Części OEM ASO
Jeżeli zechcesz, serwis olejowo – filtrowy wykonamy na jednakowych częściach co w ASO, ale na znacznie korzystniejszych warunkach finansowych.
Części aftermarket performance
Dla osób, które chcą wykonać serwis olejowy bez kompromisów, rekomendujemy najwyższej jakości oleje od producentów Millers, Liqui Moly lub Motul o zwiększonej lepkości celem maksymalnego zabezpieczenia silnika lub skrzyni biegów.
Pakiet ekonomiczny
Jeżeli serwis olejowy traktujesz jako niechcianą konieczność, którą po prostu należy wykonać jak najniższym kosztem, wówczas możemy zaoferować Ci serwis na tanich, ale sprawdzonych zamiennikach.
Serwis olejowo - filtrowy z uwzględnieniem automatycznych skrzyni biegów i płukanek ceramicznych

Auta rodzinne o przeznaczeniu daily
Serwis olejowo-filtrowy w autach osobowych i rodzinnych o standardowym przeznaczeniu rekomendujemy wykonywać maksymalnie co 12 000 tysięcy kilometrów lub co rok w przypadku tras autostradowych i wyższych niż standardowe przebiegów jak np. auta flotowe.

Samochody sportowe z przeznaczeniem daily
Serwis olejowy w samochodach sportowych z przeznaczeniem na codziennie użytkowanie rekomendujemy wykonywać maksymalnie co 5 000 – 7 000 km na podzespołach najwyższej jakości.

Samochody sportowe z przeznaczeniem torowym
Dla pasjonatów motosportu oferujemy serwis przed wyjazdem na tor oraz po powrocie z wyjazdu. Zapewniamy także pakiety o rozszerzonym przeglądzie, w tym także układu hamulcowego.

Wymiana oleju w skrzyni automatycznej DSG
Wymiana oleju w skrzyni automatycznej dla skrzyni biegów DSG (Audi, Skoda, VW, Seat).

Wymiana oleju w skrzyni automatycznej ZF8HP oraz ZF6HP
Wymiana oleju w skrzyni automatycznej ZF8HP oraz ZF6HP w modelach BMW, Toyoty Supry, Jaguara, Maserati, Bentleya czy Rolls Royce-a.
Opinie naszych klientów



Autko bardziej dynamiczne, przy wyprzedzaniu b duży plus, spalanie na podobnym poziomie.





Jako klient tej firmy, chciałbym wyrazić to jak bardzo jestem zadowolony z usługi lecz nie da się tego wyrazić za pomocą słów 🤩
Panowie zrealizowali mój projekt Stage 2 wraz z firmą BAQ Exhaust, którą też swoją drogą bardzo mocno polecam! Samochód jest nie do poznania oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Zwiększenie mocy bardzo wyczuwalne i przyjemne. Ponad 330 km w porównaniu do serii 258km wg producenta.
Wszystko zrobione bezpiecznie, wszystko wytłumaczone, ogromna wiedza na temat tego co robią, wszystko zgodnie ze sztuką, a nie szukanie tylko cyferek jak to bywa w innych firmach.
Nie dość, że auto zrobione perfekcyjnie to sama obsługa i podejście do klienta przez Panów w biurze jak i w warsztacie na najwyższym miłym i uprzejmym poziomie. Czułem się jak u siebie w domu, gdyż atmosfera była idealna
Auto dodatkowo z programem XHP do skrzyni, czyni je zupełnie innym niż dotychczas
Podsumowując, jest to jeden z najlepszych warsztatów tuningowych w Polsce, a dla mnie najlepszy gdyż miałem już porównuje z innymi „specjalistami” i jest dzień do nocy na korzyść BMG TUNING. Warto przejechać dla nich pół Polski.
Z czystym sumieniem POLECAM!!! 😎


obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie 👌










W której była mapa ściągnięta chyba z innej planety
Panowie szybko zdiagnozowali problem naprawili go i z tuningowali auto
Jedyny minus który zauważyłem to aby jeździć autem muszę zrobić licencję na pilota myśliwca ale oprócz tego to bardzo polecam










Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀
Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam



Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.
Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.
Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!


z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!








Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam



DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"
________________________________________
Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG
1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)
2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)
3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )
4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?
5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)
Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.



Weryfikacja OPINI.
Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.

W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.
Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.
Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.
Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.
Oby tak dalej obsługiwano klientów!
Pozdrawiam cały zespół :)


Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.
Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.
Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.
Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.
Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.


Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Peugeot 508
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Wymiana oleju w silniku i automatycznej skrzyni biegów w BMG Tuning
Jesteśmy warsztatem tuningowo – serwisowym specjalizującym się w autach klasy premium, co nie oznacza, że nie zajmujemy się pozostałymi markami i segmentami aut. Serwis olejowo – filtrowy to usługa, która chroni Twoje auto i w sposób profilaktyczny chroni Cię przed poważnymi konsekwencjami i naprawami. Pamiętaj, że rekomendowane interwały olejowe w ASO to kpina, podobnie jak używany przez nie olej silnikowy. Wybór serwisu Twojego auta w naszym warsztacie to gwarancja profesjonalnego i rzetelnego przeglądu na atrakcyjnych warunkach finansowych bez kompromisów lub na relatywnie tanich, ale wciąż dobrych zamiennikach.
Umów serwis olejowy w naszym warsztacieNasze realizacje

AdBlue OFF Chiptuning Opel Vivaro 2019 2.0 122 HP
3 lipca, 2025
Pakiet STAGE1 i AdBlue OFF w Oplu Vivaro 122 HP 2019 ✅ +101 HP i aż 135 NM 🔥

Chiptuning STAGE1 Mercedes G-klasa 3.0 CDI 211 HP
28 kwietnia, 2025
Chiptuing Gelendy w Brabusie z trzylitrowym silnikiem diesla ✔️ Dodatkowe 37 HP i 43 NM ✔️

BMW G20 Tuning STAGE2 330i 258 HP
17 kwietnia, 2025
Tuning STAGE2 w BMW G20 330i 258 HP. Efekt? 332 HP i 457 NM z czasem 0-100km/h lepszym aż o 1.2 sek ✅

Mercedes AMG GLE 63 S i aktywny wydech
9 kwietnia, 2025
Mercedes AMG GLE 63S i aktywny wydech. Tym razem konfig elektroniczny, ale jest też Akrapovic ✅

Active Exhaust BMW 840D
8 kwietnia, 2025
Rozszerzenie fabrycznej konfiguracji aktywnego wydechu w BMW 840D ✅

xDelete w BMW 850i
7 kwietnia, 2025
Soft xDelete, czyli opcja na wyłączenie napędu xDrive w BMW 850i ✅

Mercedes B Klasa Tuning Stage 1
4 kwietnia, 2025
Chip tuning STAGE1 w Mercedesie B Klasa 2.0 Turbo 184 HP. Finalny wynik na poziomie 230 HP i 365 NM robi robotę ✅

Volvo V40 Tuning
2 kwietnia, 2025
Chip tuning Volvo V40 2.0D 120 HP. Dodatkowe 40 HP i 90 NM ✅

Porsche Macan Tuning STAGE1
26 marca, 2025
Porsche Macan Tuning STAGE1 w ECU & TCU ✔️ +60 HP i 78 NM ✔️ Możliwość jeszcze lepszych przyrostów z modyfikacjami mechanicznymi.

Tuning STAGE1 Ford Kuga 2.0 TDCI 140 HP
14 marca, 2025
Tuning STAGE1 w modelu Ford Kuga 2.0 TDCI. Dodatkowe 51 HP i 55 NM ✅

Ford Transit Chip Tuning 2.0 TDCI 105 HP
11 marca, 2025
Zwykły blaszak, wół roboczy, Ford Transit 2.0 TDCI o seryjnej mocy 105 koni mechanicznych, który został przemieniony na wariata wyrywającego kierownicę z ręki przy pustej pace... Finalny wynik na poziomie 188 HP i aż 63 NM więcej.

Leon Cupra Tuning STAGE2
10 marca, 2025
Leon Cupra Tuning STAGE2 i strojenie ECU oraz TCU DQ250 ✅ Dodatkowe 80 HP i 129 NM!

Mercedes CLS Tuning
4 marca, 2025
Sportowe sekcje downpipes z katalizatorami 100 CPSI wraz ze strojeniem ECU w modelu Mercedes CLS 53 AMG. Efekt? Dodatkowe 50 HP i 67 NM plus bardzo przyjemny, basowy dźwięk ✅

Chiptuning STAGE1 Skoda Superb 2.0 TSI 280 HP + TCU
28 lutego, 2025
Chiptuning STAGE1 w modelu Skoda Superb 2.0 TSI 280 HP. Dodatkowe 38 HP i 120 NM ✅

Mercedes S Klasa Tuning W222 4.7L 455 HP
13 lutego, 2025
Tuning S Klasy W222 4.7 455 HP ✅ Strojenie STAGE1 + sportowy układ wydechowy. Efekt? Niesamowity dźwięk oraz dodatkowe 31 HP i aż 138 NM!

Tuning STAGE2 BMW X5 G05 V8 4.4 BiTurbo 530 HP
10 lutego, 2025
STAGE2 w BMW X5 G05 4.4 BiTurbo V8 530 HP. Strojenie ECU, xHP, sportowy wydech i filtry BMC pozwoliły uzyskać wynik 725 HP i 886 NM 🔥

Chiptuning BMW 650i 4.4 BiTurbo 449 HP z 2014 + STAGE3 xHP
5 lutego, 2025
Chiptuning w BMW 650i 4.4 BiTurbo 449 HP z 2014 roku + soft xHP TCU STAGE3 ✅ Dodatkowe 96 HP i 67 NM bez najmniejszej modyfikacji mechanicznej.

Aktywny wydech w Porsche Boxster T 718
22 stycznia, 2025
Aktywny wydech w Porsche Boxster 718 T z 2022 roku ✅

Downpipe Armytrix Mercedes CLA 45 AMG
3 stycznia, 2025
Downpipe Armytrix do CLA 45 AMG. Radykalna poprawa dźwięku po usunięciu seryjnej sekcji z katalizatorem i filtrem OPF zapewnia drastyczną różnicę, bez konieczności wymiany całego układu! ✅

BMW M2 G87 Tuning STAGE2
18 grudnia, 2024
BMW M2 G87 Tuning STAGE2 na zblokowanym ECU vs możliwości po dekodowaniu sterownika 🔥

BMW M340i Tuning STAGE2
18 grudnia, 2024
BMW M340i Tuning STAGE2 + soft STAGE3 xHP flashtool. Efekt? W tym przypadku dodatkowe aż + 151 HP i 75 NM. Zobacz dlaczego! ✅
Serwis olejowy w silniku i automatycznej skrzyni biegów we Wrocławiu ul. Krakowska 30
Olej w silniku i skrzyni biegów to kluczowym element eksploatacyjny każdego pojazdu. To stwierdzenie, choć banalne, w dobie wysilonych jednostek napędowych i skomplikowanych skrzyń biegów nabiera nowego, krytycznego znaczenia. Współczesna motoryzacja, oparta na precyzyjnych pasowaniach i zaawansowanej hydraulice sterującej, nie wybacza zaniedbań serwisowych. Jazda w cyklu miejskim, naprzemienne rozgrzewanie i studzenia silnika czy dynamiczne przyspieszenia jazda – to codzienność wrocławskich ulic, która drastycznie przyspiesza degradację środków smarnych, w szczególności kiedy stosuje się niskiej jakości oleje oraz co gorsza – interwały olejowo – serwisowe.
Jeśli interesuje Cię profesjonalna wymiana oleju we Wrocławiu, nie możesz zdać się na przypadek. W BMG Tuning podchodzimy do serwisu olejowego bezkompromisowo. Rozumiemy, że to jedna z najważniejszych usług serwisowych zarówno dla silnika jak i skrzyni biegów.
Dzisiaj producenci samochodów coraz częściej promują tryb serwisowy „Long Life”, sugerując wymianę oleju co 30 tysięcy kilometrów. Z punktu widzenia inżynierii i trwałości silnika, jest to zabieg ryzykowny, a często wręcz szkodliwy, prowadzący bezpośrednio do degradacji silnika jak i kluczowych podzespołów. Nowoczesne oleje silnikowe, mimo zaawansowanych pakietów dodatków uszlachetniających, tracą swoje właściwości smarne znacznie szybciej, zwłaszcza w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem.
Serwis olejowo – filtrowy z płukankami ceramicznymi dodatkowo zabezpieczającymi silnik
W naszym serwisie rekomendujemy i stosujemy interwały wymiany dostosowane do realnych warunków eksploatacji (zazwyczaj 10-12 tys. km dla aut rodzinnych z przeznaczeniem daily). Dlaczego nasza wymiana oleju wyróżnia się na tle konkurencji?
- Płukanki silnikowe (Engine Flush): Przed zrzuceniem starego oleju, na życzenie klienta stosujemy profesjonalne płukanki. Pozwalają one rozpuścić nagar zalegający w kanałach olejowych, pierścieniach tłokowych i wariatorach faz rozrządu. Dzięki temu nowy olej trafia do czystego środowiska, a nie miesza się z osadami.
- Dobór specyfikacji, a nie tylko marki: Nie stosujemy pierwszego lepszego oleju 5W30. Dobieramy środek smarny ściśle według norm producenta, zwracając jednocześnie uwagę na parametry HTHS i i SAPS, stosując jednocześnie produkty o wyższej lepkości dostosowane do stylu jazdy, sposobu garażowania auta oraz zastosowania.
Wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów DSG
Skrzynie dwusprzęgłowe DSG to genialne konstrukcje, które zapewniają błyskawiczną zmianę przełożeń. Ich sercem jest mechatronika – skomplikowany układ zaworów i elektroniki, który steruje pracą sprzęgieł i widełek. Aby działał on poprawnie, niezbędna jest regularna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów.
W skrzyniach DSG olej pełni podwójną funkcję: smaruje przekładnie i chłodzi sprzęgła oraz przenosi ciśnienie sterujące. Przepracowany olej zawiera opiłki metalu i pył ze ścierających się tarcz sprzęgłowych. Te zanieczyszczenia działają jak pasta ścierna na delikatne elektrozawory mechatroniki.
Nasza procedura serwisowa dla skrzyń DSG obejmuje:
- Wymianę filtra oleju (często trudno dostępnego, np. pod akumulatorem), który jest kluczowy dla filtracji opiłków.
- Kontrolę temperatury oleju podczas ustalania jego poziomu – zbyt niska lub zbyt wysoka temperatura podczas procedury skutkuje niewłaściwą ilością oleju w skrzyni, co prowadzi do szarpania, które często jest błędnie interpretowaną usterką mechatroniki.
- Adaptację sprzęgieł po wymianie oleju, jeśli jest wymagana, aby przywrócić aksamitną płynność zmiany biegów.
Wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów ZF6HP oraz ZF8HP
Automatyczne skrzynie biegów firmy ZF (serie 6HP i 8HP) montowane w BMW, Audi (Tiptronic), Jaguarach czy Land Roverach uchodzą za pancerne. Jednak nawet one nie są wieczne. Producent skrzyń, firma ZF, w przeciwieństwie do producentów aut, jasno zaleca wymianę oleju co 80-120 tys. km. Profesjonalna wymiana oleju w skrzyni biegów wedle naszych standardów również powinna być przeprowadzona szybciej (rekomendowany interwał serwisowy to 60 tys km). Kluczowym aspektem w skrzyniach ZF 8HP (ośmiobiegowych) jest zintegrowana miska olejowa. Filtr oleju jest wbudowany na stałe w plastikową miskę, co wymusza wymianę całego elementu. Wielu mechaników próbuje oszczędzać, czyszcząc starą miskę, co jest błędem w sztuce. Mało tego, spora część modeli BMW posiada fabrycznie wadliwe elementy jakimi są filtry olejowe z plastikową podstawą, które również trzeba wymienić na inne, aniżeli te, rekomendowane w ASO.
W naszym serwisie procedura wygląda następująco:
- Oryginalne podzespoły lub certyfikowane zamienniki ZF: Stosujemy kompletne zestawy serwisowe obejmujące nową miskę z filtrem, nowe śruby (są jednorazowe, aluminiowe) oraz najwyższej jakości oleje.
- Procedura dynamiczna lub statyczna: W zależności od przebiegu i stanu skrzyni, doradzamy metodę wymiany. Wymiana dynamiczna pozwala na wymianę niemal 100% oleju, także tego w konwerterze momentu obrotowego.
- Reset adaptacji: Po wymianie oleju często konieczne jest zresetowanie wartości adaptacyjnych sterownika skrzyni, aby „nauczyła się” ona pracy na nowym, gęstszym medium o lepszych właściwościach ciernych.
Wybór serwisu to kwestia zaufania, ale ASO? Wysokie ceny, niskiej jakości oleje silnikowe za niebotyczne kwoty i droga usługa serwisowa. BMG Tuning przy ulicy Krakowskiej 30 to miejsce, które łączy świat motorsportu i tuningu z codzienną eksploatacją. Dlaczego warto zlecić nam usługi takie jak wymiana oleju?
Ponieważ na co dzień zajmujemy się podnoszeniem mocy w samochodach. Doskonale wiemy, jak ogromne obciążenia muszą znosić silniki i skrzynie biegów po chiptuningu. Ta wiedza przekłada się na nasze podejście do aut seryjnych. Dla nas wymiana oleju w skrzyni biegów Wrocław to nie rutynowa czynność, ale zabieg przedłużający życie Twojego samochodu. Dysponujemy nowoczesnym sprzętem do wymiany dynamicznej, interfejsami diagnostycznymi do wszystkich marek premium oraz zespołem, który rozumie, że jakość oleju to być albo nie być dla Twojego silnika.
Nie czekaj na pierwsze objawy awarii, takie jak szarpanie skrzyni czy głośna praca silnika. Odwiedź nas na ul. Krakowskiej 30 i zapewnij swojemu autu opiekę na najwyższym poziomie technicznym. Twoje auto odwdzięczy się bezawaryjną jazdą przez długie lata.
