Wydech Akrapovic dla Twojego auta
Zamów wydech do swojego auta i odmień jego brzmienie z naszą pomocą. Zapewniamy profesjonalną obsługę, doradztwo i gwarancję na montaż oraz komponenty.
Centrum tuningu, a nie sklep internetowy
Jesteśmy profesjonalną marką tuningu aut, a nie klasycznym sklepem internetowym. Dzięki temu odpowiadamy za cały proces zamówienia, porady i montaż nowego wydechu. A Ty zyskujesz spokój i kompleksową usługę mając ten komfort, że nie zostaniesz sam ze swoją paczką w garażu, bo zamówiony wydech zamontujemy w naszym centrum.
Do motocykla też się coś znajdzie
Mimo, że specjalizujemy się w samochodach to dla Klientów poszukujących układu wydechowego marki Akrapovic do motocykla, również służymy pomocą. Jest opcja pomóc i Wam.
Układy wydechowe Akrapovic. Od doboru optymalnej konfiguracji, po zamówienie, montaż i ewentualne strojenie.
Nasze usługi są kompleksowe, bo jesteśmy autonomiczną jednostką, która swoich Klientów obsługuje kompleksowo, a my doskonale ogarniamy kwestie modyfikacji samochodów. Rzuć okiem na nasze realizacje. Decydując się na naszą firmę zyskujesz psychiczny komfort i masz tę pewność, że zostaniesz obsłużony przez profesjonalistów na każdym etapie realizacji Twojego przyszłego zamówienia. Jak wygląda proces kontaktu z nami?
Jak wygląda proces realizacji zamówienia?
- Podajesz nam dane swojego auta: marka, model, rocznik, silnik, moc.
- Nasz team dobiera optymalną konfigurację i setup, adekwatną do Twoich oczekiwań i potrzeb.
- Rozpoczynamy proces zamówienia poprzez wystawienie stosownego dokumentu jakim jest faktura.
- Składamy zamówienie i czekamy na wysyłkę wydechu: do nas lub jeżeli chcesz zamontować go we własnym zakresie, wysyłamy go na dowolnie wskazany przez Ciebie adres.
- Zakładając wysyłkę do nas, ustalamy termin Twojej wizyty i zapraszamy Cię na montaż wydechu do naszej firmy.
- W ramach zleconej modyfikacji możemy z powodzeniem wykonać dodatkowe prace jak pomiary na naszej hamowni, strojenie ECU i TCU, podniesienie mocy i tuning mechaniczny.
Jak brzmi wydech Akrapovic?
Wszystko zależy od auta, modelu, silnika i konfiguracji. Ale praktycznie zawsze – wyśmienicie!
W przypadku roczników 2021 w górę (nie licząc BMW, w którym mamy sprawdzony patent na pominięcie sond i filtrów OPF) mamy obecnie globalny problem z dostępem do sterowników, które po prostu są zablokowane. Takie szyfrowanie nowej generacji sterowników nie pozwala na modyfikację softu w zakresie sond, katalizatora czy filtrów OPF/GPF, które są zmorą nowych aut. Szczególnie sportowych, które z założenia powinny wspaniale brzmieć, a jest zupełnie na odwrót. W takich przypadkach jedyne możliwe i sensowne rozwiązanie to wydechy typu SLIP ON, które stosuje się w formie wydechów końcowych.
Należy jednak pamiętać o odpowiednim doborze konstrukcji, aby nie zostać z wydechem, który de facto nie pasuje do posiadanego modelu auta. A takich historii znamy znamy niestety całą masę, ponieważ Klienci bezwiednie i we własnym zakresie, zamawiali konstrukcje do modeli z wersji USA, gdzie nie stosuje się filtrów w silnikach benzynowych. I problem gotowy.
Co powinieneś wiedzieć przed zamówieniem wydechu?
Przede wszystkim musisz wiedzieć, że:
✅ najlepszy rezultat i przyrosty zapewnia kompletna konfiguracja. Od sekcji downpipe po końcowy układ wydechowy.
✅ we wszystkich autach do roku 2020 nie ma absolutnie żadnego problemu z modyfikacją softu idącą w parze ze zmianami mechanicznymi.
✅ marka BMW jako pierwsza zablokowała sterowniki w połowie roku 2020, a w ślad za nią pozostałe marki.
✅ wszystkie nowe auta (paradoksalnie poza BMW, na które mamy patent) po 2021 roku są niemożliwe do obsłużenia z poziomu softu, a to uniemożliwia operację usuwania filtrów OPF/GPF i sond katalizatorów. W takich sytuacjach możliwe jest wyłącznie zamontowanie końcowych sekcji, ale dobra informacja jest taka, że Akrapovic jako jedyna marka faktycznie robi różnicę w brzmieniu takiego układu względem seryjnych puszek.
✅ auta na Europę, a USA i inne kontynenty różnią się konfiguracją wydechów, szczególnie od czasów stosowania filtrów OPF/GPF w silnikach benzynowych.
✅ działając samodzielnie możesz natknąć się na problemy z montażem lub błędami komputera, w skutek których, auto może poruszać się w trybie awaryjnym.
✅ wszystkie realizowane u nas zamówienia traktowane są indywidualnie, a my poświęcimy Tobie nasz czas i uwagę celem wyboru idealnej konfiguracji.
Złóż niezobowiązujące zapytanie o wycenę wydechu Akrapovic do Twojego auta!


Diagnostyka i pomiary na hamowni
Pełna diagnostyka auta i realna weryfikacja mocy przed i po modyfikacji.
Kliknij i poznaj szczegóły.
»

Tuning mechaniczny i montaż wydechu
Montaż wydechu oraz ewentualnych dodatkowych elementów jak wydajniejsze chłodzenie, doloty i inne podzespoły.
Kliknij i poznaj szczegóły.
»

Chiptuning i strojenie
Po złożeniu zamówienia na wydech istnieje możliwość wykorzystania nowej konstrukcji do podniesienia mocy. Dorzucamy koni do stada, piszemy softy Pop&Bangs, wyłączamy sondy czy filtry OPF/GPF.
Kliknij i poznaj szczegóły.
»Opinie naszych klientów



po modyfikacji auta i przejechaniu ok 50km wyświetla się informacja o wypalaniu filtra DPF. Problem w tym, że nie kończy cyklu i w kółko trwa wypalanie. Po kilku próbach kontaktu nie wiedzą co jest nie tak. Każą czekać tygodniami. Inny warsztat poradził sobie, ale zostawianie klienta na przeczekanie jest trochę nie fair. Na plus , miła obsługa.
Niestety nie polecam.






Jako klient tej firmy, chciałbym wyrazić to jak bardzo jestem zadowolony z usługi lecz nie da się tego wyrazić za pomocą słów 🤩
Panowie zrealizowali mój projekt Stage 2 wraz z firmą BAQ Exhaust, którą też swoją drogą bardzo mocno polecam! Samochód jest nie do poznania oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Zwiększenie mocy bardzo wyczuwalne i przyjemne. Ponad 330 km w porównaniu do serii 258km wg producenta.
Wszystko zrobione bezpiecznie, wszystko wytłumaczone, ogromna wiedza na temat tego co robią, wszystko zgodnie ze sztuką, a nie szukanie tylko cyferek jak to bywa w innych firmach.
Nie dość, że auto zrobione perfekcyjnie to sama obsługa i podejście do klienta przez Panów w biurze jak i w warsztacie na najwyższym miłym i uprzejmym poziomie. Czułem się jak u siebie w domu, gdyż atmosfera była idealna
Auto dodatkowo z programem XHP do skrzyni, czyni je zupełnie innym niż dotychczas
Podsumowując, jest to jeden z najlepszych warsztatów tuningowych w Polsce, a dla mnie najlepszy gdyż miałem już porównuje z innymi „specjalistami” i jest dzień do nocy na korzyść BMG TUNING. Warto przejechać dla nich pół Polski.
Z czystym sumieniem POLECAM!!! 😎


obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie 👌










W której była mapa ściągnięta chyba z innej planety
Panowie szybko zdiagnozowali problem naprawili go i z tuningowali auto
Jedyny minus który zauważyłem to aby jeździć autem muszę zrobić licencję na pilota myśliwca ale oprócz tego to bardzo polecam










Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀
Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam




Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.
Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.
Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!


z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!









Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam



DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"
________________________________________
Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG
1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)
2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)
3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )
4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?
5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)
Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.



Weryfikacja OPINI.
Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.

W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.
Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.
Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.
Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.
Oby tak dalej obsługiwano klientów!
Pozdrawiam cały zespół :)


Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.
Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.
Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.
Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.
Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.


Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Peugeot 508
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Zacznij robić terror w tunelu z wydechem Akrapovic. Złoż niezobowiązujące zapytanie o nowy wydech.
Napisz do nas, a nasz profesjonalny zespół dobierze dla Ciebie odpowiedni setup. Adekwatny do Twoich potrzeb i oczekiwań. Dzięki nam unikniesz ewentualnych problemów z montażem układu wydechowego czy niewłaściwym doborem konstrukcji. Wybierając nas masz tę pewność, że cały proces od zamówienia po montaż układu zostanie wykonany przez profesjonalny warsztat tuningu samochodów.
Darmowa wycenaNasze realizacje


Chiptuning STAGE1 Mercedes G-klasa 3.0 CDI 211 HP
28 kwietnia, 2025
Chiptuing Gelendy w Brabusie z trzylitrowym silnikiem diesla ✔️ Dodatkowe 37 HP i 43 NM ✔️
»

BMW G20 Tuning STAGE2 330i 258 HP
17 kwietnia, 2025
Tuning STAGE2 w BMW G20 330i 258 HP. Efekt? 332 HP i 457 NM z czasem 0-100km/h lepszym aż o 1.2 sek ✅
»

Mercedes AMG GLE 63 S i aktywny wydech
9 kwietnia, 2025
Mercedes AMG GLE 63S i aktywny wydech. Tym razem konfig elektroniczny, ale jest też Akrapovic ✅
»

Active Exhaust BMW 840D
8 kwietnia, 2025
Rozszerzenie fabrycznej konfiguracji aktywnego wydechu w BMW 840D ✅
»

xDelete w BMW 850i
7 kwietnia, 2025
Soft xDelete, czyli opcja na wyłączenie napędu xDrive w BMW 850i ✅
»

Mercedes B Klasa Tuning Stage 1
4 kwietnia, 2025
Chip tuning STAGE1 w Mercedesie B Klasa 2.0 Turbo 184 HP. Finalny wynik na poziomie 230 HP i 365 NM robi robotę ✅
»

Volvo V40 Tuning
2 kwietnia, 2025
Chip tuning Volvo V40 2.0D 120 HP. Dodatkowe 40 HP i 90 NM ✅
»

Porsche Macan Tuning STAGE1
26 marca, 2025
Porsche Macan Tuning STAGE1 w ECU & TCU ✔️ +60 HP i 78 NM ✔️ Możliwość jeszcze lepszych przyrostów z modyfikacjami mechanicznymi.
»

Tuning STAGE1 Ford Kuga 2.0 TDCI 140 HP
14 marca, 2025
Tuning STAGE1 w modelu Ford Kuga 2.0 TDCI. Dodatkowe 51 HP i 55 NM ✅
»FAQ
Mówiąc o oryginalnym wydechu, a nie o „Atrapovic`iu” należy liczyć się z kosztami co najmniej kilku tysięcy złotych za elementy takie jak downpipe czy front pipe. Choć wszystko uzależnione jest od litrażu, pojemności i producenta.
Kompletne układy wydechowe marki Akrapovic oscylują zazwyczaj w przedziale rzędu 12 000 – 45 000 PLN mając na myśli popularne usportowione lub sportowe modele takich producentów jak BMW, Mercedes, Audi czy Porsche.
W przypadku aut o zaledwie zacięciu sportowym wydech może być dużo tańszy, a w przypadku exotyków, co nie trudno stwierdzić, jeszcze większy. Oczywistym jest fakt, że wydech Akrapovic do Lamborghini Urusa będzie droższy niż w przypadku Fiata Abarth 500.
Lista jest tak długo, że nie sposób tego zestawić w jednym miejscu. Jest tego na prawdę sporo we wszelakich konfiguracjach. Chcesz poznać dostępność wydechu do Twojego auta? Napisz do nas!
Z naszego doświadczenia największą sprzedaż generują właściciele takich aut jak BMW w wersjach M i M Competition, ale prawdę mówiąc lista ta jest naprawdę długa i barwna. Jak
Wydech Akrapovic Exhaust dla aut i motocykli
Pasja łączy, a nie dzieli. Dla nas nieistotne jest czy szukasz wydechu do auta czy motocykla. Jeżeli możemy pomóc w spełnieniu Twojego motoryzacyjnego marzenia, to nic nie stoi na przeszkodzie. A już w zupełności ilość kół, na których się poruszasz. Jeśli marzysz o rasowym brzmieniu w swoim ukochanym pojeździe, zgłoś się do nas. Zatroszczymy się o Twoje cacko i chętnie przyłożymy swoją cegiełkę do realizacji Twoich motoryzacyjnych marzeń.