI ✅
Specjalistyczny serwis Skody Wrocław ul. Krakowska 30 – diagnostyka, mechanika oraz tuning!
Skoda przeszła w ostatnich dekadach ogromną transformację. Od prostych konstrukcji po zaawansowane technologicznie modele takie jak Superb, Kodiaq czy najnowsze generacje Octavii czerpiące pełnymi garściami z inżynierii koncernu VAG. Jako niezależny serwis Skoda Wrocław, oferujemy alternatywę dla serwisu w ASO. Łączymy procedury serwisowe zalecane przez producenta z realną wiedzą warsztatową, zdobywaną przez lata naszej pracy.
Od serwisu Skody, po jakościowy tuning, zmniejszenie spalania i poprawę osiągów
Prawidłowa eksploatacja to fundament, ale fabryczne ustawienia Twojej Skody to często kompromis pomiędzy osiągami, ekologią, a kosztami produkcji. Nasz skoda serwis Wrocław podchodzi do obsługi samochodu holistycznie. Zaczynamy od podstaw – czyli serwisu olejowego gdzie jednocześnie odradzamy wszelkie produkty typu „Long Life” , które prowadzą w prostej linii do degradacji jednostek TSI i TDI.
Jednak nasza oferta to znacznie więcej niż utrzymanie stanu fabrycznego. Specjalizujemy się w chiptuningu, czyli elektronicznej modyfikacji oprogramowania sterownika silnika (ECU) oraz skrzyni biegów DSG (TCU). Silniki montowane w Skodach często posiadają ogromne rezerwy mocy, sztucznie zablokowane przez producenta, aby pozycjonować model niżej względem Audi czy Volkswagena.
Oferujemy:
- Stage 1: Bezpieczne podniesienie mocy i momentu obrotowego poprzez optymalizację map paliwowych i doładowania. Efekt to lepsza elastyczność i bezpieczniejsze wyprzedzanie.
- Eco-Tuning: Modyfikacja nastawiona na zwiększenie momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów, co pozwala na sprawniejszą jazdę przy niższym zużyciu paliwa (redukcja spalania nawet o 0.5 – 1 litra na 100 km).
- Pomiary na hamowni: Każda modyfikacja jest weryfikowana pod obciążeniem, aby zapewnić stabilność pracy układu napędowego.
Optymalizacja pracy skrzyni biegów DSG w modelach Skody
Dwusprzęgłowe skrzynie DSG (oznaczenia DQ200, DQ250, DQ381, DQ500) to jedne z najlepszych przekładni na rynku, ale nie są wolne od wad fabrycznych oprogramowania. Wielu kierowców Skody skarży się na tzw. „lag” przy ruszaniu lub uporczywe utrzymywanie skrajnie niskich obrotów silnika (tzw. podbiegiwanie), które w skrajnych przypadkach generuje wyczuwalne wibracje na aucie
Jako wyspecjalizowany serwis Skoda Wrocław, oferujemy nie tylko mechaniczny serwis skrzyń (dynamiczna wymiana oleju, adaptacja sprzęgieł), ale przede wszystkim TCU Tuning (Tuning sterownika skrzyni biegów).
Nasze modyfikacje oprogramowania skrzyni DSG obejmują:
- Zmianę punktów zmiany biegów: Podniesienie obrotów, przy których następuje zmiana na wyższy bieg, co zapobiega jeździe na tzw. „półsprzęgle” i wibracjom niszczącym układ korbowy.
- Skrócenie czasu reakcji: Eliminacja opóźnienia przy naciśnięciu pedału gazu/łopatki zmiany biegów.
- Zwiększenie ciśnienia na sprzęgłach: Niezbędne przy chiptuningu silnika, aby przenieść wyższy moment obrotowy bez uślizgu sprzęgieł.
- Aktywację procedury startu (Launch Control): Również w modelach, które fabrycznie jej nie posiadają.
Koniec dla wydatków w ASO, które ciągle powracają. Wykonujemy trwały serwis oferując jednocześnie programowe usuwanie popularnych usterek jak chociażby EGR i AdBlue
Współczesne systemy oczyszczania spalin w samochodach grupy VAG są niezwykle skomplikowane i co gorsza – niestety bardzo awaryjne. W autoryzowanych serwisach naprawa układów takich jak AdBlue, EGR czy DPF polega zazwyczaj na wymianie całych modułów oraz kompletu podzespołów na nowe. Koszty takich operacji w modelach Skody potrafią przekroczyć wartość kilkuletniego auta, a problem często powraca po kilkunastu tysiącach kilometrów. Czasami nawet znacznie szybciej.
Nasz warsztat stawia na trwałe rozwiązania inżynieryjne. Tam, gdzie wymiana podzespołu jest ekonomicznie nieuzasadniona, a technologia pozwala na bezpieczną modyfikację, oferujemy rozwiązania programowe:
- Usuwanie usterek AdBlue (SCR): Uszkodzenia pomp mocznika, grzałek w zbiorniku czy czujników NOx to plaga nowoczesnych diesli. Zamiast wymieniać kolejne elementy, wykonujemy programowe wyłączenie systemu SCR. Auto odzyskuje pełną moc, znika odliczanie kilometrów do unieruchomienia pojazdu, a sterownik silnika nie zgłasza błędów.
- Programowanie EGR: Zacinający się zawór recyrkulacji spalin powoduje dławienie silnika i zanieczyszczenie dolotu. Oferujemy programowe zamknięcie zaworu EGR (często połączone z mechanicznym zaślepieniem), co sprawia, że silnik zasysa wyłącznie czyste powietrze, a jego reakcja na gaz ulega poprawie.
- Diagnostyka i serwis DPF: Przed podjęciem decyzji o ingerencji, dokładnie diagnozujemy stopień zapopielenia filtra. Oferujemy skuteczne czyszczenie hydrodynamiczne lub – w przypadkach aut przygotowywanych do sportu lub eksploatacji poza drogami publicznymi – dezaktywację obsługi filtra w sterowniku.
- Dezaktywacja systemu Start-Stop: Chronimy Twój rozrusznik, akumulator i turbosprężarkę, trwale wyłączając ten system, który jest uciążliwy w codziennym użytkowaniu.
Zaufaj naszym mechanikom i odwiedź nasz nieautoryzowany serwis Skody we Wrocławiu.
Pakiety serwisowe dla Twojej Skody i popularne opcje na tuning auta
Popularne usługi serwisowe dla Skody:
- usuwanie klap wirowych
- usuwanie egr
- usuwanie dpf
- usuwanie adblue
- rozszerzona diagnostyka na hamowni
Popularne usługi tuningu Skody:
- chiptuning STAGE1 i STAGE2
- sportowe układy wydechowe
