Części OEM Mercedes
Jeżeli zechcesz, wykonamy dla Ciebie serwis na częściach Mercedes OEM nie zważając na koszty i stosując wyłącznie oryginalne podzespoły, te same, które są dostępne w ASO Mercedesa.
Części aftermarket performance
W wielu przypadkach i nie tylko dla wersji AMG, możemy zastosować części aftermarket performance, usprawniające i poprawiające Twojego Mercedesa w wybranym zakresie.
Tańsze zamienniki
Jest też opcja ekonomiczna, czyli części zamienne od sprawdzonych i dobrych jakościowo producentów, ale które będą tańsze nawet o połowę względem wyceny w ASO Mercedesa.
Serwis Twojego Mercedesa w naszym warsztacie lub usługi dodatkowe

Pakiety "must have" do Mercedesów z silnikiem diesla
Masz Mercedesa z silnikiem diesla? Ten pakiet jest dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną
– czyszczenie układu paliwowego za pomocą specjalnych dodatków
– czyszczenie kolektora dolotowego
– weryfikacja stanu klap wirowych
– diagnostykę turbin, poziomu zapylenia DPF i układu dolotowego
– wyprogramowanie wadliwych czujników NOX i całego systemu AdBlue
– diagnostyka i modyfikacje programowe ECU w zakresie EGR, DPF oraz wskazany eco tuning

Pakiety "must have" do BMW z silnikiem benzynowym
Masz Mercedesa z silnikiem benzynowym? Ten pakiet jest dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną
– czyszczenie układu paliwowego za pomocą specjalnych dodatków do paliwa
– wymiana świec zapłonowych
– wymiana cewek
– wymiana wtryskiwaczy
– eco tuning w ECU

Pakiety "must have" do modeli AMG
Posiadasz Mercedesa z linii AMG? To pakiet dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną co 7000km i zastosowaniem najwyższej jakości oleju Liqui Molly, Millers lub Motul o zwiększonej lepkości
– wymiana świec i cewek
– przegląd układu hamulcowego
– przegląd układu dolotowego
– kompleksowa diagnostyka i analiza logów z pomiarami na hamowni

Serwis olejowo-filtrowy
Standardowy serwis filtrowo-olejowy na częściach OEM lub aftermarket z zastosowaniem wyższej jakości oleju Liqui Molly, Millers lub Motul o zwiększonej lepkości.

Serwis hamulcowy
Wymiana klocków hamulcowych, tarcz, płynu hamulcowego, a nawet zacisków. Części OEM, performance aftermarket lub tańsze zamienniki.

Podstawowa diagnostyka komputerowa
Podstawowa diagnostyka komputerowa z analizą błędów i typowaniem naprawy potencjalnych usterek, najczęściej problemy układem wtryskowym, turbiną i steriwaniem, a także problemy z EGR, DPF, AdBlue czy NOX.

Rozszerzona diagnostyka komputerowa
Diagnostyka komputerowa rozszerzona o analizę logów, kluczowych parametrów i komunikatów weryfikująca stan auta na hamowni i kluczowych podzespołów, jak silnik, turbina, układ zapłonowy i dolotowy, ekologia (odpowiednio dla diesla i benzyny): DPF, EGR, SCR, AdBlue, OPF / CAT.

Chiptuning STAGE1 i STAGE2
Strojenie Mercedesów na bazie naszych indywidualnych map pod kątem ecotuningu lub stricte sportowych doznań w zależności od posiadanego modelu Mercedesa i jednostki napędowej.

Modyfikacja ECU, kodowanie serwisowe i unlock ECU +2021
Modyfikacja sterowników w dowolnym zakresie + kodowanie serwisowe + możliwość odblokowania ECU od +2021
– start stop off
– vmax off
– cat off
– opf off
– dpf off
– egr off
– adblue off
– nox off
– scr off
– STAGE1/2

Sportowe układy wydechowe
Montaż sportowych układów wydechowych od topowych producentów lub indywidualne projekty na zamówienie dla modeli benzynowych, w szczególności AMG.

Felgi
Dobór i montaż felg od topowych producentów, z naciskiem na najwyższej jakości kute felgi.
Opinie naszych klientów



Autko bardziej dynamiczne, przy wyprzedzaniu b duży plus, spalanie na podobnym poziomie.





Jako klient tej firmy, chciałbym wyrazić to jak bardzo jestem zadowolony z usługi lecz nie da się tego wyrazić za pomocą słów 🤩
Panowie zrealizowali mój projekt Stage 2 wraz z firmą BAQ Exhaust, którą też swoją drogą bardzo mocno polecam! Samochód jest nie do poznania oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Zwiększenie mocy bardzo wyczuwalne i przyjemne. Ponad 330 km w porównaniu do serii 258km wg producenta.
Wszystko zrobione bezpiecznie, wszystko wytłumaczone, ogromna wiedza na temat tego co robią, wszystko zgodnie ze sztuką, a nie szukanie tylko cyferek jak to bywa w innych firmach.
Nie dość, że auto zrobione perfekcyjnie to sama obsługa i podejście do klienta przez Panów w biurze jak i w warsztacie na najwyższym miłym i uprzejmym poziomie. Czułem się jak u siebie w domu, gdyż atmosfera była idealna
Auto dodatkowo z programem XHP do skrzyni, czyni je zupełnie innym niż dotychczas
Podsumowując, jest to jeden z najlepszych warsztatów tuningowych w Polsce, a dla mnie najlepszy gdyż miałem już porównuje z innymi „specjalistami” i jest dzień do nocy na korzyść BMG TUNING. Warto przejechać dla nich pół Polski.
Z czystym sumieniem POLECAM!!! 😎


obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie 👌










W której była mapa ściągnięta chyba z innej planety
Panowie szybko zdiagnozowali problem naprawili go i z tuningowali auto
Jedyny minus który zauważyłem to aby jeździć autem muszę zrobić licencję na pilota myśliwca ale oprócz tego to bardzo polecam










Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀
Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam



Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.
Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.
Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!


z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!








Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam



DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"
________________________________________
Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG
1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)
2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)
3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )
4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?
5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)
Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.



Weryfikacja OPINI.
Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.

W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.
Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.
Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.
Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.
Oby tak dalej obsługiwano klientów!
Pozdrawiam cały zespół :)


Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.
Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.
Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.
Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.
Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.


Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Peugeot 508
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Wybierz nasz nieautoryzowany serwis Mercedes we Wrocławiu i umów wizytę już teraz!
W naszym serwisie oferujemy zarówno pojedyncze elementy usług serwisowych, jak i całe pakiety uznawane przez nas za kluczowe w świetle bezpieczeństwa, ochrony i bezproblemowej eksploatacji Twojego auta. Są to pakiety usług serwisowych zarówno dla standardowych modeli Mercedesa z silnikiem diesla jak i benzynowym, a także dla flagowych modeli z linii AMG. Doskonale znamy charakterystykę tych aut, ich mocne i słabe strony oraz wiemy co zrobić, by Twój Mercedes cieszył Cię bezawaryjnością. A wisienką na torcie są nasze usługi tuningowe, które odmieniają dźwięk, moc i styl aut naszych Klientów. Być może one również Cię zainteresują!
Umów serwis Twojego MercedesaNasze realizacje

Chiptuning STAGE1 Mercedes G-klasa 3.0 CDI 211 HP
28 kwietnia, 2025
Chiptuing Gelendy w Brabusie z trzylitrowym silnikiem diesla ✔️ Dodatkowe 37 HP i 43 NM ✔️

Mercedes B Klasa Tuning Stage 1
4 kwietnia, 2025
Chip tuning STAGE1 w Mercedesie B Klasa 2.0 Turbo 184 HP. Finalny wynik na poziomie 230 HP i 365 NM robi robotę ✅

Mercedes CLS Tuning
4 marca, 2025
Sportowe sekcje downpipes z katalizatorami 100 CPSI wraz ze strojeniem ECU w modelu Mercedes CLS 53 AMG. Efekt? Dodatkowe 50 HP i 67 NM plus bardzo przyjemny, basowy dźwięk ✅

Mercedes S Klasa Tuning W222 4.7L 455 HP
13 lutego, 2025
Tuning S Klasy W222 4.7 455 HP ✅ Strojenie STAGE1 + sportowy układ wydechowy. Efekt? Niesamowity dźwięk oraz dodatkowe 31 HP i aż 138 NM!

Downpipe Armytrix Mercedes CLA 45 AMG
3 stycznia, 2025
Downpipe Armytrix do CLA 45 AMG. Radykalna poprawa dźwięku po usunięciu seryjnej sekcji z katalizatorem i filtrem OPF zapewnia drastyczną różnicę, bez konieczności wymiany całego układu! ✅

Aktywny w Mercedesie CLS 350 CDI
20 listopada, 2024
Aktywny wydech w wersji elektronicznej w Mercedesie CLS 350 CDI ✅

Chiptuning w Mercedes C200 W205 184 HP
27 czerwca, 2024
Chiptuning w modelu Mercedes C200 W205 184 HP 2.0 Turbo ✅

Chiptuning Mercedes CLA 1.6 156 HP
4 grudnia, 2023
Chiptuning w Mercedesie CLA 1.6 Turbo 156 HP. Dodatkowe 20 HP i 54 NM!

Usuwanie AdBlue w Mercedesie CLS 350D
10 listopada, 2023
Usuwanie AdBlue w Mercedesie CLS 350D. Jedyny sensowny sposób na pozbycie się usterki!

Chiptuning w Mercedes S350 D W222 286 HP
6 września, 2023
Chiptuning w Mercedesie S 350D 286 HP. Bez gwiazdy nie ma jazdy, a my dorzucamy do niej 88 HP i aż 203 NM!

Aktywny wydech w Mercedesie GLE 400D
16 czerwca, 2023
Aktywny wydech w wersji elektronicznej dla modelu Mercedes GLE400D. Lepszy dźwięk w dieslu? Proszę bardzo!

Aktywny wydech w Mercedesie E-klasa z 2021 roku
2 marca, 2023
Aktywny wydech w Mercedesie E-Klasa z 2021 roku ?

Tuning w Mercedesie GLE 400D
27 lutego, 2023
Aktywny wydech w Mercedesie GLE400D i diagnostyka auta na hamowni ?

Chiptuning w Mercedesie A-klasa 180 1.6 122 HP
24 lutego, 2023
Chiptuning STAGE1 w Mercedesie A180 122 HP z finalnym wynikiem na poziomie 176 HP i 281 NM ?

Usterka AdBlue w Mercedes V Class 300D z 2020 roku
9 lutego, 2023
Usterka AdBlue w Mercedesie V Class 300D z 2020 roku ogarnięta!

Chiptuning w modelu Mercedes CLS400D
7 grudnia, 2022
Chiptuning w modelu CLS 400d 340 HP z 2020 roku. Dodatkowe 52 HP i aż 111 NM ?

Mercedes AMG GT 4 63 Race Exhaust
2 grudnia, 2022
Mercedes AMG GT4 63 AMG i sportowy wydech w konfiguracji catback Akrapović Exhaust + GPF off + race downpipes ?

Tuning w Mercedesie GLE 53 AMG
7 września, 2021
Tuning w modelu Mercedes GLE 53 AMG ?

Nowy Mercedes GLE i aktywny wydech
16 sierpnia, 2021
Aktywny wydech w Mercedesie GLE 350D 2021 ✅
Nieautoryzowany serwis Mercedes Wrocław ul. Krakowska 30 – diagnostyka, kodowanie, mechanika oraz tuning!
Samochody marki Mercedes-Benz od dekad są synonimem inżynieryjnego kunsztu, komfortu oraz zaawansowania technologicznego. Współczesne modele ze Stuttgartu to jednak nie tylko prestiż, ale przede wszystkim skomplikowane układy elektroniczne i mechaniczne, które wymagają ścisłego reżimu serwisowego. Użytkowanie auta tej klasy wiąże się z koniecznością powierzenia go specjalistom, którzy rozumieją specyfikę trójramiennej gwiazdy. Nasz warsztat to miejsce, gdzie łączymy pasję do motoryzacji z dostępem do fabrycznej technologii, oferując kompleksową opiekę nad Twoim pojazdem. Niezależnie od tego, czy posiadasz kompaktową Klasę A, limuzynę Klasy E, luksusową „S-kę” czy potężnego SUV-a z serii G, zapewniamy obsługę na najwyższym poziomie, zgodną z wytycznymi producenta.
Serwis dla Twojego Mercedesa we Wrocławiu
Jako wyspecjalizowany, nieautoryzowany serwis Mercedes Wrocław, oferujemy alternatywę dla ASO, zachowując standardy technologiczne przy znacznie bardziej elastycznym podejściu do klienta. Nasz zespół składa się z mechaników z wieloletnim doświadczeniem w pracy z tą konkretną marką. Znajomość typowych bolączek poszczególnych modeli pozwala nam działać szybko i skutecznie. Nie uczymy się na samochodach klientów: wykorzystujemy sprawdzoną wiedzę i procedury naprawcze , aby każda naprawa była trwała i bezpieczna. Obsługujemy zarówno starsze, kultowe modele, jak i najnowsze samochody hybrydowe.
Od serwisu profilaktycznego, po pakiety serwisowe rozwiązujące popularne usterki w modelach Mercedesa
Kluczem do długowieczności każdego Mercedesa jest regularny i rzetelny serwis profilaktyczny, wykraczający poza standardowe wymiany filtrów. Nasz Mercedes serwis Wrocław podchodzi do obsługi eksploatacyjnej w sposób kompleksowy.
Koniec z bezsensownym wydawaniem pieniędzy w ASO i notorycznym wymianom tych samych części, szczególnie przy problemach z NOX i AdBlue
Współczesne silniki diesla montowane w Mercedesach (technologia BlueTec) wyposażone są w niezwykle skomplikowane systemy oczyszczania spalin, które bywają źródłem frustracji wielu kierowców. Częstym scenariuszem w ASO jest wymiana kolejnych czujników NOx, pompy AdBlue czy wtryskiwacza mocznika, co generuje rachunki idące w tysiące złotych, a problem powraca po przejechaniu kilkuset kilometrów. Nasz serwis stawia na dokładną diagnostykę przyczynową, a nie „wymienianie części na ślepo”. Rozumiemy algorytmy sterujące pracą układu SCR i wiemy, że błąd czujnika NOx nie zawsze oznacza jego uszkodzenie – często jest wynikiem problemów z dawką AdBlue, zapchanym katalizatorem SCR lub błędami w oprogramowaniu sterownika silnika, które możemy rozwiązać z poziomu ingerencji w jednostkę ECU.
Jako niezależni eksperci od serwisu Mercedesów we Wrocławiu, oferujemy rozwiązania, których często brakuje w autoryzowanych stacjach. W sytuacjach krytycznych, gdy systemy te generują nieuzasadnione koszty i unieruchamiają pojazd (licznik odliczeń do braku możliwości rozruchu), proponujemy zaawansowane usługi programowe, przywracające sprawność auta. Naszym celem jest skuteczna naprawa, a nie sprzedaż części. Dzięki takiemu podejściu, odwiedzając nasz serwis we Wrocławiu, oszczędzasz pieniądze i czas, unikając powtarzających się wizyt z tą samą usterką. Stawiamy na logikę inżynierską i realne rozwiązywanie problemów, co czyni nas liderem w obsłudze pogwarancyjnej marki Mercedes-Benz w regionie.
Pakiety serwisowe dla Twojego Mercedesa i opcje na jego tuning
Popularne usługi serwisowe dla Mercedesa:
- usuwanie klap wirowych
- usuwanie egr
- usuwanie dpf
- usuwanie adblue
- rozszerzona diagnostyka na hamowni
Popularne usługi tuningu Mercedesa:
- chiptuning STAGE1 i STAGE2
- sportowe układy wydechowe
