Części OEM BMW
Jeżeli zechcesz, serwis Twojego BMW wykonamy na oryginalnych częściach BMW. Posiadamy dostęp do całej bazy i listingu, więc bez trudu zamówimy dla Ciebie wybraną część lub element.
Części aftermarket performance
Jeśli przy okazji serwisu BMW zechcesz usprawnić układ hamulcowy, układ wydechowy, układ dolotowy, zawieszenie czy moc auta, chętnie zaproponujemy Ci części performance, które wprowadzą szereg usprawnień pod Twój styl jazdy.
Tańsze zamienniki
Dla osób oczekujących sprawnych, ale i ekonomicznych serwisów BMW, oferujemy kompletną listę części zamiennych, nierzadko tańszych nawet o połowę względem standardowego cennika BMW o praktycznie jednakowej jakości, a często nawet, od tego samego producenta, pod którego szyldem sprzedaje się części w ASO BMW.
Serwis Twojego BMW w naszym warsztacie lub usługi tuningowe

Pakiety "must have" do BMW z silnikiem diesla
Masz BMW z silnikiem diesla? Ten pakiet jest dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną
– czyszczenie układu paliwowego za pomocą specjalnych dodatków
– czyszczenie kolektora dolotowego
– weryfikacja stanu klap wirowych
– wymiany króćca wody
– diagnostyka wadliwych podstaw filtrów powodujących rozruch auta na sucho
– diagnostykę turbin, poziomu zapylenia DPF i układu dolotowego
– diagnostyka i modyfikacje programowe ECU w zakresie EGR, DPF, AdBlue
– Eco Tuning zmniejszający spalanie

Pakiety "must have" do BMW z silnikiem benzynowym
Masz BMW z silnikiem benzynowym? Ten pakiet jest dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną
– czyszczenie układu paliwowego za pomocą specjalnych dodatków do paliwa
– wymiana świec zapłonowych
– wymiana cewek
– wymiana wtryskiwaczy
– diagnostyka wadliwych podstaw filtrów powodujących rozruch auta na sucho

Pakiety "must have" do modeli M Power
Jesteś właścicielem modelu M Power? Ten pakiet jest dla Ciebie!
– serwis olejowo-filtrowy z płukanką ceramiczną co 7000km i zastosowaniem najwyższej jakości oleju Liqui Molly, Millers lub Motul o zwiększonej lepkości
– wymiana świec i cewek
– przegląd układu hamulcowego
– przegląd układu dolotowego
– pakiety skrzyni biegów xHP od STAGE1 do STAGE3
– chiptuning STAGE1 / STAGE2
– kompleksowa diagnostyka i analiza logów z pomiarami na hamowni

Serwis olejowo-filtrowy
Standardowy serwis filtrowo-olejowy na częściach OEM lub aftermarket z zastosowaniem wyższej jakości oleju Liqui Molly, Millers lub Motul o zwiększonej lepkości.

Serwis hamulcowy
Wymiana klocków hamulcowych, tarcz, płynu hamulcowego, a nawet zacisków. Części OEM, performance aftermarket lub tańsze zamienniki.

Podstawowa diagnostyka komputerowa
Podstawowa diagnostyka komputerowa z analizą błędów i typowaniem naprawy potencjalnych usterek, najczęściej problemy z EGR, DPF, AdBlue czy NOX.

Rozszerzona diagnostyka komputerowa
Diagnostyka komputerowa rozszerzona o analizę logów, kluczowych parametrów i komunikatów weryfikująca stan auta na hamowni i kluczowych podzespołów, jak silnik, turbina, układ zapłonowy i dolotowy, ekologia: DPF, EGR, SCR, AdBlue, OPF / CAT.

Strojenie skrzyni biegów
Strojenie skrzyni biegów w zakresie zwiększenia ekologii i zmniejszenia spalania, po radykalne i stricte sportowe doznania na poziomie STAGE3 xHP dla skrzyni ZF8HP oraz ZF6HP.

Chiptuning STAGE1 i STAGE2
Strojenie aut na bazie naszych indywidualnych map pod kątem ecotuningu lub stricte sportowych doznań w zależności od posiadanego modelu BMW.

Modyfikacja ECU z opcją Unlock po 2020 roku
Modyfikacja sterowników oraz opcja unlock dla zblokowanych jednostek produkowanych od maja 2020 roku
– STAGE1/2
– start stop off
– vmax off
– cat off
– opf off
– pop&bangs
– dpf off
– egr off
– adblue off
– nox off
– scr off
– poziom otwierania klap
I inne.

Sportowe układy wydechowe
Montaż sportowych układów wydechowych od topowych producentów lub indywidualne projekty na zamówienie.

Felgi
Dobór i montaż felg od topowych producentów, z naciskiem na najwyższej jakości kute felgi.
Opinie naszych klientów



Autko bardziej dynamiczne, przy wyprzedzaniu b duży plus, spalanie na podobnym poziomie.





Jako klient tej firmy, chciałbym wyrazić to jak bardzo jestem zadowolony z usługi lecz nie da się tego wyrazić za pomocą słów 🤩
Panowie zrealizowali mój projekt Stage 2 wraz z firmą BAQ Exhaust, którą też swoją drogą bardzo mocno polecam! Samochód jest nie do poznania oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Zwiększenie mocy bardzo wyczuwalne i przyjemne. Ponad 330 km w porównaniu do serii 258km wg producenta.
Wszystko zrobione bezpiecznie, wszystko wytłumaczone, ogromna wiedza na temat tego co robią, wszystko zgodnie ze sztuką, a nie szukanie tylko cyferek jak to bywa w innych firmach.
Nie dość, że auto zrobione perfekcyjnie to sama obsługa i podejście do klienta przez Panów w biurze jak i w warsztacie na najwyższym miłym i uprzejmym poziomie. Czułem się jak u siebie w domu, gdyż atmosfera była idealna
Auto dodatkowo z programem XHP do skrzyni, czyni je zupełnie innym niż dotychczas
Podsumowując, jest to jeden z najlepszych warsztatów tuningowych w Polsce, a dla mnie najlepszy gdyż miałem już porównuje z innymi „specjalistami” i jest dzień do nocy na korzyść BMG TUNING. Warto przejechać dla nich pół Polski.
Z czystym sumieniem POLECAM!!! 😎


obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie 👌










W której była mapa ściągnięta chyba z innej planety
Panowie szybko zdiagnozowali problem naprawili go i z tuningowali auto
Jedyny minus który zauważyłem to aby jeździć autem muszę zrobić licencję na pilota myśliwca ale oprócz tego to bardzo polecam










Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀
Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam



Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.
Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.
Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!


z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!








Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam



DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"
________________________________________
Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG
1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)
2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)
3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )
4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?
5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)
Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.



Weryfikacja OPINI.
Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.

W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.
Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.
Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.
Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.
Oby tak dalej obsługiwano klientów!
Pozdrawiam cały zespół :)


Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.
Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.
Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.
Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.
Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.


Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Peugeot 508
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Wybierz nasz nieautoryzowany serwis BMW we Wrocławiu i umów wizytę już teraz!
W naszym serwisie oferujemy zarówno pojedyncze elementy usług serwisowych, jak i całe pakiety uznawane przez nas za kluczowe w świetle bezpieczeństwa, ochrony i bezproblemowej eksploatacji Twojego auta. Są to pakiety usług serwisowych zarówno dla standardowych modeli BMW z silnikiem diesla jak i benzynowym, a także dla flagowych modeli z linii M-Power. Doskonale znamy charakterystykę tych aut, ich mocne i słabe strony oraz wiemy co zrobić, by Twoje BMW nie wpisało się w kanon „będziesz miał wydatki”. A wisienką na torcie, są nasze usługi tuningowe, które odmieniają dźwięk, moc i styl aut naszych Klientów.
Umów serwis Twojego BMWNasze realizacje

BMW G20 Tuning STAGE2 330i 258 HP
17 kwietnia, 2025
Tuning STAGE2 w BMW G20 330i 258 HP. Efekt? 332 HP i 457 NM z czasem 0-100km/h lepszym aż o 1.2 sek ✅

Active Exhaust BMW 840D
8 kwietnia, 2025
Rozszerzenie fabrycznej konfiguracji aktywnego wydechu w BMW 840D ✅

xDelete w BMW 850i
7 kwietnia, 2025
Soft xDelete, czyli opcja na wyłączenie napędu xDrive w BMW 850i ✅

Tuning STAGE2 BMW X5 G05 V8 4.4 BiTurbo 530 HP
10 lutego, 2025
STAGE2 w BMW X5 G05 4.4 BiTurbo V8 530 HP. Strojenie ECU, xHP, sportowy wydech i filtry BMC pozwoliły uzyskać wynik 725 HP i 886 NM 🔥

Chiptuning BMW 650i 4.4 BiTurbo 449 HP z 2014 + STAGE3 xHP
5 lutego, 2025
Chiptuning w BMW 650i 4.4 BiTurbo 449 HP z 2014 roku + soft xHP TCU STAGE3 ✅ Dodatkowe 96 HP i 67 NM bez najmniejszej modyfikacji mechanicznej.

BMW M2 G87 Tuning STAGE2
18 grudnia, 2024
BMW M2 G87 Tuning STAGE2 na zblokowanym ECU vs możliwości po dekodowaniu sterownika 🔥

BMW M340i Tuning STAGE2
18 grudnia, 2024
BMW M340i Tuning STAGE2 + soft STAGE3 xHP flashtool. Efekt? W tym przypadku dodatkowe aż + 151 HP i 75 NM. Zobacz dlaczego! ✅

BMW G30 Tuning STAGE1 + xHP TCU
6 grudnia, 2024
Tuning BMW G30 530D 265 HP. Dodatkowe 42 HP i 80 NM w pakiecie z ECU, TCU xHP oraz masą innych dodatków ✅

BMW M4 F82 Tuning STAGE2
27 listopada, 2024
Tuning STAGE2 w 1 z 40 sztuk na świecie BMW M4 F82 Edition Performance ❤️ Dodatkowe 91 HP i 109 NM, o niebo lepszy dźwięk i rewelacyjna praca skrzyni z softem xHP!

Chiptuning w BMW X4M Competition 510 HP G02
30 października, 2024
Chiptuning w BMW X4M Competition. Nietypowa realizacja, zobacz dlaczego! ✅

BMW m340i Tuning
20 sierpnia, 2024
Tuning STAGE1 w BMW M340i G20 374 HP. Finalny wynik na poziomie 438 HP i 589 NM! Zobacz ✅

BMW M2 Tuning
5 sierpnia, 2024
Tuning STAGE2 w BMW M2 F87 370 HP. Dodatkowe 51 HP i 30 NM. Świetny dźwięk wydechu i nieporównywalnie większa frajda z jazdy ✅

BMW M4 f82 Tuning
5 stycznia, 2024
BMW M4 Competition F82. Tuning STAGE2 z wynikiem na poziomie 548 HP i 671 NM! ? ?

Chiptuning STAGE1 w BMW 850i
19 września, 2023
Kolejna BMW M850i z wizytą na chiptuning STAGE1 bez modów mechanicznych. Efekt? Dodatkowe 119 HP i 74 NM!

Chiptuning w BMW G11 730D
16 czerwca, 2023
Chiptuning w BMW G11 730D. Dodatkowe 56 HP i 66 NM, które radykalnie zwiększają elastyczność limuzyny!

Chiptuning STAGE2 i sportowy wydech w BMW 440i 326 HP
14 października, 2022
Chiptuning STAGE2 i tuning mechaniczny w BMW 440i F32 obejmujący elementy układu wydechowego Akrapović & Supersprint Exhaust, a także wydajny układ hamulcowy ✅

Tuning BMW M3 F80
30 kwietnia, 2021
Chiptuning z programem pop&bangs oraz montaż downpipe w BMW M3 F80 ??

BMW M8 Chiptuning
19 marca, 2021
BMW M8 Competition Chiptuning STAGE2 +800 HP ??

Chiptuning w BMW M5 F90 Competition
23 stycznia, 2021
Chiptuning STAGE2 w BMW M5 F90 Competition +800 HP ✅??
Specjalistyczny serwis BMW Wrocław ul. Krakowska 30 – diagnostyka, mechanika oraz tuning!
Najlepszy nieautoryzowany serwis BMW we Wrocławiu
Miano najlepszego serwisu nieautoryzowanego zobowiązuje do utrzymywania standardów tożsamych z Autoryzowanymi Stacjami Obsługi, przy jednoczesnym zapewnieniu większej elastyczności w doborze części zamiennych. Kluczem do skutecznej naprawy nowoczesnych modeli BMW jest precyzyjna diagnostyka komputerowa. W naszym warsztacie korzystamy z dedykowanego oprogramowania diagnostycznego, które pozwala na pełną komunikację ze wszystkimi sterownikami pojazdu, a nie tylko odczyt podstawowych kodów błędów. Dzięki temu jesteśmy w stanie poprawnie zinterpretować usterki systemów takich jak Valvetronic, VANOS czy skomplikowanych układów doładowania, zanim podejmiemy decyzję o wymianie jakiegokolwiek podzespołu. Procedura naprawcza zawsze rozpoczyna się od wnikliwej analizy parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym, co eliminuje ryzyko błędnych diagnoz i niepotrzebnych kosztów po stronie klienta.
Jako serwis niezależny oferujemy klientom transparentny wybór między częściami oryginalnymi (OE), sygnowanymi logo BMW, a wysokiej klasy zamiennikami (OEM) od producentów dostarczających komponenty na pierwszy montaż. Taka polityka pozwala na znaczącą optymalizację kosztów eksploatacji bez kompromisów w zakresie jakości i trwałości naprawy. Specjalizujemy się w trudnych przypadkach, w tym w remontach kapitalnych silników, regeneracji układów napędowych xDrive oraz zaawansowanej elektronice samochodowej. Każda naprawa przeprowadzana jest zgodnie z wytycznymi technicznymi producenta, co obejmuje również stosowanie odpowiednich momentów dokręcania śrub oraz procedur adaptacyjnych po wymianie podzespołów. Nasz zespół nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, śledząc biuletyny techniczne i zmiany wprowadzane w nowych generacjach modeli serii F oraz G, co sprawia, że jesteśmy w stanie obsłużyć nawet najnowsze pojazdy objęte gwarancją producenta w ramach procedur GVO.
Serwisujemy zarówno standardowe modele BMW jak i sportowe wersje M Power
Paleta modelowa BMW jest niezwykle szeroka, a każdy typ silnika wymaga indywidualnego podejścia serwisowego. Posiadamy bogate doświadczenie w obsłudze popularnych jednostek wysokoprężnych oraz benzynowych montowanych w modelach użytkowych. Doskonale znamy newralgiczne punkty silników z rodziny N47, B47 czy 6-cylindrowych diesli N57. Wiemy, przy jakich przebiegach należy profilaktycznie skontrolować układ rozrządu umieszczony od strony skrzyni biegów, kiedy oczyścić kolektor dolotowy z nagaru czy jak skutecznie zregenerować filtr cząstek stałych DPF. W przypadku standardowych modeli skupiamy się na utrzymaniu ich w stanie gotowości do codziennej, bezawaryjnej eksploatacji, realizując przeglądy okresowe, serwisy olejowe skrzyń automatycznych ZF oraz naprawy układów zawieszenia wielowahaczowego, które odpowiada za charakterystyczne dla marki właściwości jezdne.
Odrębną gałęzią naszej działalności jest obsługa samochodów z serii M Power. Modele takie jak M2, M3, M4 czy M5 to konstrukcje wyczynowe przystosowane do ruchu ulicznego, co wiąże się z ekstremalnymi obciążeniami termicznymi i mechanicznymi podzespołów. Serwisowanie tych aut wymaga restrykcyjnego przestrzegania reżimu technologicznego. W silnikach z serii S stosujemy wyłącznie środki smarne o specyfikacji przewidzianej do pracy w wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach. Realizujemy procedury wymiany panewek korbowodowych, które w starszych generacjach M Power są elementem eksploatacyjnym, a ich zaniedbanie prowadzi do zniszczenia jednostki napędowej. Zajmujemy się również serwisem zaawansowanych układów przeniesienia napędu, w tym aktywnych dyferencjałów M oraz dwusprzęgłowych skrzyń biegów DKG, które wymagają specjalistycznej kalibracji. Właściciele sportowych modeli BMW mogą liczyć na nasze wsparcie także w zakresie przygotowania auta do jazdy torowej oraz weryfikacji stanu technicznego po intensywnej eksploatacji.
Nasz mechanik potraktuje Twoje BMW jak własne
Hasło to w naszym serwisie przekłada się na konkretne procedury dbałości o powierzone mienie oraz rzetelność wykonywanych usług. Traktowanie samochodu „jak własnego” oznacza dla nas przede wszystkim odpowiedzialność techniczną i uczciwość w komunikacji z klientem. Każdy pojazd przyjmowany na serwis jest zabezpieczany matami ochronnymi na fotele, kierownicę i błotniki, aby wyeliminować ryzyko zabrudzeń czy przypadkowych uszkodzeń powłoki lakierniczej podczas prac warsztatowych. Mechanik, przystępując do pracy, nie ogranicza się wyłącznie do usunięcia zgłoszonej usterki. Dokonujemy ogólnej weryfikacji stanu technicznego pojazdu, sprawdzając szczelność układów, stan elementów gumowo-metalowych zawieszenia oraz zużycie układu hamulcowego. Dzięki temu właściciel otrzymuje pełny obraz kondycji swojego samochodu, co pozwala na zaplanowanie przyszłych wydatków i uniknięcie nagłych awarii w trasie.
Kluczowym aspektem naszej pracy jest transparentność. W przypadku wykrycia dodatkowych usterek podczas demontażu podzespołów, natychmiast kontaktujemy się z właścicielem, przedstawiając problem, często poparty dokumentacją fotograficzną lub wideo, oraz proponując możliwe rozwiązania. Nie podejmujemy decyzji generujących dodatkowe koszty bez wyraźnej akceptacji klienta. Stawiamy na naprawę, a nie tylko wymianę części. Jeśli dany element kwalifikuje się do regeneracji i jest to rozwiązanie bezpieczne oraz opłacalne, informujemy o tym. Naszym celem jest budowanie długofalowych relacji opartych na zaufaniu, dlatego unikamy stosowania najtańszych zamienników wątpliwej jakości, które mogłyby obniżyć niezawodność BMW. Wychodzimy z założenia, że rzetelnie wykonana usługa to taka, po której klient wraca do nas tylko na planowe przeglądy eksploatacyjne.
Odwiedź nas, serwis BMW Wrocław ul. Krakowska 30
Zapraszamy do skorzystania z usług naszego serwisu, zlokalizowanego w dogodnym punkcie komunikacyjnym Wrocławia. Nasz warsztat przy ulicy Krakowskiej 30 został zaprojektowany i wyposażony tak, aby sprostać wymaganiom obsługi nowoczesnych samochodów klasy premium. Dysponujemy odpowiednią liczbą stanowisk naprawczych, co pozwala na sprawną realizację zleceń i minimalizację czasu oczekiwania na naprawę. Lokalizacja przy jednej z głównych arterii wylotowych miasta zapewnia łatwy dojazd zarówno dla mieszkańców centrum, jak i osób dojeżdżających z okolicznych miejscowości czy korzystających ze Wschodniej Obwodnicy Wrocławia.
Na miejscu zapewniamy profesjonalną obsługę w biurze przyjęć, gdzie mogą Państwo szczegółowo omówić zakres prac z doradcą serwisowym. Zależy nam na tym, aby proces naprawy był dla klienta jak najmniej uciążliwy, dlatego kładziemy duży nacisk na terminowość oraz jasne warunki współpracy. Jeśli szukają Państwo alternatywy dla ASO, która zapewni wysoki poziom merytoryczny, dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz uczciwe podejście do kosztów naprawy, nasz serwis jest właściwym adresem. Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego w celu umówienia dogodnego terminu wizyty diagnostycznej lub przeglądu okresowego. Powierzając nam swoje BMW, wybierają Państwo jakość popartą wiedzą i doświadczeniem.
Serwis BMW i pakiet usług tuningowych obejmuje zakres usług
Popularne usługi serwisowe dla BMW:
- usuwanie klap wirowych
- usuwanie egr
- usuwanie dpf
- usuwanie adblue
- rozszerzona diagnostyka na hamowni
Popularne usługi tuningu BMW:
- chiptuning STAGE1 i STAGE2
- pakiety STAGE1, STAGE2, STAGE2 xHP dla skrzyni biegów ZF6HP oraz ZF8HP
- sportowe układy wydechowe
