DPF / FAP
Zapchane filtry cząstek stałych potrafią uziemić maszynę, a stracony czas to stracony zysk. Oferujemy programowe wyłączenie filtrów DPF / FAP wraz z fizycznym wycięciem zużytego wkładu, zapewniając odblokowanie maszyny i przywrócenie jej mocy przy jednoczesnym zapewnieniu, że problem już nie powróci.
EGR i AdBlue
Wadliwy zawór recyrkulacji spalin EGR jest jednym z czynników nadmiernego dymienia maszyny i spadku mocy. Zapewniamy usuwanie EGR z poziomy mapy sterownika wraz z fizycznym zaślepieniem zaworu.
W przypadku mocznika i towarzyszących mu usterek, również oferujemy programowe usuwanie AdBlue, definitywnie rozwiązujące usterki.
Eco tuning i dojazd do Klienta
W ramach wykonywanych usług jesteśmy w stanie dojechać do Klienta w dowolnie wybranym miejscu na terenie całej Polski.
Przy okazji możemy zaproponować wgranie nowej mapy, zwiększającej efektywność pracy koparki jednocześnie zmniejszając poziom spalania! Masz pytania? Dzwoń: 790 454 283
Diagnostyka maszyn budowlanych i modyfikacja sterowników


Usuwanie DPF / FAP
Rozwiązujemy usterki związane z zapchanymi lub niewydajnymi filtrami cząstek stałych. Oferujemy modyfikację mapy sterownika oraz fizyczne wycięcie wkładu filtra. Maszyna odzyska moc, a problemy nie powrócą.


Usuwanie AdBlue
System z mocznikiem AdBlue wymaga regularnego nadzoru, a brak poświęconej mu uwagi potrafi uziemić maszynę. Możliwe jest więc programowe usuwanie AdBlue z poziomu sterownika ECU.


Usuwanie EGR
Wadliwy zawór recyrkulacji spalin potrafi znacznie spowolnić maszynę blokując jej potencjał. W takich sytuacjach proponujemy fizyczne zaślepienie zaworu oraz modyfikację oprogramowania.


Ecotuning
Modyfikacja mapy pod kątem dodatkowej mocy pozwala na zwiększenie efektywności maszyny poprzez większą wydajność, przy jednoczesnym, znacznym spadku spalanego paliwa!
Opinie naszych klientów



po modyfikacji auta i przejechaniu ok 50km wyświetla się informacja o wypalaniu filtra DPF. Problem w tym, że nie kończy cyklu i w kółko trwa wypalanie. Po kilku próbach kontaktu nie wiedzą co jest nie tak. Każą czekać tygodniami. Inny warsztat poradził sobie, ale zostawianie klienta na przeczekanie jest trochę nie fair. Na plus , miła obsługa.
Niestety nie polecam.






Jako klient tej firmy, chciałbym wyrazić to jak bardzo jestem zadowolony z usługi lecz nie da się tego wyrazić za pomocą słów 🤩
Panowie zrealizowali mój projekt Stage 2 wraz z firmą BAQ Exhaust, którą też swoją drogą bardzo mocno polecam! Samochód jest nie do poznania oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Zwiększenie mocy bardzo wyczuwalne i przyjemne. Ponad 330 km w porównaniu do serii 258km wg producenta.
Wszystko zrobione bezpiecznie, wszystko wytłumaczone, ogromna wiedza na temat tego co robią, wszystko zgodnie ze sztuką, a nie szukanie tylko cyferek jak to bywa w innych firmach.
Nie dość, że auto zrobione perfekcyjnie to sama obsługa i podejście do klienta przez Panów w biurze jak i w warsztacie na najwyższym miłym i uprzejmym poziomie. Czułem się jak u siebie w domu, gdyż atmosfera była idealna
Auto dodatkowo z programem XHP do skrzyni, czyni je zupełnie innym niż dotychczas
Podsumowując, jest to jeden z najlepszych warsztatów tuningowych w Polsce, a dla mnie najlepszy gdyż miałem już porównuje z innymi „specjalistami” i jest dzień do nocy na korzyść BMG TUNING. Warto przejechać dla nich pół Polski.
Z czystym sumieniem POLECAM!!! 😎


obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie 👌










W której była mapa ściągnięta chyba z innej planety
Panowie szybko zdiagnozowali problem naprawili go i z tuningowali auto
Jedyny minus który zauważyłem to aby jeździć autem muszę zrobić licencję na pilota myśliwca ale oprócz tego to bardzo polecam










Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀
Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam




Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.
Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.
Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!


z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!









Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam



DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"
________________________________________
Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG
1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)
2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)
3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )
4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?
5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)
Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.



Weryfikacja OPINI.
Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.

W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.
Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.
Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.
Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.
Oby tak dalej obsługiwano klientów!
Pozdrawiam cały zespół :)


Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.
Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.
Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.
Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.
Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.


Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Peugeot 508
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Problem z maszyną, koparką czy ciągnikiem? Odezwij się do nas!
Jeżeli maszyna w Twojej flocie wymaga interwencji diagnostyczno – programowo – mechanicznej, skontaktuj się z nami. Ze swojej strony zapewniamy najwyższą jakość usług, gwarancje na wykonany zakres prac oraz możliwość dojazdu do Klienta we wskazane miejsce na terenie całej Polski.
Maszyna musi działać, pomóżcie!Nasze realizacje


Chiptuning STAGE1 Mercedes G-klasa 3.0 CDI 211 HP
28 kwietnia, 2025
Chiptuing Gelendy w Brabusie z trzylitrowym silnikiem diesla ✔️ Dodatkowe 37 HP i 43 NM ✔️
»

BMW G20 Tuning STAGE2 330i 258 HP
17 kwietnia, 2025
Tuning STAGE2 w BMW G20 330i 258 HP. Efekt? 332 HP i 457 NM z czasem 0-100km/h lepszym aż o 1.2 sek ✅
»

Mercedes AMG GLE 63 S i aktywny wydech
9 kwietnia, 2025
Mercedes AMG GLE 63S i aktywny wydech. Tym razem konfig elektroniczny, ale jest też Akrapovic ✅
»

Active Exhaust BMW 840D
8 kwietnia, 2025
Rozszerzenie fabrycznej konfiguracji aktywnego wydechu w BMW 840D ✅
»FAQ
Tak.
Tak.
Tak.
Oczywiście. I w wielu przypadkach bez konieczności otwierania sterownika!
Usuwanie EGR, usuwanie DPF, usuwanie AdBlue, Chiptuning
Diagnostyka maszyn budowlanych, maszyn rolniczych i przemysłowych w BMG Tuning. Informujemy, że diagnostykę komputerową możemy przeprowadzić dla Ciebie w naszym centrum we Wrocławiu lub dowolnie wskazanym miejscu! W skład naszych usług wchodzą takie warianty jak usuwanie DPF, usuwanie AdBlue, usuwanie EGR oraz chiptuning podnoszący moc i zwiększający ekonomię maszyny.
Usuwanie DPF
Usuwanie filtrów cząstek stałych w maszynach pozwala na szybkie, sprawne i efektywne rozwiązanie problemu. W sytuacjach, kiedy pojawią się problemy z zapchanym filtrem cząstek stałych, maszyna może nawet zaprzestać pracy. Zakup nowego filtra to ogromne koszty, a jego usunięcie znacznie poprawi funkcjonowanie sprzętu.
Usuwanie EGR
Zawór recyrkulacji spalin podobnie jak inne elementy szeroko pojętej i napisanej z przymrużeniem oka ekologii należy do szybko zużywających się podzespołów, które można wyłączyć. A tym samym usprawnić działania maszyny.
Usuwanie AdBlue
System AdBlue wraz ze specjalnym mocznikiem miał za zadanie zmniejszyć emisję szkodliwych związków związanych ze spalaniem oleju, Niestety, częściej stanowi problemy, które w skrajnych przypadkach mogą unieruchomić maszynę. Podobnie jak EGR i DPF, system ten może zostać wyłączony z poziomu sterownika.
Chiptuning = ecotuning
Chiptuning maszyn budowlanych polega nie tylko na modyfikacji sterowników pod kątem ekologii i wyłączania wadliwych elementów, jednak również na zwiększaniu elastyczności o efektywności samej maszyny. Większa moc to mniejsze spalanie i przede wszystkim przyjemniejsza oraz skuteczniejsza praca.
REANIMACJA MASZYN W BMG
W BMG Tuning radzimy sobie z maszynami rolniczymi, ciągnikami rolniczymi, a także maszynami budowlanymi i przemysłowymi. Jesteśmy w stanie zdiagnozować i naprawić usterkę niemal w każdym sprzęcie. Oferowana przez nas diagnostyka komputerowa bazuje na profesjonalnym i oryginalnym sprzęcie oraz doświadczonych mechanikach.
To co powinno być dla Ciebie istotne to fakt, że pojawimy się dla Ciebie w każdym dowolnym miejscu w Polsce, by usunąć Twoją bolączkę. Oferujemy profesjonalne podejście, doświadczonych specjalistów oraz bardzo atrakcyjne stawki, które nie wyrwą dziury w Twoim portfelu. Jeżeli szukasz sprawdzonej ekipy, która na pewno poradzi sobie z napotkanym w Twojej maszynie problemem – to jesteś we właściwym miejscu.
Możemy nie tylko ją naprawić, ale również ”podkręcić” dzięki czemu wzrośnie jej moc, elastyczność, a co najważniejsze – spadnie spalanie. To kolejna dobra wiadomość dla Twojego portfela, zwłaszcza, że każda z maszyn nie należy do najbardziej ekonomicznego sprzętu, który zasilany jest paliwem. Tak więc jeśli zechcesz naszej pomocy to koniecznie zadzwoń do nas, by ustalić wszystkie niezbędne szczegóły. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, by Twoja maszyna działa tak, jak sobie tego życzysz. Bez względu czy jesteś jej operatorem czy właścicielem. Na pewno pomożemy!
TRAFIONA DIAGNOSTYKA
Diagnostyka maszyn budowlanych w BMG obejmuje kompleksową diagnostykę komputerową w wybranym przez Klienta miejscu. Możemy zjawić się praktycznie w dowolnym miejscu i podjąć naprawy wadliwego sterownika oraz wykonać szereg usług związanych z filtrem cząstek stałych, AdBlue i zaworem EGR, a także modyfikacją mapy.
Podobnie jak w przypadku maszyn budowlanych, diagnostyka komputerowa maszyn rolniczych możliwa jest do wykonania na terenie całej Polski. Wykonujemy szereg usług od naprawy sterowników po ich modyfikacje oraz co ważne – bardziej zaawansowane naprawy włącznie z mechaniczną ingerencją w filtry DPF oraz FAP, system AdBlue i EGR.