Hamownia 4x4
Jak sama nazwa wskazuje, z powodzeniem obsłużymy auta z napędem na jedną lub dwie osie. Mierzyliśmy już samochody sportowe, cywilne, terenowe, a nawet busy bez względu na rodzaj napędu.
Diagnostyka komputerowa
Poza pomiarem mocy oferujemy bezpłatną diagnostykę komputerową, która jest doskonałym uzupełnieniem dla świadczonej usługi. Pozwala zdiagnozować błędy jak również wspiera analizę samego wyniku.
Chiptuning i tuning mechaniczny
Nasza hamownia to także nieodłączony element wchodzący w skład naszych modyfikacji związanych z tuningiem aut. To właśnie na niej mierzymy efekty naszych działań związanych z przyrostami mocy. Masz pytania? Dzwoń: 790 454 283
Hamownia 4x4 i zakres świadczonych usług
Nasza hamownia4x4 Wrocław to miejsce, w którym możesz przeprowadzić rzetelne i dokładne testy. Dysponujemy światowej klasy sprzętem MAHA LPS 3000, który umożliwia przeprowadzenie precyzyjnych pomiarów oraz symulację warunków drogowych. Nasza hamownia umożliwia testowanie zarówno aut z napędem na jedną oś, jak i samochodów z napędem na cztery koła (4×4, quattro, xDrive, 4MATIC). Dzięki temu każdy kierowca może sprawdzić parametry swojego auta – niezależnie od tego, czy jest to samochód seryjny, auto po modyfikacjach, czy pojazd przygotowany do motorsportu.
Hamownia Wrocław – odkryj prawdziwą moc swojego auta!
Nasza hamownia pozwala na:
- Zweryfikowanie rzeczywistej mocy i momentu obrotowego.
- Diagnostykę kondycji kluczowych podzespołów silnika.
- Sprawdzenie wydajności układu dolotowego i wydechowego.
- Analizę rozbieżności prędkościomierza i obrotomierza.
- Pomiar ciśnienia doładowania i składu mieszanki paliwowo-powietrznej (AFR).
- Porównanie osiągów pojazdu przed i po modyfikacjach.
Hamownia Dolny Śląsk – dla kogo?
Nasza hamownia 4×4 Wrocław to rozwiązanie zarówno dla osób, które chcą zweryfikować fabryczne parametry swojego pojazdu, jak i dla pasjonatów tuningu, którzy planują chip tuning Wrocław lub modyfikacje mechaniczne. Precyzyjne pomiary mocy pozwalają na dokładne dostrojenie silnika i optymalizację osiągów, zapewniając bezpieczeństwo i skuteczność każdej zmiany.
Dzięki naszej hamowni możesz:
- Sprawdzić rzeczywiste osiągi swojego auta i porównać je z danymi producenta.
- Zweryfikować efekty tuningu mechanicznego lub elektronicznego.
- Ocenić stan techniczny silnika, co jest szczególnie ważne przed zakupem używanego pojazdu.
- Dokonać pomiaru mocy po modyfikacjach, aby potwierdzić ich skuteczność.
Hamownia wrocław i oferta BMG Tuning
Jeśli planujesz tuning mechaniczny lub xHP FlashTool Tuning, pomiar na hamowni pozwoli na precyzyjne dostrojenie jednostki napędowej i maksymalne wykorzystanie jej potencjału. Nasza hamownia we Wrocławiu to kluczowy element w procesie optymalizacji silnika, zarówno pod kątem zwiększenia mocy, jak i poprawy jego sprawności.
Dzięki precyzyjnym pomiarom jesteśmy w stanie dokładnie dostroić parametry jednostki napędowej przed i po chip tuningu, co gwarantuje optymalne osiągi i bezpieczeństwo modyfikacji. Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić dynamikę swojego pojazdu, czy sprawdzić efekty, jakie daje aktywny wydech, hamownia pozwoli na rzetelną ocenę wszelkich zmia
W ramach naszej oferty wykonujemy pomiary i strojenie dla różnych marek, w tym profesjonalny tuning BMW, pozwalający na pełne wykorzystanie potencjału silnika. Nasz warsztat tuningu samochodów oferuje również taką usługę jak kompleksowa diagnostyka samochodowa Wrocław, dzięki której możemy precyzyjnie ocenić stan silnika i podzespołów jeszcze przed dokonaniem modyfikacji.
Korzystając z naszej hamowni, masz pewność, że każda modyfikacja zostanie przeprowadzona z najwyższą dbałością o detale, co przełoży się na realne i mierzalne efekty na drodze.
Pomiary mocy na hamowni – precyzja i gwarancja jakości
Nasza hamownia Wrocław wykorzystuje najnowocześniejszą technologię, zapewniając rzetelne wyniki testów, które pozwalają na dokładną analizę osiągów pojazdu. Każdy klient otrzymuje szczegółowy raport, który zawiera m.in.:
- Wykresy przyrostów mocy i momentu obrotowego.
- Analizę AFR (Air-Fuel Ratio).
- Informacje o ciśnieniu doładowania.
- Dane dotyczące rozbieżności prędkościomierza i obrotomierza.
Każdy test jest przeprowadzany zgodnie z najwyższymi standardami, co gwarantuje bezpieczeństwo silnika oraz układu przeniesienia napędu. Dzięki temu masz pewność, że uzyskane wyniki są wiarygodne i przydatne zarówno w diagnostyce, jak i w dalszych modyfikacjach pojazdu.
Ile kosztuje pomiar na hamowni?
Często otrzymujemy pytania takie jak:
- Ile kosztuje test na hamowni?
- Ile kosztuje sprawdzenie mocy na hamowni?
Cena zależy od zakresu usług i liczby przeprowadzonych pomiarów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o szczegółach oferty, skontaktuj się z nami – doradzimy najlepsze rozwiązanie dla Twojego pojazdu.
Hamownia Wrocław i DynoDay – motoryzacyjne wydarzenie dla pasjonatów
Nasza hamownia Wrocław to nie tylko miejsce pomiarów mocy – to także przestrzeń dla motoryzacyjnych entuzjastów. Organizujemy DynoDay, czyli wyjątkowe wydarzenie dla fanów tuningu, podczas którego można zmierzyć moc swojego auta, spotkać innych miłośników motoryzacji i wymienić się doświadczeniami.
Pierwsza edycja DynoDay odbyła się w 2018 roku i od tego czasu wydarzenie cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Oprócz testów na hamowni, organizujemy spotkania, prezentacje wyjątkowych samochodów, a także motoryzacyjne rywalizacje w świetnej atmosferze.
Jeśli interesuje Cię precyzyjny pomiar mocy, tuning mechaniczny lub chiptuning, odwiedź hamownię we Wrocławiu. Nasze doświadczenie, nowoczesny sprzęt i profesjonalne podejście sprawiają, że to najlepsze miejsce dla każdego kierowcy, który chce sprawdzić osiągi swojego pojazdu. Zarezerwuj termin już dziś i przekonaj się, jaką moc faktycznie generuje Twój samochód!


Pomiary mocy i analiza
Podczas wizyty na naszej hamowni zmierzymy nie tylko moc i moment obrotowy Twojego auta, ale tak naprawdę całą gamę kluczowych parametrów, od ciśnienia doładowania po stan techniczny kluczowych podzespołów.


Samochodowa diagnostyka komputerowa
Same wyniki i pomiary mocy to nie wszystko. Dlatego zanim zabierzemy się za test na rolkach, najpierw wykonamy bezpłatną diagnostykę komputerową oraz powierzchowny przegląd.


Chiptuning i chiptuning
Nasza hamownia 4×4 jest doskonałym uzupełnieniem naszych prac związanych z tuningiem aut i przyrostami mocy.
Chiptuning (stage I) oraz tuning mechaniczny (stage II i III) wykonany przez naszą ekipę, zawsze kończy się pomiarem mocy.
Opinie naszych klientów



po modyfikacji auta i przejechaniu ok 50km wyświetla się informacja o wypalaniu filtra DPF. Problem w tym, że nie kończy cyklu i w kółko trwa wypalanie. Po kilku próbach kontaktu nie wiedzą co jest nie tak. Każą czekać tygodniami. Inny warsztat poradził sobie, ale zostawianie klienta na przeczekanie jest trochę nie fair. Na plus , miła obsługa.
Niestety nie polecam.






Jako klient tej firmy, chciałbym wyrazić to jak bardzo jestem zadowolony z usługi lecz nie da się tego wyrazić za pomocą słów 🤩
Panowie zrealizowali mój projekt Stage 2 wraz z firmą BAQ Exhaust, którą też swoją drogą bardzo mocno polecam! Samochód jest nie do poznania oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Zwiększenie mocy bardzo wyczuwalne i przyjemne. Ponad 330 km w porównaniu do serii 258km wg producenta.
Wszystko zrobione bezpiecznie, wszystko wytłumaczone, ogromna wiedza na temat tego co robią, wszystko zgodnie ze sztuką, a nie szukanie tylko cyferek jak to bywa w innych firmach.
Nie dość, że auto zrobione perfekcyjnie to sama obsługa i podejście do klienta przez Panów w biurze jak i w warsztacie na najwyższym miłym i uprzejmym poziomie. Czułem się jak u siebie w domu, gdyż atmosfera była idealna
Auto dodatkowo z programem XHP do skrzyni, czyni je zupełnie innym niż dotychczas
Podsumowując, jest to jeden z najlepszych warsztatów tuningowych w Polsce, a dla mnie najlepszy gdyż miałem już porównuje z innymi „specjalistami” i jest dzień do nocy na korzyść BMG TUNING. Warto przejechać dla nich pół Polski.
Z czystym sumieniem POLECAM!!! 😎


obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie 👌










W której była mapa ściągnięta chyba z innej planety
Panowie szybko zdiagnozowali problem naprawili go i z tuningowali auto
Jedyny minus który zauważyłem to aby jeździć autem muszę zrobić licencję na pilota myśliwca ale oprócz tego to bardzo polecam










Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀
Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam




Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.
Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.
Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!


z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!









Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam



DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"
________________________________________
Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG
1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)
2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)
3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )
4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?
5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)
Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.



Weryfikacja OPINI.
Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.

W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.
Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.
Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.
Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.
Oby tak dalej obsługiwano klientów!
Pozdrawiam cały zespół :)


Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.
Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.
Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.
Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.
Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.


Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Peugeot 508
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Skontaktuj się z nami!
Brama do naszej hamowni stoi otworem przed każdym właścicielem pojazdu, który chciałby sprawdzić moc swojego auta, jego kluczowe wartości, a także stan ogólny silnika i istotnych podzespołów.
Jeżeli więc chcesz poznać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, sprawdzić ile koni doszło po ostatnich modyfikacjach, sprawdzić pojazd przed jego zakupem lub po prostu ocenić jego bieżący stan – wpadaj na wizytę do nas.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub chcesz bez zobowiązań zarezerwować termin, odezwij się do nas.
Chcę sprawdzić maszynę, umówmy termin!Nasze realizacje


Chiptuning STAGE1 Mercedes G-klasa 3.0 CDI 211 HP
28 kwietnia, 2025
Chiptuing Gelendy w Brabusie z trzylitrowym silnikiem diesla ✔️ Dodatkowe 37 HP i 43 NM ✔️
»

BMW G20 Tuning STAGE2 330i 258 HP
17 kwietnia, 2025
Tuning STAGE2 w BMW G20 330i 258 HP. Efekt? 332 HP i 457 NM z czasem 0-100km/h lepszym aż o 1.2 sek ✅
»

Mercedes AMG GLE 63 S i aktywny wydech
9 kwietnia, 2025
Mercedes AMG GLE 63S i aktywny wydech. Tym razem konfig elektroniczny, ale jest też Akrapovic ✅
»

Active Exhaust BMW 840D
8 kwietnia, 2025
Rozszerzenie fabrycznej konfiguracji aktywnego wydechu w BMW 840D ✅
»

xDelete w BMW 850i
7 kwietnia, 2025
Soft xDelete, czyli opcja na wyłączenie napędu xDrive w BMW 850i ✅
»

Mercedes B Klasa Tuning Stage 1
4 kwietnia, 2025
Chip tuning STAGE1 w Mercedesie B Klasa 2.0 Turbo 184 HP. Finalny wynik na poziomie 230 HP i 365 NM robi robotę ✅
»FAQ
Tak.
W zależności od rodzaju napędu, mocy i specyfiki auta, koszt wizyty na hamowni oscyluje w granicach 300 – 450 zł netto.
Tak.
Na hamownię nie dopuścimy pojazdów w złym stanie technicznym oraz tych, które z uwagi na swoje gabaryty lub specyfikę nie wjadą na nasze rolki.
Oczywiście. Zanim rozpoczniemy test spinamy pojazd specjalnymi kotwami w kilku kluczowych miejscach gwarantując jego stabilność, a także włączamy specjalne wiatraki chłodzące silnik i imitujące pęd wiatru.
Jak wspomnieliśmy, podczas pomiaru mocy dostarczamy Klientowi wiele ciekawych informacji na temat jego pojazdu, a mimo to, całkowicie bezpłatnie, dorzucamy od siebie w gratisie diagnostykę komputerową.
Jak wspomnieliśmy na początku, jesteśmy w posiadaniu klasowej, precyzyjnej i profesjonalnej Hamowni 4×4 MAHA LPS 3000 umożliwiającej pomiary aut z napędem na jedną lub dwie osie.
Hamownia w BMG Tuning
Profesjonalna i precyzyjna hamownia we Wrocławiu? Witaj w BMG Tuning, miejscu, które dysponuje profesjonalną hamownią obciążeniową 4×4, światowej klasy sprzętem MAHA LPS 3000. To właśnie u nas możesz sprawdzić moc swojego auta, stan kluczowych podzespołów, a także dokonać licznych modyfikacji – od chiptuningu po tuning mechaniczny.
Na naszej hamowni możemy:
- zweryfikować moc Twojego auta
- zweryfikować moment obrotowy
- sprawdzić moc w aucie napędzanym na jedną lub wszystkie osie (4×4)
- sprawdzić kondycję silnika i kluczowych dla mocy podzespołów
- uzyskać tabelę z przyrostów, którą Klient dostaje po uzyskanym teście
- możemy symulować test drogowy i realistyczne zmienne warunki obciążenia
- zrobić pomiar rozbieżności prędkościomierza/obrotomierza
- zmierzyć ciśnienie doładowania oraz AFR
- zmierzyć moc auta przed i po modyfikacjach (naszych lub własnych)
Na naszej hamowni 4×4 z powodzeniem zweryfikujemy moc Twojego samochodu bez względu na to czy będzie to pojazd napędzany na jedną czy na wszystkie osie. Nasza hamownia 4×4 marki MAHA LPS 3000 jest w stanie przyjąć na rolki każde auto osobowe i każdego Klienta, który chciałby sprawdzić moc pojazdu – bez względu na to czy chce poddać je operacji podnoszenia mocy czy zweryfikować moc z czystej ciekawości.
Nasza hamownia gwarantuje precyzyjne pomiary, a nad całością czuwa zespół doświadczonych tunerów. Możesz więc skorzystać z naszej hamowni z uwagi na czystą ciekawość lub poddać je modyfikacjom mającym na celu podniesienie mocy.
Na nasze usługi dajemy gwarancję jakości, a modyfikacje jednostek napędowych bazują na indywidualnych mapach stworzonych specjalnie dla Twojego auta. Takie podejście gwarantuje 100% bezpieczeństwa dla wszystkich realizowanych przez nas modyfikacji. Każda usługa cechuje się u nas indywidualnym podejściem do tematu, ponieważ każdy samochód to ”inna historia”.
HAMOWNIA 4×4 I NASZ EVENT DYNO DAY
Obsługujemy praktycznie wszystkie rodzaje modeli samochodów zarówno z napędem na jedną oś, jak i z napędami 4×4 i Quatro. Dodamy, że nasza hamownia to również część specjalnych event`ów określanych przez nas jako DynoDay.
W 2018 roku zainicjowaliśmy pierwszą taką edycję, a kolejne już niebawem. DynoDay rozszedł się szerokim echem w gronie pasjonatów motoryzacji i stanowił dla nas wszystkich świetną okazję do wspólnych rozmów o autach. Nie zabrakło też motoryzacyjnych rodzynków i niezwykle ogarniętych w branży właścicieli pojazdów. Była też nuta rywalizacji i zdrowy duch. Był też foodtrack, było słońce i dobra atmosfera. Zachęcamy więc do śledzenia naszych działań na fejsie i insta, skąd dowiecie się szczegółów o kolejnej imprezie na naszej hamowni 🙂
Zachęcamy do pomiarów mocy na naszych rolkach oraz rzecz jasna do wizyty na kolejnym wydarzeniu DynoDay!