Części OEM Porsche
Bezkompromisowy serwis Porsche na częściach OEM, które równie dobrze zostałyby zamontowane w serwisie ASO.
Części aftermarket performance
Przy okazji serwisu Twojego Porsche nierzadko możemy zaoferować alternatywne rozwiązania aftermarket performance mające na celu usprawnienie określonych parametrów, względem nawet uznawanej za topową serii OEM.
Tańsze zamienniki
Dla osób, które oczekują skutecznych, ale relatywnie tanich i ekonomicznych serwisów Porsche oferujemy części zamienne od renomowanych producentów, których zakup oznacza często oszczędność rzędu 50% w ujęciu relacji ceny produktu OEM.
Serwis Twojego Porsche w naszym warsztacie, rekomendowane pakiety serwisowe lub usługi tuningowe

Pakiety "must have" do Porsche z silnikiem diesla
Masz Porsche z silnikiem diesla? Ten pakiet jest dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną
– czyszczenie układu paliwowego za pomocą specjalnych dodatków
– czyszczenie kolektora dolotowego
– weryfikacja stanu klap wirowych
– programowanie EGR
– diagnostykę turbin, poziomu zapylenia DPF i układu dolotowego
– diagnostyka i modyfikacje programowe ECU w zakresie, DPF, AdBlue
– Eco Tuning zmniejszający spalanie
– optymalizacja pracy skrzyni biegów DSG
– rekomendowana wymiana intercoolera

Pakiety "must have" do Porsche z silnikiem benzynowym
Masz Porsche z silnikiem benzynowym? Ten pakiet jest dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną
– czyszczenie układu paliwowego za pomocą specjalnych dodatków do paliwa
– wymiana świec zapłonowych
– wymiana cewek
– optymalizacja pracy skrzyni biegów DSG
– chiptuning
– rekomendowana wymiana intercoolera

Pakiety "must have" do modeli sportowych
Jesteś właścicielem sportowych lub usportowionych modeli Porsche w tym kultowych modeli 911? Ten pakiet jest dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną co 7000km i zastosowaniem najwyższej jakości oleju Liqui Molly, Millers lub Motul o zwiększonej lepkości
– wymiana świec i cewek
– przegląd układu hamulcowego, w tym ceramiki
– przegląd układu dolotowego
-diagnostyka i analiza logów z pomiarami na hamowni
– chiptuning

Serwis olejowo-filtrowy
Standardowy serwis filtrowo-olejowy na częściach OEM lub aftermarket z zastosowaniem wyższej jakości oleju Liqui Molly, Millers lub Motul o zwiększonej lepkości.

Serwis hamulcowy
Wymiana klocków hamulcowych, tarcz, płynu hamulcowego, a nawet zacisków. Części OEM, performance aftermarket dla wymagających właścicieli lub do jazdy torowej, albo wręcz przeciwnie, tańsze niż OEM zamienniki.

Podstawowa diagnostyka komputerowa
Podstawowa diagnostyka komputerowa z analizą błędów i typowaniem naprawy potencjalnych usterek, najczęściej problemy z EGR, DPF, AdBlue czy NOX.

Rozszerzona diagnostyka komputerowa
Diagnostyka komputerowa rozszerzona o analizę logów, kluczowych parametrów i komunikatów weryfikująca stan auta na hamowni i kluczowych podzespołów, jak silnik, turbina, układ zapłonowy i dolotowy, ekologia: DPF, EGR, SCR, AdBlue, OPF / CAT.

Strojenie skrzyni biegów DSG
Strojenie skrzyni biegów DSG w zakresie zwiększenia ekologii i zmniejszenia spalania, po radykalne i stricte sportowe doznania w trybach sportowych.

Chiptuning STAGE1 i STAGE2
Strojenie aut na bazie naszych indywidualnych map pod kątem ecotuningu lub stricte sportowych doznań w zależności od posiadanego modelu Audi – od skromnych jednostek diesla po mocarne RS.

Modyfikacja ECU
Modyfikacja sterowników w wybranych obszarach:
– STAGE1/2
– start stop off
– vmax off
– cat off
– opf off
– dpf off
– egr off
– klapy wirowe off
– adblue off
– nox off
– scr off
– dawki startowe

Sportowe układy wydechowe
Montaż sportowych układów wydechowych od topowych producentów wykonanych ze stali nierdzewnej, albo z tytanu i karbonu lub indywidualne projekty na zamówienie.

Felgi
Dobór i montaż felg od topowych producentów, z naciskiem na najwyższej jakości kute felgi i aspekty performance połączone z niską wagą, wytrzymałością i wyjątkowym designem.
Opinie naszych klientów



Autko bardziej dynamiczne, przy wyprzedzaniu b duży plus, spalanie na podobnym poziomie.





Jako klient tej firmy, chciałbym wyrazić to jak bardzo jestem zadowolony z usługi lecz nie da się tego wyrazić za pomocą słów 🤩
Panowie zrealizowali mój projekt Stage 2 wraz z firmą BAQ Exhaust, którą też swoją drogą bardzo mocno polecam! Samochód jest nie do poznania oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Zwiększenie mocy bardzo wyczuwalne i przyjemne. Ponad 330 km w porównaniu do serii 258km wg producenta.
Wszystko zrobione bezpiecznie, wszystko wytłumaczone, ogromna wiedza na temat tego co robią, wszystko zgodnie ze sztuką, a nie szukanie tylko cyferek jak to bywa w innych firmach.
Nie dość, że auto zrobione perfekcyjnie to sama obsługa i podejście do klienta przez Panów w biurze jak i w warsztacie na najwyższym miłym i uprzejmym poziomie. Czułem się jak u siebie w domu, gdyż atmosfera była idealna
Auto dodatkowo z programem XHP do skrzyni, czyni je zupełnie innym niż dotychczas
Podsumowując, jest to jeden z najlepszych warsztatów tuningowych w Polsce, a dla mnie najlepszy gdyż miałem już porównuje z innymi „specjalistami” i jest dzień do nocy na korzyść BMG TUNING. Warto przejechać dla nich pół Polski.
Z czystym sumieniem POLECAM!!! 😎


obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie 👌










W której była mapa ściągnięta chyba z innej planety
Panowie szybko zdiagnozowali problem naprawili go i z tuningowali auto
Jedyny minus który zauważyłem to aby jeździć autem muszę zrobić licencję na pilota myśliwca ale oprócz tego to bardzo polecam










Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀
Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam



Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.
Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.
Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!


z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!








Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam



DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"
________________________________________
Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG
1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)
2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)
3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )
4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?
5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)
Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.



Weryfikacja OPINI.
Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.

W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.
Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.
Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.
Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.
Oby tak dalej obsługiwano klientów!
Pozdrawiam cały zespół :)


Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.
Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.
Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.
Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.
Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.


Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Peugeot 508
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Wybierz nasz nieautoryzowany serwis Porsche we Wrocławiu i umów wizytę już teraz!
W naszym serwisie oferujemy zarówno pojedyncze elementy usług serwisowych, jak i całe pakiety uznawane przez nas za kluczowe w świetle bezpieczeństwa, ochrony i bezproblemowej eksploatacji Twojego Porsche. Są to pakiety usług serwisowych zarówno dla standardowych modeli Porsche z silnikiem diesla jak i benzynowym, a także dla flagowych modeli sportowych, w tym modeli 911 turbo, GT3 czy RS. Doskonale znamy charakterystykę tych aut, ich mocne i słabe strony oraz wiemy co zrobić, by Twoje Porsche jeździło zgodnie z Twoimi oczekiwaniami zarówno po drogach cywilnych jak i na torze!
Umów serwis Twojego PorscheNasze realizacje

Aktywny wydech w Porsche Boxster T 718
22 stycznia, 2025
Aktywny wydech w Porsche Boxster 718 T z 2022 roku ✅

Chiptuning Macan Turbo 3.6 400 HP
18 października, 2024
Chiptuning STAGE1 w Porsche Macan Turbo 3.6 400 HP. Dodatkowe 45 HP i 51 NM ✅

Chiptuning w Porsche Cayenne 4.2 TDI
31 stycznia, 2023
Tuning w Porsche Cayenne 4.2 TDI 385 HP.
Dodatkowe 57 HP i 85 NM ?

Chip tuning w Porsche Macan 2.0 252 HP
15 grudnia, 2021
Chiptuning w Porsche Macan 2.0 252 HP ✅

Chiptuning w Porsche Macan 2.0 245 HP
27 sierpnia, 2021
Chiptuning w modelu Porsche Macan 2.0 245 HP z GPF. Dodatkowe 38 HP i 53 NM ✅

Tuning Porsche 911 991.2
30 lipca, 2021
Sportowy wydech w 911 991.2 Turbo ? ?

Chip tuning Porsche 997 Turbo
3 lutego, 2021
Chip tuning Porsche 997 Turbo STAGE2 ✅? Dodatkowe 74 HP i 136 NM ?

Aktywny wydech Porsche Cayenne
30 grudnia, 2020
Aktywny wydech w Porsche Cayenne ✅?

Aktywny wydech w Porsche Cayenne
14 grudnia, 2020
Aktywny wydech w Porsche Cayenne ✅

Porsche Cayenne Turbo S E-hybrid
5 października, 2020
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid ?? Montaż aktywnego wydechu.

Wydech Capristo w Porsche
25 września, 2020
Montaż wydechu Capristo w Porsche 911 997 ??

Aktywny wydech w Porsche Cayenne Coupe Hybrid
10 sierpnia, 2020
Aktywny wydech w Porsche Cayenne Coupe Hybrid ✅?

Aktywny wydech w Porsche Macan
27 lutego, 2020
Aktywny układ wydechowy w Porsche Macan 2020 ?✅

Chiptuning Porsche Cayenne 3.0 Diesel
25 czerwca, 2019
Chiptuning w Porsche Cayenne 3.0 TDI

Aktywny wydech w Porsche 911
24 maja, 2019
Customowy, aktywny wydech sportowy w Porsche 911
Specjalistyczny serwis Audi Wrocław ul. Krakowska 30 – diagnostyka, mechanika oraz tuning!
Nasz serwis Porsche Wrocław to miejsce stworzone przez pasjonatów dla pasjonatów. Stanowimy profesjonalną alternatywę dla ASO, oferując ten sam (a często wyższy) poziom merytoryczny przy zachowaniu racjonalnych kosztów obsługi. Nie jesteśmy „warsztatem od wszystkiego”.
Serwis modeli Porsche z silnikiem diesla
Choć Porsche kojarzy się głównie z silnikami benzynowymi, jednostki wysokoprężne w modelach Cayenne, Macan i Panamera to jedne z najlepszych konstrukcji na rynku. Silniki 3.0 TDI V6 oraz potężne 4.2 TDI V8 łączą sportowe osiągi z zasięgiem pozwalającym na dalekie podróże, ale nie są pozbawione wad i potencjalnych usterek, który mogą im zaszkodzić. A skomplikowana budowa wymaga specjalistycznej wiedzy.
W naszym serwisie doskonale znamy specyfikę tych jednostek i zapraszamy zarówno po profilaktyczne jak i bieżące naprawy serwisowe.
Serwis modeli Porsche z silnikiem benzynowym
To tutaj bije prawdziwe serce marki. Niezależnie od tego, czy posiadasz wolnossącego Boxera w Caymanie, podwójnie doładowane V8 w Panamerze Turbo, czy nowoczesny silnik w Macanie – nasz zespół jest gotowy na każde wyzwanie. Silniki benzynowe Porsche to majstersztyk inżynierii, ale wymagają one rygorystycznego przestrzegania procedur, niekoniecznie zgodnych z deklaracjami serwisu.
Serwis profilaktyczny i bieżący, a także tuning sportowych modeli Porsche
Dla właścicieli sportowych Porsche nasz serwis to coś więcej niż wymiana oleju – to rytuał utrzymania maszyny w stanie gotowości bojowej. Nasz serwis oferuje w tym wymiarze podejście, które wykracza poza standardowe „odhaczenie” przeglądu w książce serwisowej.
W ramach obsługi bieżącej i profilaktycznej zapewniamy pakiety serwisowe, pomoc w przygotowaniu auta na tor i szereg modyfikacji programowo – tuningowych. Decydując się na serwis Porsche Wrocław w naszym wydaniu, oddajesz kluczyki w ręce ludzi, którzy traktują Twój samochód z takim samym szacunkiem jak Ty.
Serwis Porsche i pakiet usług tuningowych obejmuje zakres usług
Popularne usługi serwisowe dla Porsche:
- usuwanie klap wirowych
- usuwanie egr
- usuwanie dpf
- usuwanie adblue
- rozszerzona diagnostyka na hamowni
Popularne usługi tuningu Porsche:
- chiptuning STAGE1 i STAGE2
- sportowe układy wydechowe
