Nasze realizacje


Tuning w VW Touareg 3.0 TDI 286 HP
6 lutego, 2023
Tuning w VW Touareg 3.0 286 HP. ECU + TCU + programowe wyłączenie AdBlue. Efekt? 42 HP i 91 NM 😊
»

Chiptuning w Porsche Cayenne 4.2 TDI
31 stycznia, 2023
Tuning w Porsche Cayenne 4.2 TDI 385 HP.
Dodatkowe 57 HP i 85 NM 😊


Chiptuning w Audi A6 Competition 326 HP 201
2 stycznia, 2023
Chiptuning w Audi A6 Competition 326 HP i to nie taki jak zawsze... Zobacz dlaczego!
»

Chiptuning w Seat Leon Cupra 2020 2.0 TSI 300 HP
28 grudnia, 2022
Chiptuning w Seacie Leon Cupra 2.0 TSI 300 HP z 2020 roku. STAGE1 i sympatyczny przyrost na poziomie 40 HP i 67 NM ✅
»

Chiptuning w modelu Mercedes CLS400D
7 grudnia, 2022
Chiptuning w modelu CLS 400d 340 HP z 2020 roku. Dodatkowe 52 HP i aż 111 NM 😎
»

Tuning w BMW X3M Competition
6 grudnia, 2022
Tuning w BMW X3M Competition. Chiptuning STAGE2 (ECU & TCU) + sportowy układ wydechowy. Efekt? 82 HP i 153 NM ✅
»NAPRAWA ADBLUE W BMG TUNING
Naprawa AdBlue możliwa jest u nas nie tylko w samochodach ciężarowych. Naprawy AdBlue możemy podjąć się r również w samochodach osobowych, maszyn budowlanych i rolniczych, a także w koparkach.
Jaki zakres usług wykonamy dla Ciebie i Twojego pojazdu ciężarowego wyposażonego w mocznik AdBlue?
- diagnostyka komputerowa
- serwis adblue / scr
- naprawa adblue / scr
- emulator systemu adblue / scr
- usuwanie adblue
- emulator adblue Scania
- emulator adblue Iveco
- emulator adblue Volvo
- emulator adblue MAN
- emulator adblue DAF
- emulator adblue Mercedes
- emulator adblue Renault
WAŻNE: ten sam zakres usług wykonamy w samochodzie osobowym oraz maszynie rolniczej lub budowlanej.
Sprawdź poniżej jak radzimy sobie z problemami dotyczącymi systemów SCR w pojazdach ciężarowych lub zadzwoń od razu, by omówić szczegóły naszego serwisu. Przyjedź do nas lub poproś, by nasz zespół zjawił się u Ciebie osobiście w dowolnie wskazanym miejscu i dokonał skutecznej diagnostyki komputerowej w ramach serwisu AdBlue 🙂
BMG Tuning
Ul. Krakowska 30, Wrocław
Telefon: 790 454 283
NAPRAWA ADBLUE CZY USUWANIE
Jeśli Twój samochód ciężarowy jest zaopatrzony w system SCR z mocznikiem AdBlue, dobrze wiesz, że układ ten wymaga nieustannej weryfikacji, a wszelkie zaniechania w eksploatacji prowadzą do usterki. Jakby tego było mało, mocznik należy stale uzupełniać co generuje dodatkowe koszty. Szczególnie jeśli mówimy nie o jednym aucie, a całej flocie.
By uniknąć problemu z AdBlue oraz generowanych stale wysokich kosztów związanych z mocznikiem, wystarczy wyłączyć ten system. Korzyści takiego rozwiązania będą wiązały się dla Ciebie z korzyściami w postaci oszczędności finansowych – i to wcale niemałych.
JAK USUWAMY AdBlue?
Tak naprawdę systemu się nie usuwa, a usypia. Proces ten polega na programowej ingerencji w sterownik silnika – ECU. Hibernacja systemu SCR jest w 100% bezpieczna dla Twojego samochodu oraz co ważne, odwracalna. Możliwość modyfikacji oprogramowania sprawi, że unikniesz stałych kosztów eksploatacyjnych związanych z uzupełnianiem mocznika AdBlue. A to bezpośrednio przełoży się na brak eksploatacji pozostałych elementów, takich jak zbiornik czy pompa. Użytkowanie auto będzie więc po prostu tańsze i zauważalnie, bardziej ekonomiczne.
CZYM JEST AdBlue?
Już tłumaczymy. AdBlue to rodzaj cieczy, mocznika, który spełnia rolę reduktora. Jego zadaniem jest rozłożenie szkodliwych tlenków azotu w katalizatorze SCR. AdBlue jest wykorzystywany głównie w przemyśle motoryzacyjnym, mający na celu niwelowanie wydostawanych, szkodliwych dla środowiska substancji wynikających z wykorzystywania jednostek silnikowych diesla.
Jeśli Twój samochód uposażony jest w wysokoprężny silnik diesla i wyprodukowano je pod koniec 2014 roku, niemal pewne jest, że ten egzemplarz posiada już system dodatkowej ochrony środowiska w postaci systemu.
Po czym zdiagnozować problem z AdBlue? Jeśli Twój samochód ciężarowy nagle stracił moc, komputer ”wypluwa” błędy, wówczas może być to właśnie problem z mocznikiem. Usterki nie należy bagatelizować. Problemy z systemem SCR i AdBlue w skutek zaniechania naprawy i dalszej eksploatacji są w stanie całkowicie unieruchomić auto.
Wykorzystywanie systemu SCR w samochodach ciężarowych zostało nałożone odgórnie przez normy unijne. Dla firm transportowych i właścicieli pojazdów ciężarowych system ten stanowi dodatkowe koszty eksploatacji pojazdów. Istotne jest nie tylko stałe nadzorowanie poziomu płynu AdBlue w zbiorniku. Z czasem to także konieczność wymiany specjalnego zbiornika wchodzącego w skład całego systemu oraz specjalnej pompy.
Naszą usługę wykonamy dla Ciebie na miejscu we Wrocławiu lub w dowolnie wskazanym przez Ciebie miejscu, po uprzednim umówieniu wizyty.
Zadzwoń do nas i zapytaj czy usługę naprawy AdBlue wykonamy również dla Ciebie. Odwiedź nasze centrum we Wrocławiu lub poproś, abyśmy do Ciebie przyjechali.
BMG Tuning
Ul. Krakowska 30, Wrocław
Telefon: 790 454 283